@ juud: als je het leuk vind bloggen vind ik een manier om mijn verhaal kwijt te kunnen van frustratie, tot verdriet, tot blijdschap. Misschien is het wat voor je om eens te proberen. Zo kun je het toch kwijt aan alle mensen zonder het idee te hebben iemand te storen, want ze komen op jou blog voor jou! btw zelf net ook geblogged..
Jeeeetje pix! Wat is dat schrikken zeg!! Ik moest gister zelf ook een sprintje trekken...die kleine kan nu echt hard rennen. Je hebt je hart in je keel dan he! Ze zijn weg voor je er erg in hebt. EN luisteren ho maar knuf!!
ja het word steeds een sneller meisje. ze is inderdaad zo vandoor. Eva gaat nooit in buggy, wil bijna altijd lopen, en als we in de winkelcentrum zijn loop ik alleen maar op haar te letten. ik geef haar de vrijheid maar kijk in de winkelramen, oren zijn wijd open etc etc.. ik vind het dan ook zo erg dat ik zo moet ingrijpen... ik ben echt niet van het oppakken als ze het zelf niet wil, ik probeer altijd een alternatief manier via praten te gebruiken.. maar ja ze is ook laatste tijd haar oostindische doofheid aan het beoefenen! ik merk wel dat op een moment dat ik wil dat eva bijv ergens mee gaat en ze wil niet en ik haar zeg 'ik ben klaar, als jij klaar ben, mag je komen, ik wacht wel' dan blijf ik stil en ze komt toch sneller dan wat ik zelf verwacht elke keer. is beter dan ruzies vind ik. en ik vind niet erg om 2 minuten te wachten.. (is ook goed voor mij in mijn druk druk druk bestaan)
idd... ik geloof dat ik ook maar moet leren geduld te kweken.. misschien wat voor in mijn moestuin? BTW ben dood... heb net ook nog gerend...
goedemorgen meiden! @pix, oeh eva stelt je dus af en toe flink op de proef! @yadi, goed bezig hoor met dat geren van je! @hier, kleine man net fles pap in handen geduwd en hopen dat ie nog even gaat slapen. Hoop dat het mezelf ook nog lukt.
Goedemorgen meiden gisteren echo gehad en alles was goed geen enkele oorzaak te vinden van de bloedingen ook maar meteen bloed laten prikken en urine op kweek laten zetten omdat ik het zelf niet voel wanneer ik een blaasontsteking heb ook maar meteen gevraagd om nogmaals op suiker te prikken en fa heeft ook schildklier weer aangeduid over 2 weken de nekplooimeting en dan samen met de bloeduitslagen bekijken hoeveel kans op een afwijking bij ons kleintje markten ga ik morgen doen
en nu staat de definitieve uitgerekende datum vast omdat de meting van gisteren betrouwbaarder is dan de vorige zal straks alles aanpassen
Moggel, @ Natjes: ach ja... je moet toch wat doen met je leven... whahaha... nee, ik voel me er onwijs goed bij. Dat luie gedoe af en toe. Dat ben ik meer dan zat!! @ Zuurtje: Fijn dat met ukkie alles goed is. Nou ben benieuwd naar de uitslagen. KNUF... komt helemaal goed. Hoe ging het overigens met de andere twee? @ Tuin: jaa, wacht maar, lach maar, maar zaterdag word jouw grond helemaal opgespit! MOESTUIN HERE WE COME... humz, maar niet te hard lachen vandaag, beetje spierpijn in mijn buik
mooie datum... nou ik bedoelde met de zwangerschap, maar nu je het zegt... alles goed? zijn ze op de hoogte? zo nee wanneer wil je het vertellen en hoe. zo ja, wanneer heb je het verteld, waarom en hoe
tijdens de zwangerschap van mijn zoon ben ik de hele tijd misselijk geweest en vaak de wc pot geknuffeld bij dochter heb ik op 9 en op 31 weken een korte bloeding gehad en een spier die gekneld zat in mijn bekken in combinatie met bi de kindjes weten het al dat er een broertje of zusje bijkomt zoetje en ik hebben heet samen verteld nadat zoetje een grote mok had gekregen met 'voor de allerliefste papa op' ze zijn ook al mee geweest naar de fa tijdens echo zodat ze ons kleintje hebben gezien alsook naar de vk gaan ze mee dit doen we bewust (bij de zoon ook toen ik zwanger was van dochter) zodat ze er op voorbereid zijn als beebje komt en ze niet zo jaloers zullen reageren bij de zoon is dat zo goed meegevallen dat we besloten hadden om dat nu weer te doen verder gaat het goed met ze dochter doet het prima op school en ze blijft de juffen verbazen wat ze al kan (soms doet ze dingen die normaal oudere kindjes pas hoeven te kunnen) zoon gaat op school iets minder weer maar we hebben het vermoeden dat zijn brilglazen niet meer goed zijn, volgende week staat er dus weer een bezoek aan de oogarts gepland en hopelijk is dat het probleem anders moeten we verder zoeken
@zuurtje: mooie datum! @small: goedemorgen! @hier: heerlijk als je nu al zoveel aan je dag hebt gehad! Al lekker naar de markt geweest, avondeten voor deze week gehaald bij de appie. Tweede was draait, eerste in de droger, jongen op bed, ik even pc-en...heerlijk!
natjes, wat een activiteit, ik kom net mijn bed uitrollen... zuurtje, wat fijn dat het er allemaal gewoon goed uitziet! yadi, you go girl Hier even wat minder, gister tijdens het eten deed mijn rechterborst al pijn, dus heb Myrthe er tijdens de voeding van 21u de druk af laten halen. Vervolgens ook nog gekolfd, maar wat een pijn zeg... Heb eerst wel wat kunnen slapen, maar vanaf 3 uur wakker gelegen. Iets voor 5-en maar even een paracetamolletje genomen, dat scheelt zeg! 5.15 kwam Myrthe weer, dus maar weer eerst rechts aangeboden. Maar merk dat het nog steeds niet helemaal goed zit, bleg. Beetje trekkend gevoel, en borst zag er uit alsof ik stuwing heb... (ondanks aanleggen en kolven dus!) Even kijken hoe het is als molletje is uitgewerkt, anders toch even bellen...
@Milk: is borst ook warmer en rood? Anders zou het ontstoken kunnen zijn! En jij pas net uit bed rollen? SLaapt Myrthe zo lang uit? Tygo vond het om 6 uur vanochtend wel welletjes..
nee, dat is het 'm juist, niet rood, niet keihard, alleen vol en pijnlijk. beetje trekkend zeg maar. myrthe had om 5.15 de laatste voeding, dus pas om 9u weer gevoed en heerlijk naar haar liggen kijken terwijl ze vrolijk was en toen pas bed uit, haha.