En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Hmm...eens lactatiekundige bellen voor telefonisch advies?

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    is toch dreigende borstonsteking (rode plek), dus ga even rust nemen en myrthe goed laten drinken uit een heerlijk warme borst!

3. natjes

natjes Niet meer actief

Kan enorm verlichting geven als je een hydrofiele doek in warm water dompelt, goed uitwringt en die dan op je borst leggen!

Hopen ieder geval dat snel over is!

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milky, auwwww, hopelijk helpen de tips
    knuf

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ milk: auwie... ik weer er alles van.... gewoon doorkolven he... en bij mij hielp een ijswashand (washand gevuld met ijs)

@ Zuurtje: leuk ook... vervelend van zijn brillie... lastig hoor... Wel gaaf om te lezen. Ben zo benieuwd hoe wij het doen bij een toekomstige nummer 2.

@ Milk: I goo.... waarheen weet ik niet...

@ natjes: lekker he... echt dingen kunnen doen..

Nu ga ik ook wat doen Abby ligt te snurken en ik moet nog een brief schrijven.. ZOEEFFF

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @milk vervelend meis. tip van mijn kraamhulp en ook goed bij mij geholpen. je borst bedekken met een koude koolblad die een beetje kapot gemaakt is .

ps. kool wel goed afgedekt bewaren in koelkast

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @milk: shit! :(
    ik zou de lactatiedeskundige even bellen.
    hou je je eigen temp in de gaten?

@koolbladeren: ik dacht dat dat bij stuwing was?

@allemaal: herboren! wat kan ' wel ' 6 uur slaap en dan nog es 2 je goed doen seg! :D

had een heel aktieplan opgesteld voor ' de nacht ' maar niets van hoeven doen dus heheh.

misschien is mevrouwtje uit dr megaaaaaaaaaaa:Dregelsprong:D hehehe

@yd: seg, hoe doet ze dat eigenlijk, op potje zo klein? qua nog niet zelf kunnen gaan staan/zitten enen?

@yd: wrom ben jij opeens een coffee-addict?
    was josh niet meer pittig genoeg?
    :D

@bow: goeso van goede waardes tot nu toe (of reageer ik nu op een twitding :()

@cin: smak op joe, zomaar!

@sus: sie sin! en en! :D

@weet niet meerrr!

smak, oma komt dran, dus ik ga thee zetten en boer'n cake aansnijd'n :p

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @milk: je kan ook altijd de BVN bellen he, zitten ook goede (ervarings)deskundigen!

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh milk :( Dat is even mooi klote zeg.
    Onder een warme douche en goed masseren?
    Hopelijk ben je er snel vanaf!

Kling: leef jij op cake en taart tegenwoordig? :p
    Veel plezier met oma :D (en sus ook binnenkort denk ik?)
    Heb je nog steeds 30 televisies op ruis staan in je hoofd of neemt het al wat af? Hele dikke knuffel voor jou en aai voor rover! (die zal binnenkort wel weer beginnen met vogels zeker? Lente komt eraan....jonge vogeltjes...

Pix: ik hoop dat je dieet zijn vruchten af gaat werpen en jouw lijf er erg goed op gaat reageren! Paprika is wel lekker, maar als je door het te laten staan veel minder pijn hebt, is dat nog veel lekkerder natuurlijk!

Juud: dikke knuffel voor jou...en je doet er wel toe! :)

Ik ga morgen iets heel spannends doen meiden. Heb het gevoel alsof ik moet gaat bevallen...vind het doodeng en spannend, maar kan ook heel nieuwsgierig en vol hoop zijn over het resultaat :p
    Ik ben benieuwd hoeveel ik zal gillen en schelden :D
    Ik ga me laten waxen...down there!
    WHHAAAAA

Nikita is weer scarface :( Ze heeft een stel nagels van een kat in d'r gezicht gehad. I don't blame the cat, maar het is wel zonde van dat mooie koppie hoor.
    Vlakbij d'r oog, dus het is nog geluk hebben ook!
    Direct ontsmet en het bloedde best wel behoorlijk...dus hopelijk gaat het niet ontsteken.

Zo. Nou, nu dan maar alvast koken. Moet rond kooktijd namelijk ramon ophalen (auto staat bij de garage...was afgekeurd en moest voor HEUL VEUL geld gerepareerd worden. Na een week toch maar besloten om het te laten doen. Tweede auto is wel gewoon nodig hier..maar mijn verloren rib doet wel een beetje zeer)

10. natjes

natjes Niet meer actief

@fem :$ WHY?:$

:D

IEKS!

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Fem, aaaaaaaauuuuuuw :D succes

ben vandaag zo snotterig, niet echt van nut vandaag, pppffff, snotter

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingel: ik koffie addict... erhm sinds in 2 ben ofzo... heb jij mijn twitternaam nog niet gezien... erhm Josh niet sterk genoeg... tsja... na zijn laatste cd is alleen drank sterk genoeg... whahaha

@ me: weer vlagjes lesgeven met dat stijve lijf van mij!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemiddag!

@Yadi: ik blog al... Maar dank voor de tip!

@Milk: hmmmmm, pijnlijk.... Koolbladeren helpen bij allebei, dus misschien tip idd. Klazien was er ook van! Hoop dat het geen ontsteking wordt. Knuffje (van opzij en andere kant...;))

@Zuurtje: jippie! Alles goed... Op naar 24 september!!!

@Natjes: hoe was het op de markt?

@Kling: jippie! 6 uur en nog eens 2 geslapen!!!! Maar eh, wees niet té blij met één zo'n nacht. Hier waren wij gisteren ook heel blij met geen één zeurtje van Fem (als fiepie of beer kwijt is of wanneer ze boven dekbed ligt (zo'n 2 x per nacht...), maar vannacht heeft ze gewoon 1,5 uur aan een stuk geklaagd.... Weet niet wat het was, maar de euforie van de nacht ervoor is nu weer even weg. Gelukkig weet ik dat het over gaat. Siem horen we nooit meer en als hij moet plassen, staat hij zelf op. Makkelijk toch, zo'n bijna kleuter ;)...

@female: neem je een houtje mee om op te bijten :p ? En dank voor opmerking. I know.... echt waar.... In het hoofdje...

@????

Ben het effe kwijt. Zware dagen achter de rug. Gister sessie, vandaag bespreken medicatie en daarna 2 uur op werk geweest. Leeg, op... Ga even slapen nu...

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    #2014 Smallville, 3 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
    @ Juudje, tjee wat zwaar zeg, en hoe is nu afgesproken met je meds, en hoe ging werk
    en sorry dat ik het nog niet had gezegd, gelukkig Fem wel.
    JIJ DOET ERTOE

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jij ook dank, lieverd! En veel beterschap.

In mijn album en op hyves wat meer, maar hier zijn mijn carnavalskanjers:

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    aaaah wat een lieve kanjers, wat zien ze er mooi uit

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
  18. natjes

natjes Niet meer actief

* even tot 10 tellen *

19. natjes

natjes Niet meer actief

Aaarghhh die jongen haalde echt even het bloed onder m'n nagels vandaan zeg!

Zat te dreinen om eten, ik koken, wil meneer geen hap. Weer janken. Uit de stoel, weer janken. Flesje drinken, weer janken. Vallen, weeeeer janken ;)

GRRRRRRRRR

Heb hem onder m'n arm gepakt en in bed gezet, hij zoekt het maar uit. Hij is ieder geval wel stil, dat scheelt.

20. natjes

natjes Niet meer actief

Hoor hem nu weer kletsen boven dus hij mag er weer uit. Hij moest echt even afkoelen zeg! Dat heeft ie echt van z'n pa geloof ik..

Deel Deze Pagina