En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Juud: ten eerste wat een schatten en ten tweede mega-uber-mother of all- knufjes... bah... vind het zo vervelend voor je... Neem lekker de tijd hoor.. wat smal al zei: u matter.. en al je gevoel en alle dingen. zet ze nooit aan de kant, want echt jij bent belangrijk! Nogmaals als je wilt kletsen... ure always welkom

@ natjes: we kunnen elkaar de hand schudden. heb het eten aan jw gegeven onder het mom dat ik het anders door de kamer zou gooien en met bietjes is dat geen succes...

ARGH... deze week is een grote klote chaos... *depri gevoelens opgevouwen* zo dat kan de prullenbak in! Tijd voor happy me en vooral organized me!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    pffffffffffff ik heb hoofdpijn
    maar wil zo lang mogelijk wachten met een molletje te mollen

volgende keer maar een voorschrift vragen voor kiné (fysio)
    ik dacht dat bekken pijn deed van het vele lopen gisteren maar vandaag doet het ook pijn en heb ik niet zo veel gelopen

sorry voor ego

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #2023 Juud, 3 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Vervelend Zuurtje... Hoop dat je niet al zo snel echt bekkenpijn hebt en dat het maar tijdelijk is. Hoofdpijn over?

@Yadi: hoe was vlaggen met lijfje? En idd, bietjes maar niet rondsmijten....

@Natjes: mannetje rustig in bed kunnen doen?

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Poosje niets gehoord van Leo, Bow, Lautje.... Alles oké?

Cin: hoest met medicatie Casper en met zijn pijntjes?

Elke: hoe bevalt samenwonen. Alles uitgepakt nu?

Alice en Miranke: ook wat stilte: vertel!

Pippa: waar is u? Alles goed met zwangerschap?

Tischa: BRULLLLLLL!

Milla: knuff!!!!

Zoals je begrijpt: ik mis al een poosje wat mensen hier. Hoop snel weer van jullie te horen. Begrijp wel dat ik respecteer als je even geen tijd of zin hebt hoor. Maar ben wel erg benieuwd....

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    So, art is en blijft de mol!!

Goedenavond bus! :D

@jd ja je zei cappuccino mommy vandaar! En hoe zit dat nu met potje*
    Bietjes niet handig op witte muur nee!

@juud nou, wij zijn wél al te blij met één zon nacht hoor! Een verademing na afgelopen weken, sowieso. We zijn back on track aan het komen, ik merk het (goed he)

En wat lijkt femke op Jou!! Lieve foto!

@Fem Ieks toch zielig voor nikraskita, Huil!
    Ennn waren, ja whyyyyy??
    Auww!! Waarom scheer joe het niet, of is oerwoud niet meer te kappen??? :D

@pix hoe vond pixman kado??

@ppv shit van kwakje... :( maar heb je de getallen nu nog gevraagd? Zodat je weet of iui wel zin heeft??

@rem bow leo cin ja kom die kwetter es uit seg! :x

@Fem televisieruis is immer.... tien zijn het er nog steeds, soms iets meer, nu bv maar ik merk t alleen snachts... Meuh... ach...

@@morgen meer, abrupt eind mAt tikken met één vinger in donker is irri en moeoe.

Smakk

7. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Goedemorgen,

@ Juud, hier gaat het prima hoor. We gaan gewoon door. Relatie wat meer back on track. Goed gepraat met elkaar en afgesproken eens wat meer tegen elkaar te zeggen wat we waarderen in de ander in plaats van alleen maar te zeggen wat we niet fijn vinden. Dat werkt als een tierelier!!!
    Huishouden is nog steeds niet wat ik zou willen, maar Arjan geeft aan dat hij enorm veel respect heeft (kijk dat is nu het fijne aan zeggen wat de ander WEL goed doet) hoe ik alles handel. De zorg voor Sanne, het huishouden, het werk, de salon enzovoort. Hij geeft aan dat het prima is dat het huis eens wat minder netjes is.

Volgende week vakantie hier. Heb afgesproken met Arjan dat ik bezig ga met het bouwen van slaapkamer (hebben grote loze ruimte boven die nog helemaal omgebouwd kan worden tot 3 slaapkamers). Ik merk dat ik kriebels krijg voor nummer twee en dan wil ik al wel vast een kamer hebben voor Sanne.

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Miranke, wow wat goed dat jullie relatie weer goed gaatm dan gaat het het ook weer stukkjen beter met jouw.
    En kriebelen voor 2e, leuk

Hier nog steeds snottebelleritisch, vanacht wat codeine genomen, konden we allemaal beetje slapen.
    marije gister voor eerst in echt 1p bed ipv peuter bed, ws super, ze was zo blij.
    Kametje is geheel opgeknapt (ondanks dat we er pas 2.5jr wonen) Nu overal tarkett ipv zeil en zij dus groot bed en andere indeling, echt voor meisje die naar de basisschool gaat, hi hi

Ik had nog gezegd: goed opletten, deze heeft geen rekje, dus niet eruitvallen heh :D
    Reageert zij: ja maar mama en papa vallen toch ook nooit uit bed :D
    ha ha ha, met andere woorden: wat maak je je druk, wat word ze groot :)

Collega vandaag vrij, lekker rijk alleen :)

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    morgen allemaal

hier al wat aan de beterende hand. nog wel aan het diaree , en met vlagen misselijk. gisteren maar weer niet naar mijn werk maar wel naar mindfulness. 1e sessie was interessant.
    moet elke oefenen. en ook andere huiswerk.

@klingel fijn dat je een nachtje heb goed kunnen slapen.
    pixman is pas 9maart jarig en zijn cadeau word pas geleverd érgens'in maart dus hij moet wachten ;)

@smally wat worden de kindjes inderdaad snel groot!! mijn neefje was ook in een keer een schoolkind! nichtje vind ik nog niet dat hebben maar je ziet het wel langzaam in haar gezicht komen.. leuk dat ze nu een grote meisje kamer heeft.
    vervelend dat je nog zo aan het snotteren ben.

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mogge,

zoals Cappuccino Mommy al zegt... ik ga nu even Cappu maken, nog meer mensen een bakkie...

@braakkind: nee, niet overgeven, maar Abby was van 2 uur tot half 5 wakker vannacht [dus nachtbraker] en aan een stuk door gebruld. Ze zit in de verlatingsangstfase want een #%^*$@ fase is dat zeg... kan geen kant op, want ze wil alleen mij...

@ zuurtje: dat zijn normale klachtjes hoor... geen ego... je bent niet ego... je maakt je zorgen... Ik hoop dat fysio werkt.

@ Juud: sorrie geen ervaring...
    @ Juud: vlaggen ging goed met lijf. al hebben de gewoon drama dans gedaan en niet met vlaggen gezwaaid, maar 14 kids aan je armen hangen is ook niet nix.
    @ Bietjes: hubs geageerde gelukkig goed.
    @ Klingeling: Muren zijn hier zacht geel... maar ook niet zo een mooie combo met bietjes rood...

@ potje: ik was op een verjaardag en daar was een uk van iets ouder dan Abby en daar waren ze al met potje bezig. Sterker nog het kind wilde niet eten voor ze even op het potje was geweest. De ouders vertelde dat ze er gewoon aan toe was. Ik dacht ach ja... ik kan het proberen. Dus gelijk daarna bij de prenatal (goedkope kleine potjes voor mini billetjes) en proberen maar... Niets en de keer daarna niets. Tijdens het eten begon Abby een keer heftig te persen, snel op het potje gezet en jaaaa hooor, een pot vol. Heb haar erna elke 2 uur op het potje gezet. Potje gaat ook overal mee naar toe (heb nu ook een reis potje). Ze doet er alles op en ik heb maar 1 a 2 poepbroeken in een week.
    Vanaf een paar dagen geeft ze het ook aan. Dan perst ze en kijkt ze naar me en dan perst ze weer en blijft me aankijken. Luier open, niets, maar eenmaal op het potje... tadaaaa.... een grote bolus... dus dat is het grote potjes verhaal... er zit geen druk achter, gaan het niet dan niet en wel dan prijsen we haar de hemel in :)

@ Miranke: heerlijk dat het goed gaat. leuk hoor verbouwen. wou dat het hier kon... als we een tweede krijgen dan moeten ze met zijn tweeen op een kamer, maar dat moet dan maar...

@ Pixie: knuf....

@ me: koud... kachel aan.. net schoongemaakt in de kerk, moet ook gebeuren, gelijk nieuwe sportbroek en schoenen gehaald en een abbo op de spotschool betaald... nou dat zijn goede dingen...

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Even een verdrietig berichtje van mij. Onze laatste embryo is helaas ook niet goed ontdooid. De eerste poging is dus nu echt voorbij, even heel verdrietig hier. Ben boos, teleurgesteld, verdrietig, en vind het zo moeilijk om vertrouwen te blijven houden. Deze poging (het spuiten en de punctie) vond ik helemaal niet zwaar, maar nu zie ik toch als een berg tegen een volgende poging op..

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( Lieve Milla, wat moet ik zeggen?? :(

Pletknuff.

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milla, hele hele hele hele dikke knuf
    zo super k*t, gewoon geen woorden voor

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @milla niet goed ontdooid :( begrijpelijk dat je boos en teleurgesteld ben! neem je tijd en rust zodat je toch met enige goede moed de volgende poging aan kan gaan!
    klote.. echt klote!! *dikke knuffel*

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Mila: ^%@#&%$... HUIL.... PLETKNUF MEE

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Owwwwww lieve Milla wat vind ik dit ook zoooo oneerlijk voor jullie!!!
    Het is ook jullie zoooo ontzettend gegund!
    Heeeeele dikke knuff voor jou! Wou da'k meer kon doen :x

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh Milla :( Ik heb gewoon geen woorden voor dit verdriet :(

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mila een onwijs dikke knuffel voor jou.
    Wat ontzettend K*T is dit zeg :( bah

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @ iedereen..ik LeesLeef nog steeds onwijs met iedereen mee ,maar heb het even te druk om op iedereen te reageren.....

Dikke knuffffffffffffffffffffffff voor iedereen die hem wil ;)

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lieve Milla,

van mij ook een onwijs dikke kletknuffel!

Ik hoop dat onze knuffels je toch een beetje kunnen steunen in je verdriet :(

Deel Deze Pagina