Ohw Milla wat vind ik dit nou k*t om te horen zeg! Wat een teleurstelling! Kan me zo voorstellen dat het moeilijk is om op deze manier hoop te houden. Hele dikke knuf voor jou.
Lieve Milla wat vreselijk! Hele dikke knuffel voor jullie en natuurlijk zie je op tegen een volgende poging, we willen allemaal dat de eerste keerde laatste keer zal zijn. Sterkte meid!
Milla: waarom moet JOU dat toch gebeuren, grrrr. Uberkut en -klote, maar ik begrijp wel dat jullie een volgende poging aangaan? Ik hoop het, want een Milla zonder beebje wil/kan ik me niet voorstellen!
Aan de ene kant stoppen we nu het liefst met alles, maar dat geeft ons zeker geen kindje. We zijn ook bang dat we er enorm spijt van krijgen als we er niet alles voor hebben gedaan, en na dit jaar moet je maar weer afwachten wat de zorgverz nog dekt. Dus dit jaar 'willen' we er nog voor gaan. We hebben nog 2 pogingen. Maar zin heb ik er totaal niet in.. Hoop dat dat weer komt. Dankjewel voor jullie lieve woorden.
Milla, een heeeeeeeel dikke pletknuff. Wat een rotnieuws om te krijgen zeg. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik verder kan zeggen om je te troosten. Weet dat ik enorm met je meeleef en dat ik veel aan je denk.....
Tuuuuuuurlijk! Heeeeeuuuul blij zijn. Maar ging meer over dat je zei te denken dat de sprong voorbij was, en dat kun je nooit afleiden uit één nacht.... Vandaar.... Hoe was afgelopen nacht? Thanks voor compliment. Wij hebben inderdaad een mini-Juudman en mini-Juud...
Sorry dames ben even teruggetrokken in eigen wereldje. Controledatum finn is over 2 weken en merk dat ik er tegenop begin te zien. De verpleegkundige verwacht behandeling vanwege het doorlopende ziek zijn. Heb in ieder geval mijn staart gedoneerd aan stichting haarwensen, Stichting Haarwensen - Pruiken van echt mensenhaar voor kale kinderen Wie durft??? Mila een hele dikke knuffel voor jou, ook helpt hij niets... Juud, heb je al druppeltje olijfolie op lege maag geprobeert? Rem, vast binden? handboeien? ducktape? Rest alles weer vergeten sorry.... trek me weer terug
@lau: hier helaas haar niet lang genoeg. Kan je hier niet oproepje plaatsen in de lounge? Misschien zijn er veel meer meiden die wel in aanmerking komen en zo kunnen helpen!
Ik zou graag willen, maar mijn haar is al jaren niet lang genoeg meer daarvoor... Ik heb trouwens die toner inzameldoos nog steeds niet gehad...zal er maandag eens over bellen. Hele dikke knuf...hopelijk over 2 weken geen tegenvaller
Lau, heeeeeeeeeeeeellllll dikke knuff voor zenuwen en misschien wel grote angsten. Begrijpelijk, het gaat om je eigen kleine mannetje... En hij is inderdaad zo veel ziek... Daar denk ik ook wel eens aan: wat doet dat met zijn weerstand/strijd tegen de LCH...? Ga zeker iets voor Kika doen op mijn website! Denk aan je meis!
@Milk: hoest nu eigenlijk met jou en rechter-boob? Hoop dat het is afgenomen meis...... @me: [beetje onsmakelijk] grrrrr, diarree was die dag eenmalig, maar nu is ie weer terug. Voel me hele dag al beetje onbestemd, lijkt wel of eten niet goed passeert (moet steeds boeren), maar ben niet ziek en heb gewoon alles gedaan vandaag (zwemmen, fietsen, koken, eten enzo...) Nu wel neiging naar bed te gaan. Ben wel tamelijk moe. En dat zo vlak voor Vasteloaves..... Hoop dat ik gewoon kan gaan vieren... Ben wat dat betreft inmiddels behoorlijk ingeburgerd (zal Geert leuk vinden ). Ga jullie helaas verwaarlozen voor een paar dagen. Alaaf!! Dikke vasteloavesknuffff!
ik zei hier gisteravond tegen man dat ik me gewoon nog niet kan voorstellen dat over 7 weekjes de kleine er al is! Is toch bizar? @juud, carnavalze! @carnaval, zijn er nog meer meiden hier die het vieren? @lau, zag op je hyves foto van je staart. Wow wat een stuk is dat zeg! Hoe heb je je haar nu? @vandaag, wat zal ik eens gaan doen vandaag. Natjesman gaat bijkeuken schilderen bij mijn ouders omdat ze dat zelf niet kunnen. Mams door whiplash en pa te druk. Dus heeft natjesman het aangeboden. Ze doen ook al zoveel voor ons qua oppassen en is dus kleine moeite. Ga vanmiddag maar met kleine man naar paard doe en daarna iets ophalen van marktplaats. Jullie nog leuke weekend plannen?
@lau ik vind het echt prachtig wat je hebt gedaan... ik doe je niet snel na... ben erg gehecht aan mijn haar... maar je hebt mij wel aan het nadenken gezet!!!!! ik heb op verschillende moment sinds gisteren over nagedacht om het ook te doen. vind zo'n mooi doel.
Zo, knakworstjes zijn aan het opwarmen. Nikita's favoriet Mag ze hebben omdat ze zo'n stoere meid is Bijna geen kik gegeven tijdens oorbelletjes schieten.
Hier ook knakworstjes aan het opwarmen en een lekkere cake in de oven staan Foto van oorbelletjes??? fijne dag allemaal dames