En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @pix: dus ringsling is handig voor kortere stukjes als het 'niet de moeite' is om doek te knopen?
    Heb hier net m'n eerste doek binnen van bykay. Denk wel dat er meer gaan komen :D

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Alaaaaaafffff!

Maar helaas, Siem is gisteren ziek geworden. Gister wilde hij nog bij opa en oma blijven en hebben wij met Fem optocht en chipsbal gedaan. Ontzettend genoten van dansend, zingend en hossend feestbeest-engelprinsesje. Vandaag echter, wil ik Siem niet meer alleen laten. Hij heeft koorts en geeft voordturend over. Fem nu naar carnaval op KDV, Juudman doet het 'echte werk', Siem en ik thuis..... En morgen mag ik dan naar het "aafsjloetingsbal".... Ook leuk!

Tis effe een domper, ook enorm voor Siem, want die had zich er zo op verheugd.....

Ga zo nog effe reageren op paar dingetjes!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @plassen op wc door jongetjes: nou, de verkleiner met opstaande rand zorgde hier ook nog wel eens voor kliederboelen hoor. Siem was natuurlijk veel ouder, dus die hield zichzelf met één hand vast en met de andere hand moest hij zijn plassertje naar beneden duwen. Werkte heel goed! Nu gaat hij gewoon meer naar achter zitten als hij plast.

@mes en vork: Siem eet nog steeds liever met zijn handen, maar hij kan het heel goed met vork en lepel. Hij kan zelfs al wat snijden en zo. Maar hij eet meer en beter met de handen, dus wij laten het nog steeds zo. Dat komt echt wel. Als je het bestek maar altijd neerlegt. Dan willen ze het wel proberen. Femke wisselt ook veel af.

@Florine: goed zo meis!!!

@Milk: fijn dat het niet heeft doorgezet!

@Small: akelig van zusje zeg. Uit zeer nabije ervaring weet ik hoe belangrijk het is om wél alles, hoe moeilijk ook, te bespreken om dergelijke afstand te voorkomen. Ik hoop echt dat ze er goed en anders netjes uit komen. Helaas weet ik ook uit eigen ervaring hoe schadelijk het kan zijn als ouders jaaaaaaren bij elkaar blijven voor de kinderen........:(

@weekend weg: Tis Barcelona geworden! Vanmorgen vliegtuig en hotel geboekt! Cin: nog leuke tips voor ons?

@carnaval: ga even thee drinken in mijn beschutte warme tuintje en luisteren naar de optocht....;):cool:

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Vond ik helemaal niet. Heb ringsling misschien 2x gebruikt. Vond hem niet fijn en ging toch scheef hangen... Knopen ging mij zo snel af en zat zoooooooo veel lekkerder, dat ik voor welk pis-stukje ook, gewoon de knoopdoek pakte....

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Muck baby- & peuterkleding | Girls collectie

BTW: wilde nog even zeggen dat ik op de beurs voor Femke heb gekocht:

Jurk patriot blue met grijze legging
    Jurk patriot melange met roze streeplegging.

Kling: stond jij niet in de optie voor overname ;)? Zal ze netjes houden!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wie geniet er nog meer van het mooie weer?

WS iedereen, anders zaten jullie wel hier.... Maar ik merkte dat luisteren naar de optocht nu niet direct goed is voor je humeur... Je hoort iets waar je bij wilt zijn, maar dta gaat niet.

Loslaten Juud....... Tis best moeilijk.... Na zo'n lange moeilijke tijd hadden we weer iets leuks samen, waar we allebei echt van genieten kunnen, en dan kunnen we het toch niet samen doen....

*zucht*

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dus ben maar beetje aan het rondsurfen op het net..... Barcelona.com, wehkamp.nl e.d. .....

Met dit weer is zoeken naar een lentecollectie ook leuk! En in gedachte loop ik al in KL-jurk in parc Guell!

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @cin ik zou zeker weten een ringsling in je stash nemen ;) het is ook net waar je zin hebt uiteindelijk.. ik zou niet zeggen dat het 'niet de moeite' zou zijn, want zoals Juud zegt, knopen heb je zo gedaan..

wat wel zo is is dat ik een ringsling veel makkelijker vind dragen over mijn jas. Sinds ik Eva niet meer op de buik draag zou ze anders dan op mijn rug moeten en ik ben geen ster in rugknopen in de wild.
    Maar in de koudere maanden is rugdragen met een knoopdoek over een jas toch al lastiger. Daar heb ik dus een manduca voor gekocht. In de lente en zomere maanden is rugdragen met doek dan weer makkelijker.

uhmm.. wat was je vraag weer?

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @juud *knuff * voor je meissie

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Juud: hooi... nou ik ben niet zo een buitenzitter, maar heb wel lekker even met Abby gefietst...
    @ Juud: ach wat onwijs naar voor Siem. Kan me voorstellen dat hij er echt op heeft verheugd. onwijs balen meid

@Foto: kon het niet laten om hem even te maken... voor de aagjes: ja ze laat haar zonnebril opzitten.

11. natjes

natjes Niet meer actief

So! Net zo'n verkleinerdingbril gekocht voor die jongen. Direct maar 2, boven en beneden..
    Zet ik hem erop en dikke pret en 'persen'. Maar er kwam niets na een kwartier. DUs maar luiertje aan..begint ie paar minuten later in luier te poepen ;):D

Maar goed, geen haast!

12. natjes

natjes Niet meer actief

@yadi: hahaha leuke foto!
    @juud: beterschapjes voor SIem!

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ natjes: ach het komt idd vanzelf wel... whahaha... zal je altijd net zien... Abby kan dat ook heel goed...

zo even lappie verhuizen en beneden strijken en was vouwen.

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Natjes: succes met je verkleinerbril. Zeker voor een jongetje zou het toch al vrij snel zijn hoor. Knap van hem!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Yadi: zat abby vandaag zo op de fiets? Sneeuwde het of was het bij jullie niet zo warm als hier? Hihi. Wel errug schattig!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Spannend nieuws:

Juudzus heeft hoge bloeddruk. Nog geen reden tot paniek, zei ze, maar ik voel dat toch anders, als buszitter..... Hoop dat alles goed mag blijven gaan...

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Siem houdt nog steeds niets binnen. Juudman nu thuis en in bad. Heeft gezegd dat morgen mijn beurt is, dus ga morgen even wat langer feestgedruis in. Voel ook dat ik het nodig heb....

Alaaf!!

En knuff voor iedereen!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zo na 3 dagen carnavalsfeesten zit ik nu heerlijk in relaxkloffie op de bank, echt heerlijk!

Heb me de afgelopen 3 dagen echt geweldig misdragen qua lekker drinken en laat thuis (maar overdag wel mee voor Leomeisje gezorgd hoor want tja je bent nou eenmaal mama he).
    Misschien morgenavond nog maar weet nog niet zeker.

Juud, veel plezier morgen! Geniet er nog even van, hierna kunnen we een jaar weer niet!

Yadi, leuke foto van Abigail zeg! Noemen jullie haar eigenlijk nog bij haar volledige naam?

Natjes, knappe vent zelf op toilet naar de wc. Ben benieuwd hoe het met verkleiner gaat werken

19. natjes

natjes Niet meer actief

Goedemorgen meisjes!

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Morgen meisjes

@ Juudje, wij (ouders en ik) raden ze aan om alles nog eens te overzien/bespreken en geen haastige beslissingen te nemen.

Fijne carnaval (leeft hier in NH helemaal niet)
    Lonneke vandaag als Mega Mindy naar kdv :)

@ Natjes, wat goed van Tygo, zo op de wc, knappert

@ Leo, lekker aan her feesten, klinkt goed :)

@ Pix, hmmm, das toch intressant, zo''n ringsling, Lonneke wilt nog heel graag getild worden, maar dan helemaal knopen vind ik te veel werk en doe ik dan niet.
    Misschien dit een mooie tussen oplossing.
    Kijken hoe ik hier goedkoop aan kan komen....

Deel Deze Pagina