goedemorg! vreselijk van die K overal he... nou ja, 1 op 3, en we worden ouder, maar het raakt ook meer denk ik, zeker nu ik mama ben... @yd: seg, ben jij stiekem sportverslaafd? volgens mij wel. en je was altijd zo dun! (nou ja altijd, die x dat ik je zag heheh) blijft er wel iets van je over dan? @sport: is ook lekker natuurlijk! nu ja natuurlijk correctie hardlopen vind ik lekker gisteren nog gedaan. en ja van mij blijft wel iets over hoor! volgens mij ben ik stabiel na mijn rappe afvallerij afgelopen sprrrrongmaand. 3maalweeks een taartje als ware ik zuurtje werkt ook wel goed voor niet meer afvallen. stom he, de 1 wil afvallen en de ander wil aankomen.. heu... @cin: ik EIS fotospam van casper buiten vandaag!!!! @EIS: waar is de zon? ik wil een ijsje eten in de zon. wacht op wakkerwordflorine, en dan gaan we even naar zwollywood. kampeerbedje halen enso. zwaaiwapper!
Yadi vandaag jarig???? PROFICIAT meisje! Maar ook een heel dikke knuff voor nieuws over schoolvriendin... Zo jong en jonge kinderen erbij... Tis nooit eerlijk, maar soms is het wel heul oneerlijk..... @Pix: fijn reïntegratieplan, zonder druk. Heb ik ook hier: ma en do ga ik 2 uurtjes werken aan een makkelijk project en dan kijken we wat ik de week erop aankan. Project geeft ook geen stress en druk, maar wat ik wel doe is toch nuttig en fijn. Komen we er do achter dat ik meer kan/wil, ga ik de week erop meer doen, maar het mag ook minder zijn en ik heb ook nog het recht om me ziek te melden als ik me niet goed genoeg voel. Gaat namelijk echt slecht, maar komt door verhoogde inzichten.... ....Sessie vandaag weer zeer zwaar, maar zeer inzichtelijk. Zal er op hyves nog iets over opschrijven, als ik zin heb. Siem vandaag nog ziek thuis. Ga daarom veel huishouden..... En OPRUIMEN!!!!! Babyspul eruit, dat nog zo'n 3 lades bezet (flesjes, tuitbekers, plastic bestekjes, oude fopspenen, etc...) Ook badkamer bevat nog wat overbodige babyspullen, dus.....
Plezier in Zwollywood Kling! Florine weer helemaal slaperdeslaap, 's nachts en overdag? @Campingbedje: TIP: probeer hem in de winkel zelf uit! En let op handigheid opruim-/opbergmanier..... Ben blij dat wij hem niet meer nodig hebben. Onding. Is ons zekr van pas gekomen, maar is niet direct gemaakt voor gemak... Fem gaat nu gewoon in groot bed, ook uit logeren. IDEAAL!!! Maar goed, zo ver is Florine nog lang niet... Succes dus!
@yd: ieks! gefeliciteerd!!!!!! hoe oud? @juud: we nemen (ja, die krijg je dan weer niet *****) de koelstra, die is vrij makkelijk te klappen, hoewel ik dat echt aan klingman over laat hoop wel dat ze ' zo laag ' slapen lekker vindt, maar vast wel, ze slaapt overal. en ja, ze slaapt weer net zo goed als voor de spronggggggggmaand, beter zelfs overdag (wel 2.5 uur achter elkaar, saai gewoon ) hoest met joe? en op werk? (ben wel weg dus lees het later!)
smallie: haha, je hebt dat mega mindy pak in ieder geval niet voor niets gekocht Vond ze carnaval leuk? Yadi: heppie beursdeej toe joeeeeeee! Knuf voor schoolgenootje-nieuws Bowen: kom maar op met die lente inderdaad! Beterschap voor Nielzer! pixie: hoera voor schema werk! natjes: nou, maar snel indalen dan, beurs is niet fijn om je verlof mee te beginnen klingel: hardlopen, lekker, ben ik ook wel weer aan toe. ben alleen bang voor nog niet geheel gesloten buikspieren... welke kampeerder wordt het? wij gaan voor de koelstra Oh, zie je berichtje al, ook koelstra, gooeoeoeoeod! Juud: opruimse! een opgeruimd huis, een opgeruimd ... Hier even uitgeslapen na instortdagje gister. Gisterochtend terugkomstochtend van yoga met alle beebs, na thuiskomst was ik kapot en kon ik alleen nog maar in bad en bed liggen (Myrthe gezellig in wipper ernaast, haha). Vandaag hopelijk even aan de opruim/schoonmaak/admin.
@Kling: dat lage slapen lijkt me geen probleem hoor. Tis vooral lastig voor jezelf.... Op werk: weet niet.... Moet nog beginnen met reïntegreren op therapeutische basis, dus echt werken duurt nog wel effe... Met mij? Wat ik al zei.... Slecht, maar kan relativeren en is goede oefening in loslaten.... @Milk: nou ja, tis niet dat huis niet opgeruimd is hoor... Had echter laatst instrijklabels nodig voor carnavalspakjes kids en die lagen inmiddels onder een heleboel drinkbekers en spulletjes die zowel Siem als Femke niet meer gebruiken. Ook niet door te geven aan een ander en bewaren voor bezoek niet nodig, want moeders nemen altijd eigen bekers mee..... Deed ik ook! Op badkamer staan dingen in een vaste hoek, maar ze doen niets anders dan stof vangen, dus: weg ermee! Alles weer helemaal goed met BV en tit? Myrthe overmorgen naar KDV? Spannend!
hoi lieverds, @ Jedje, gefeliciteerd meisje @ milky, ja ze vond het mega leuk hi hi wat goed dat jullie zo lekker sporten/hardlopen, ik gister iets te fanatiek gelopen, hup blessure aan knie, komt door FM hoor. Maar ben soms ze postitief dat ik dnek dat het allemaal kan, maar word dan even toegefloten door lichaam. Collega op werk heef ter geen zin meer in, zit nu de hele dag te kreunen en steunen, zucht hier, zucht daar. Heb liever dat ze er dan niet is, niet echt gezellig/motiverend Ik merk dat ik hier wat minder ben, ben nu meer met man/kindjes bezig, en dat bevalt eigenlijk wel goed, wat ik merk nu wat ik allemaal terug krijg. Tuurlijk wil ik jullie ook bijhouden, maar heb nu alles even bijgesteld. @ Ringsling, wil ik wel proberen. Kijken of ik geld ergens vandaan kan sprokkelen of als straks belastingcentjes zijn gestort.... (zo'n mooie Neobulle, *kwijl*) Ik heb wel ringen besteld, kijken of mijn moeder nog stof heeft die ik er voor kan gebruiken, moet nog even zoeken waar het aan moet voldoen. (mama heeft gordijnatelier)
Mensen, echt, het zijn maar drie lades.... ik merk dat niet in huis....... En helaas niet in gedachten, want is geen rotzooi in hoofd. Waar het wel goed voor is: afscheid nemen van 3e beebwens. Niet dat dat moet, maar tis meer dat ik steeds duidelijker voel dat Juudgezin mooi is zoals het is....
Juudje: alsof dat geen opgeruimd hoofd geeft Maar begrijp je hoor, wat in een la zit, zie je niet en draagt niet echt bij aan het overall beeld in huis! Smallie: wie weet stopt collega er wel mee, heb jij tenminste weer iets te doen En wat Juud zegt, liever gelukkig en weinig hier, dan andersom. Doet me denken aan een uitspraak die ik laatst ergens voorbij zag komen: "I love my computer, all my friends live in there"
@ klingel: erg he... ja ik sport nu *duikt alvast* 6 keer in de week. drie keer hardlopen om *gil* 6 uur in de ochtend en 2 keer cardio en 1 keer pilates. Die laatste kan alleen maar omdat er gratis kinderopvang is... en het hardlopen... tjsa... zwaar addict. Tsja... ik weeg nog steeds 62 kilo.. dat is 7 kilo zwaarder dan dat je me zag hoor... whahaha... maar ik ben onwijs gezond... ik merk wel dat mijn figuur is verandert na Abigail, maar daar ben ik trots op. Ik sport ook niet voor mijn lijn of figuur, maar omdat ik me er door goed voel. Dat is voor mij het allerbelangrijkste. @ hardlopen: je zegt het zelf kling... AMES... hardlopen is heerlijk @ zwollywood: succes @ Juud: thanks... ja begon me zelf al zorgen te maken over mijn eigen gezondheid. het is zo een K*T ziekte. en dan die kindjes... *huil* @ Zware sessie: knuf daarvoor... je kan het he... @ Siem: arme knul @ opruimen: kan je ook even hier komen... BTW... die kleding... geweldig! @ Klingel: *fluistert* 26... @ kampeerbedje: wij hebben er eentje van 20 jaar oud, maar die gebruiken we niet. Wij hebben een matje dat in een volwassenbedje kan. Hierdoor kan ze niet draaien. Helemaal geweldig. Helaas niet in Nederland te koop. @ Milk: goed voor jezelf zorgen he... @ Smally: sank joe @ Leo: smak voor meisje @ lunch: stokbrood, biefstuk, mascarapone... ik knap hier... dus klingel: afvallen doe ik er niet van
@leo: beterschap met klein meisje en fijne vakantie! Lekker! @kling: oh leuk shoppen! Ben benieuwd of je echt alleen thuis komt met reisbedje of met nog meer spullen... @small: oh jij die ringen besteld? Als het gelukt is door mams laat dan maar weten hoe moeilijk/makkelijk het is.. Wie weet vind ik dan ook nog de moed. @juud: knuf voor jou! Zwaar hoor die sessies.. Kan Juudman je wel volledig steunen?
@hier: mag ik even ego doen? Net naar baas gestapt, dat contract tot eind april loopt. En dan ik eigenlijk lullig vind om mij pas de nieuwe functienaam (met bijbehorend salaris) te geven als ik terug kom van verlof. Anyway: Ik vond het mijn goed recht dat ik het al per 1 mei zou krijgen tijdens nieuw (onbepaalde tijd YES!) contract... Vond met name dat ik daar recht op had omdat ik al genoeg water bij de wijn heb gedaan. (lees 2 jaar geen salarisverhoging ondanks intussen nieuwe hogere functie). Maar goed dat begreep ik ivm financiele situatie bedrijf. Was even stil aan de overkant, zo had ie het niet bekeken. Uiteindelijk gaf ie mij helemaal gelijk en gaan we samen dinsdag 'onderhandelen' over hoe of wat en onder welke voorwaarden, salaris etc etc... IEKS! Iemand verstand/idee wat een manager verdiend voor 4 dagen werken per week en aansturing van >10 mensen (nu nog wel..wordt vermoedelijk meer)?