@ natjes: sank joe... en geen idee wat zo een persoon verdient... waarschijnlijk heel veel, maar of ze het ook daadwerkelijk krijgen.
Nou, het geeft ook weer stof tot nadenken, maar tis gelukkig nog steeds geen rotzooi in mijn hoofd. Tis gewoon een beetje confronterend en veel allemaal, maar ik heb nog alles op een rij... Stof tot nadenken: stoppen met pil en definitieve a.c. ..... Lades zijn nu leeg en inderdaad: je ziet er niks van ! Maar goed, ik weet nu dat het weg is en dat het ws. nooit meer terug komt... Begrijp overigens jullie goede bedoelingen als je zegt: opgeruimd hoofd.... en dat soort dingen. Ik heb er zelf gewoon wat moeite mee. Krijg het gevoel dat ik me dan dus kennelijk beter moet voelen en soms lukt dat wel, maar soms ook helemaal niet, want het heeft geen raakvlakken met elkaar.... Begrijpt u? @Natjes: Juudman steunt me volledig, maar kan niet helemaal begrijpen wat er in me omgaat en hoe het allemaal werkt 'van binnen'. Dat kunnen jullie ook niet en dat geeft niet. Ik heb vooral veeeeeeeel behoefte aan steun en het gevoel ertoe te doen... @Natjes: geen idee wat je mag verdienen. Kun je zoiets niet op internet vinden? Proficiat trouwens, met vervroegde promotie! Goed gedaan! @Smallie: zou jij het erg vinden als je collega opstapt? @Leo: och, arme Leomeis! Knuff voor jullie allebei!!! @huishouden: zo, weer flinke wasmand weg gewerkt. En leuke uitnodigingen Femke-verjaardag gemaakt! @Carnaval: Fem en ik klaar voor het optochtbal (optocht was net voorbij)
@ Milky, mooie spreuk, jij rustig aan doen heh, lekker relaxen met meisje in wipper @ Juudje, dat bedoelde ik er totaal niet mee hoor. ik heb het zelf gewoon dat als ik aan het opruimen ben ik dan in soort van mediatie trans ben. laat alles nog eens revue passeren, van de dag, maar ook van wanneer ik de spullen heb gebruikt. @foto, wat sta je er stralend op, lieve jullie saampjes @ natjes, ja ik ga kijken of mijn moeder ook wat kan maken, ik ben niet zo naai-erig Net ook even op ebay gekeken, gewoon op nl, niet super, of te duur. Maar als je ebay.de doet krijg je veel meer. ben er nu een paar aan het vragen of ze ook naar NL verzenden
@ juudje, nee zou het niet erg vinden als collega weg gaat. Ze is niet zo collegiaal. En er is toch niet veel werk, zou het in mijn 1tje kunnen op het moment
so! @juud: hm, gemist dat je al had gezegd dat t niet zo best ginggaat.. meuh.. wat kan ik zeggen? dat ik hoop dat de therapie aanslaat, en en,.. dat misschien de aanstormende lente (?) je ook iets meer licht en harthoofd geeft? leuk, uitnodigingen! @yd: echt wel sporty! goed seg. waar is abby in de tussentijd? ik ga hier de superlieve achterbuuf maar eens vragen of ze om de dag een half uurtje met florine wil dansen. kan ik mooi lopen, ook sochtends ipv als klingman thuis komt. @achterbuuf: er zijn van die mensen aan wie je je kind met het volste vertrouwen ' geeft ' . die precies de goede toon en vibe hebben. zo is zij! en (geen verrassing ?) ik geef mijn meisje niet makkelijk aan andere mensen. zelfs sommige (schoon......)familie niet. maar zij is so leuk en lief en zorgzaam en cute. een english pretty woman, die altijd nog lauwwarme appeltaarten in de vensterbank heeft staan enzo. en zo eentje die je TE goed verzorgt, als je langs komt. zit je daar met een plaid om je heen, voetenwarmer, verwenthee, en een doos superchocolats! *ssst kling! kletskous!* o sorry. @small: wek, blessure! het moet ook wel lastig zijn, als je dan lekker wilt gaan lopen is het natuurlijk moeilijk om maat te houden, en dat roept je lijf je terug meuh.. fijn dat je lekker met gezin bezig bent! @milk: hiha, das wel een goede van computer/friends! ben je klaar voor myrthe naar kdv? en/of beter gezegd, jij voor werk? weer een beetje uitgestort? @leo: ook hier: beterschapsliefs! tis toch wat met die arme leomeis,, zo vaakveel ziek huiltje @bow: hoest met nielzer? @finn: en hoest daar? @nikita: zie finn? @nai: hoe gaat t met joe? @alice, tisch, pippel, en de hele rest: zie nai! @natjes: wat je verdienT dan? nou, ik denk dat dat nogal afhankelijk is van de functie, en dan de salarisgroep. richtlijnen kan je in jouw CAO vinden. welke CAO is dat? enne, >10 mensen aansturen, zijn dat er 11 of 9424? te vaag om iets over te zeggen zo! wat wordt je verantwoordelijkheid precies? ik heb daar niet zon goed beeld van, wat je precies bent en wordt? @natjes: koelstra bedje, een hele zwerm eendjes en andere beestjes voor in (bubbel/zwem/gewone)bad, onwijs lief zonnehoedje en bijpassend zwembroekje van de HEMA, en voor mezelf een geil streng hooggesloten rokje en een mooi truitje. hihi! ohja en een lekkere wijn, en 2 HEMAworsten! want ja, de zuurkool van eergisteren gaat vandaag in de herhaling, *extra lekker, opbakken!* @cin: seg! vertel eens even van je buitendagje! tis ongelooflijk he, dit was de uitgerekende datum... @datum: weet niet of ik het (hier) gisteren nog genoemd heb, maar gisteren was ook geboortedatum charlotte* heb, ' traditiegetrouw ' (mag je daar van spreken al na 3 jaar?) een pot met blauwe druifjes voor haar gekocht. ongelooflijk, dat het al zo lang en zo kort geleden is. nu ik zelf mama ben snap ik iets meer (maar nog steeds weinig natuurlijk) van het immense gemis en het verdriet dat elke en elkeman hadden en hebben. goddank is daar nadine, gekomen en gebleven, en en, maar toch. huil, meuh, ga ik weer! heeeeeeerlijk die emotiomonsters! ik snap niet waar ze waren tijdens mijn zwangerschap maar nu zijn ze er nog immer so, dan maar eens even boven stofzuigen, en en. ohja! @iedereen: wie heeft er (minimaal) 6 maanden (enkel en alleen) borstvoeding gegeven???? heb ik vraagjes voor! *ren*
oeh ja Kling, daar ben ik ook benieuwd naar! (die bv-vraag) Ik meld me maar weer even maar ook direct weer weg. Alles ok hier maar even minder aanwezig op zp. Casper buiten ging vandaag niet door. Stomme regen
cin wat jammer! maar regen is geen eerstebuitendag inderdaad... vergeten te zeggen: ook nog enorm cute leren slofschoentjes gekocht, wit met zilveren... bloemetjes! *zuigsmak*
@kling: Tsja wij vallen onder geen één CAO,vandaar dat ik het moeilijk vind om richtlijn te bepalen. En leesteken moest andersom zijn,haha. Onder de 10 mensen dus. Moet ook niet te snel willen typen! Qua taken en werkzaamheden, aansturen binnendienst en verder is het nog niet helemaal duidelijk. Is een nieuwe functie binnen het bedrijf, het moet zich dus nog 'vormen'.... Leuke aankopen trouwens voor FLorine! En bv vraag: wat voor vragen heb je precies? Misschien kan ik het opsnorren uit mijn bv-boek! (die ik uit hoofd aan het leren ben..haha)
@ Pix, was ik vergeten te zeggen, wat een goede oplossing als je moeder komt, zijn jullie allemaal op vakantie, en is ieder zijn deel gelijk.
ff snel tussen door @ Juud: heerlijke foto @ Klingel: daar, er is gratis kinderopvang bij de sportschool en met hardlopen is JW thuis
Kling, 7 maanden volledige bv gegeven dus misschien kan ik iets van vraag beantwoorden? Cin, stampmok van niet naar buiten kunnen vandaag met Casper vanwege stomme regen Gek dat vandaag uitgerekende datum was en daardoor ook nog wel extra jammer dat jullie niet saampjes naar buiten konden. *mok* Elke, dikke knuff voor Charlotte-gemis! Dag is dan weer extra extra confronterend lijkt me
@Klingel: hier ook 6 maanden exclusief bv gegeven en daarna over gestapt op bv met rapley. Dikke knuff voor iedereen die hem wil en kan gebruiken.
@Smallie: meis, weet dat je het niet zo bedoelde, maar wilde aangeven hoe IK me onder zulke opmerkingen VOEL. Wil daar gewoon eerlijk in zijn... @Kling: fijn! Zo'n buuf! En leuke aankopen inderdaad. Echt al lente in de bol? @Charlotte: verrek, dat was gisteren..... Knufff voor Elke en Elkeman. Mijn blauwe druifjes staan al in de tuin, maar denk inderdaad ook vaak dan even aan hen, als ik ze zie. Is zo'n link geworden... @Cin: jammer zeg, niet naar buiten. Hopelijk vandaag meer kans. @Leo: hoest met Leomeis? @Pix: wilde inderdaad ook nog even zeggen dat ik je Pixmama-oplossing goed vind. Slim hoor! @babyspullen: zo fijn dat ik vriendinnen hier nog blij kon maken met ongebruikte tuitbekers, flessen en fopspenen. Voelt goed. Vandaag weer wat rustiger in emoland. Siem wil even spelen op KDV en die tijd ga ik gebruiken voor wat dingetjes. Zie wel wat. Vanmiddag heb ik hem weer thuis, dus dan weer mama-Siem-tijd.
Trouwens, volgens mij begon Kling erover, de komende lente brengt inderdaad wel wat zon in mijn hoofd. Wat therapie nu echter doet is wondjes en littekens van binnen nog even extra bloot leggen. Allemaal met het doel dat ik straks zo veel mogelijk/altijd de momenten herken en erken wanneer mijn schema's mijn gevoel/gedachten/gedrag sturen, zodat ik er iets mee kan. Therapie zorgt er momenteel dus voor dat het slechter gaat, want het wordt iedere week confronterender. Maar vanaf volgende week sluiten we de casusconceptualisatie (jahaaa) af en vanuit die afspraken gaan we echt werken.... Tot die tijd moet ik dus proberen zelf met de momenten om te gaan en dat gaat soms beter dan andere keren. Ik voel nog steeds dat de therapie iets voor me gaat doen, maar het is gewoon een heel langzaam proces. En mijn perfectionistische aard wil ook wel eens dat het sneller gaat. Dat hebben we gisteren ook besproken. Meer later vandaag op hyves. Ga nu Siem wegbrengen. Benieuwd hoe het gaat...
@ Elke, nog een hele dikke knuf voor Charlotte gemis @ Juudje, *smak* vandaag weer op werk, kijken hoe collega het vandaag doet
Marije heeft even dipje, wilt niet overblijven maar bij mama zijn. Zo zielig, het kan gewoon niet. Komt wel weer goed, maar ben toch beetje verdrietig
@small: aawww arme Marije. Moeilijk is dat dan he! @juud: duidelijk verhaal over therapie. Wist niet dat het zo 'in z'n werk ging'! @hier: net naar de kapper geweest met kleine man. Voor het eerst. Bleef keurig zitten en het zit weer helemaal netjes. Zijkantjes opgeschoren en boven iets langer voor z'n stoere stekeltjes! HIj lijkt gelijk ouder met dit kapsel! @geboortekaartjes: we komen er maar niet uit... @ribben: nog steeds pijnlijk dus die jongen nog niet gezakt! @echo: had ik al gezegd dat ik dinsdag nog een extra groeiecho krijg? Niet omdat ze vermoeden dat ie achter of voorloopt. Meer ook voor kleine man, stukje voorbereiding op komst baby. Tot nu toe is ie ook bij bijna elke controle mee geweest dus probeer hem zoveel mogelijk erbij te betrekken. Hoop dat dat straks z'n vruchten af gaat werpen!
Had ik al gezegd dat kleine man totaaaaaal veranderd is sinds hij niet meer naar KDV gaat? Veel vrolijker, ondernemender, slaapt veeeele malen beter, niet meer ziek/snotterig geweest, geen last meer van oren etc etc. Denk dat we dus toch een goede beslissing hebben genomen wat dat betreft. Ter 'compensatie' gaan we wel met grote regelmaat naar BAllorig en speeltuin waar andere kids zijn.
@Smallie: och, die Marije.... Tsja, zal wel even fase zijn, maar is zo moeilijk voor mama. Op je werk zitten en weten dat je kleine meid het moeilijk heeft. Knuff!!!! Hoe gaat het met collega? @Natjes: fijn dat het zo goed is voor kleine man om meer thuis te zijn. Dan heb je dus goede beslissing genomen. Hoe ga je dat straks met 2 kleine mannen doen? En leuk hè, Ballorig? @lente in de bol/aankopen: ben net weer terug van Hema.......... Koffietijd! PS: vrolijke nieuwe avatar toch? Beetje lente-achtig....