En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Close-up jurkje (echt helemaal nieuw)

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Stuur even PB bij interesse!

3. natjes

natjes Niet meer actief

@leo: tja wens voor een derde...moeilijk! Heb altijd gezegd we laten het bij twee. Natjesman vond dat ook wel prima. Maar nu ik bijna op het eind loop kan ik me (nog?) niet voorstellen dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn...raar he?
    Heb heel hard geroepen dat er straks knip-knip mag gebeuren bij Natjesman maar dat weet ik dus al niet zo zeker meer.. :)
    Heb het wel met hem erover gehad maar hij wil het echt bij 2 laten. (zegt ie nu). Ik vermoed dat als de tweede straks wat 'ouder' is dat ik het niet uitsluit dat er een derde komt. Hem kennende (is vrij makkelijk te 'beïnvloeden' en vindt het dan toch stiekem wel errug leuk, ken hem langer dan vandaag :D)

Maar goed om terug te komen op je vraag: ik wil een derde nog niet (definitief) uitsluiten. Zijn beiden nog erg jong (25/27 jaar) dus tja..

4. natjes

natjes Niet meer actief

@leo: en arm leo-meisje nog zo ziek... vind het altijd zo sneu als ze zo beroerd zijn!

@yadi: waarom Abigail zo'n nachtbrakertje vannacht?

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Herkenbaar hoor, die jojo van wel en niet een derde. Ik had eerst ook altijd: 2 is prima. En ook bij de 2e zws dacht ik ineens: dus dit is het??? Na bevalling ook weer veel twijfel, maar nu alles lekker loopt en dit gezinnetje echt lekker draait, verdwijnt bij mij de twijfel juist.

Hoop dat jullie aldoor op één lijn blijven. Juudman is namelijk ook heel stellig met 2. Als ik al een derde zou willen, heb ik echt wel heeeeeel veel overtuiging nodig denk ik...

6. natjes

natjes Niet meer actief

@juud: misschien heb ik dat gevoel straks ook wel hoor dat we helemaal compleet zijn. Maar goed zo stellig als ik eerst was met direct knip-knip na deze... tja dat ben ik dus niet meer!
    Vind het best moeilijk om (nu al?) afscheid te nemen van deze periode in mijn leven. Laatste keer zwanger etc!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat had ik dus ook, maar ik ben bijna 2 jaar verder!!!

Gewoon nog effe lekker zo laten meid. Eerst maar eens nummer 2!

8. natjes

natjes Niet meer actief

:$ DIe jongen pakt zo een pak roze koeken uit de la, haalt verpakking open en pakt er eentje! :$

Daar gaat dus ook kinderbeveiliging op....:$:D

9. natjes

natjes Niet meer actief

Daarom. We parkeren dat gewoon en kijken over jaartje of 2 wel verder!

10. natjes

natjes Niet meer actief

Zo...en nu even 3 wassen opvouwen en 1 in de droger doen. Kan die jongen ondertussen zijn kamer ondersteboven halen :D

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Is er eigenlijk al iets bekend van meeting?? Of is die van de baan??

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Volgens mij behoorlijk van de baan. Heel enthousiaste animo was er iig niet en we kwamen er niet uit: met of zonder kids.

Veel bussinnen kwamen onder voorbehoud ivm kleine baby's, late zws of juist prille. Anderen wilden pas weer meeten als de hele bus op roze was.

En zo werd er eigenlijk niets afgesproken.

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo, Siem weer thuis. Was goed gegaan, maar is nu wel heel moe. Ga dus aandacht schenken aan hem en later vandaag nog Fem ophalen (die sliep, dus heb ik lekker laten liggen).

Knuffs!

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Trouwens, krijg net sms: bloeddruk zusje nog steeds hoog. Deze week al drie keer bij VK geweest. Eiwitgehalte urine erg laag/bijna nihil. Ze zegt zelf nog geen last te hebben van H.B. Maar ze houdt het wel stevig in de gaten.

Ben benieuwd maar is nu dus echt wel aanstaande denk ik....

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    juud je hebt pb

en ik ben weer weg, afspraak bij de oogarts met zoontje

16. natjes

natjes Niet meer actief

Even vraag aan jullie. Een kind van 4 zou toch redelijk samen moeten kunnen spelen en delen?

Vraag dat omdat ik vanmiddag buurjongen van 4,5 over de vloer heb. Hij pakt alles af waar Tygo net mee speelt. SPeelt er even bij en laat het dan weer liggen. Gaat zo maar door. Is dat normaal rond die leeftijd? Dacht dat ze juist dan al wel beter konden samen spelen/delen?

17. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Op moment dat kleuters naar kleuterschool gaan leren ze te delen. Tevens is dit pas de leeftijd om ermee te beginnen. Dan pas kunne ze 'samen' spelen tot die tijd spelen ze 'langs elkaar'.

18. natjes

natjes Niet meer actief

Das dan duidelijk! WIst ik niet! :)

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Dikke knuf allemaal!
    Jammer inderdaad dat deet niet door lijkt te gaan, had me wel weer gaaf geleken zo met z'n allen! Hopelijk snel de bus geheel roze en dan echt daten!

Oja, Myrthe doet mee met de baby van de maand hier op de site, was het alweer vergeten, maar ze heeft gewoon 'spontaan' al stemmen gekregen *trots*

20. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Heb natuurlijk even gestemd op Myrthe. Wat een prachtkindje! Ik had haar nog niet gezien, aangezien we geen 'vrienden' zijn.

Deel Deze Pagina