@natjes wat ook gebeurt op die leeftijd is dat er zo mee gewerkt word op school dat in thuis situatie gaan ze juist 'rebellen'daarin. het is een moeilijke tijd voor kinderen in het eerste jaar van basisschool.
@milla een mega knuf voor jou. ik hoop dat je de kr8 mag vinden voor een 2de poging. @yadi nog proficiat met je verjaardag. @elke en elkeman knuf voor jullie ivm het gemis van charlotte. @juud leuke nieuwe avatar. @me morgen ochtend heb ik me vierde inseminatie. aan de ene kant heb ik goede hoop want er zijn 3 mooie eitjes te zien. 3 x meer kans op een beeb. of als alles goed is , is er dus meer kans op een meerling. en daar heb ik geen problemen mee. ik w8 er nu lang genoeg op . nu maar ook hopen dat het kwakje van me man morgen goed is. het duimen kan weer beginnen. als poging 4 mislukt willen we een maand rust en kijken wat we verder gaan doen. ik hoor goeie verhalen over de Geertgenkliniek. misschien wil ik daar een second opnion nemen of me verder laten behandelen. volgende maand wil ik een beslissing gaan nemen.
@smally.. wil je mijn katoene ringsling proberen? kan in brievenbuspost.. kan je kijken of het voor je wat is.. je mag hem gerust een maandje of 2 houden ls je dat wens.
Wat lief o, die zou ik zeker graag willen proberen, kijken of ringsling ons bevalt, zeg maar wat ik voor verzendk over moet maken
@Ppver: Ik duim voor je!!! (En ik zou zeggen: maak vast een afspraak bij Geertgen in de hoop dat je die kunt afzeggen)
Lieve Ppver, heel veel succes weer voor de spannende dag van morgen. Ik hoop echt dat ze zorgvuldig omgaan met de kansen die je hebt. Maar natuurlijk hoop ik het hardst dat het kwakje van manlief goed is en minimaal 1 van die 3 mooie eitjes gewoon bezwangert! Je verdient het zo om nu ook op roze te mogen, net als Milla. En inderdaad, wat Cin zegt, misschien sowieso bij Geertgen afspraak maken. Je kunt het zo weer afzeggen, maar een afspraak maken lijkt me lastiger. Heel dikke knuff voor jou en ik ga heel hard duimen voor posinieuws over twee weken!
haai! even snel. @ppv: ik duim onwijs voor je!!! 3 eitjes, dat geeft meer hoop op in elk geval 1 ja! laat je weten hoe het ging? en hoe de % van het zaad waren? (ben zo benieuwd wat A en B samen zijn.) trouwens, ik heb ook nog een tip voor je: dusseldorf! en inderdaad, waarom niet gewoon ' vast ' op de (wacht)lijst, dan heb je misschien ook rust dat je weet dat je verder kan. weet dat wij je handjes vast houden, net als die van mila, en dat je altijd bij cin en mij terecht kan voor vragen! @rest: wek, ik kom alleen even zwaaien. komende week mooi rust en stilte, loungen, chillen, vegeteren, consumeren en beautyen, en enorm hard bubbelen in ons bubbelbad en vooral ' 5 kwartier in het uur ' (zou mijn omaatje zeggen ) genieten van elkaar. florines eerste vakantietje! zwaaiiiiii! smak!
@me na 3 weken rond lopen met een hand/pol/duim/die niks kan zonder extreme pijn te hebben en af en toe zo 'doorheen' gaan ga ik morgen naar de HA... Ik denk namelijk dat ik een peesontsteking heb
Succes Pix! Pijnlijk.... Ik ga morgen ook naar HA. Heb al heeeeeeeel lang dat ik 's avonds enorme jeuk heb over hele lijf. Wordt ook beetje rood hier en daar. Ik kan er gelukkig wel door slapen en 's ochtends in het meestal weg. Overdag heb ik er nauwelijks last van. Af en toe heb ik symmetrisch (bijv. op linker en rechterknie op zelfde plek) rood en warm exceem. Dat verdwijnt wel altijd weer vanzelf..... Heb er niet over gepraat omdat het me niets leek, of iets wat verband hield met de stress. Nu begin ik toch een beetje zenuwen te krijgen.... Ga voor vandaag afsluiten. Knuff voor iedereen!!!
@Juud misschien raar, maar dat heb ik ook.. sinds mijn zwangerschap....overdag niets, maar savonds vooral als ik eenmaal in bed lig moet ik een krabsessie houden .. dan krab ik linker arm,rechterarm, linker been, rechter been.. soort hives lijkt het. is alleen niet elke avond.. ik heb geprobberd op te letten of het iets met schone bedlinnen/ pyjama heeft te maken, of misschien iets dat ik heb gegeten maar kom er niet achter. hoop dat de HA voor je wat kan betekenen al is het een wat verkoelend middeltje te smeren savonds.