En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ps. pixman denkt dat het bij mij het zoveelste tic is...

2. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Lief dat jullie morgen aan me denken.

Als we een volgende stap gaan maken dan wordt het de Geertgenkliniek in zuidoost brabant.
    Ik hoor er goede verhalen over in me omgeving en maar ook hier op zsp.
    Dusseldorf daar heb ik minder mee
    omdat ik me minder goed kan uitdrukken in het duits.

Ik wil pas een afspraak maken zodra er een wod inzicht is.
    Want dan heb ik ff een rust periode voor me lichaam en mezelf.
    Inmiddels heb ik geleerd stap voor stap te denken en te handelen.
    Vandaar dat ik nog geen afspraak maak.

Nu me bed maar opzoeken want morgen moet ik al vroeg in het zh zijn.

3. natjes

natjes Niet meer actief

ppver heel veel succes vandaag met inseminatie!

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Ppver, ik denk aan je

@ Pix, auw, laat je even weten wat het is? succes bij ha

@ Juudje, uitslag, jeuk, jakkie, hopelijk niets ergs, succes bij ha

Ik heb ook jeuk/uitslag, maar ik weeet dat het weer/wasmiddel gerelateerd is. (Jeuk er evengoed op los)
    Armen, binnekant eleboog, nek, benen.

@ Klingeltje, relax ze meisje

@ CIn, hoest nu met Casper, helpt koemelk arm dieet ook iets?

@ Milky, ik ga nog snel even stemmen op je moppie

@ Zuurtje, hoe gaat het meisje, maak me beetje zorgen

@ Bow, al iets beter in ziekenboeg?

@ Fem, hoe gaat bij jullie?

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

PPVER: denk aan je!

Pix: succes!

Weet iemand mij te vertellen of Bowen nog steeds op het adres woont als in de lijst van Female. Bow mag zelf ook reageren natuurlijk!

Vanmiddag naar HA. Ik laat het weten. Ga zodadelijk naar speeltuin hier in dorp.

Tot later!

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hier een slechte dag..
    pijn pijn pijn...
    maar 2 uur geslapen.. eva wou niet in d'r bed..alleen bij mij liggen :(
    ze werd namelijk om 00.00 ongeveer wakker en tussen dan en 3.00 was het drama.. gillen gillen gillen..
    pixman probeerde haar in bed te liggen een aantal keren en ze werd hysterische....tot trillends toe!
    uiteindelijk ben ik met haar op de bank in de donker gaan zitten omdat ze in bed bij ons ook erg onrustig was..
    en toen wilde ik haar toen ze in slaap viel in haar bed doen en riep ze har.. nee mama...dus maar gelijk bij ons in bed..
    vanmorgen ook drama ... niets willen eten van haar boterham die ik smeerde.. maar wel haar eigen boterham willen smeren en snijden (voor het eerst dat ze dat wou).
    gisteravond deed ze ook tijdens de avondeten ons kopieeren. Ze had een vork en lepel en gind snijden en scheppen zoals wij.. pixman draaide zijn mie om zijn vork.. en eva probeerde dat ook.
    geloof dat ook naast dat ze verkouden is dat ze ook een sprongetje maakt.
    gistereavond heeft ze ook blokjes op kleur gesorteerd en gestapeld volgens kleur!

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    miranke: ik wil best vriendjes met je worden hoor! ga het meteen doen.

ppv: het zou toch wat zijn he, zwanger van een tweeling. Em toch duim ik voor je, want wat zou dat geweldig zijn! Toch is de tip van Cin ook wel slim, alvast afspraak maken in Geertgen.

klingel: spannend, de eerste vakantie. Maar als ze zo door blijft slapen wordt het vast een groot succes!

pix: peesontsteking? Au, laat maar even checken ja.

Juud: hopelijk kan de ha je geruststellen. Vrolijke foto trouwens, lekker 'lente' inderdaad

smallie: hoest daar met jou en de meiden?

Juud: Bow woont nog op hetzelfde adres, heeft juist die flinke verbouwing achter de rug ;)

Myrthe is nu aan het wennen op kdv, maar volgens mij is het vooral voor mij wennen. Alles op tijd klaar hebben, heb je alles wel bij je, dat soort zaken, haha. Is wel apart hoor, je kind ineens uit handen geven en dan alleen terugwandelen, net alsof je geen kind hebt zeg maar...
    Nu moet ik snel kolven, want ik krijg lektieten.

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    en dan even wat anders....
    @dieet vanavond maak ik sweet potato (dat mag wel) en bosui latkes.... ben benieuwd.
    gisteravond had ik ipv paprika mix door mijn mie, sperziebonen, champignons (weet niet of ik die misschien ook uit mijn dieet moet gaan laten) en bosui gedaan. was hartstikke lekker. helaas zit er wel nog kipkruiden (met paparika extract - erg boosdoener in mijn dieet eigenlijk) en in de saus zat ook paprika extract... we doen dat namelijk met een zakje zoetzuur amoy saus.. dus ik ga kijken voor de volgende keer of ik een recept om zelf zoetzuur saus te maken (zodat pixman zelf paprika poeder bij zijn maaltijd kan toevoegen en ik het uit kan laten.)

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    meurnin...

@ Natjes: Abby is aan het springen vandaar slecht eten en slapen, maar vannacht heeft ze heerlijk gesnurkt...
    @ Juud: PM
    @ ppver: thank u... bid voor je hoor
    @ Pixie: krabsessie... nee niet die beesten, maar heb ik regelmatig. Bij mij is het drie dingen: droge huid, allergie tegen zeep [ja, ik kan alleen ariel gebruik qua wasmiddel] en wanneer mijn huid gaat ontspannen...
    @ Pixie: knuf voor jullie allemaal
    @ me: zoeeeffff... badkamer here I come

BTW hebben jullie het nieuws al gekeken? Tsunami treft Japan | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Zo, myrthe heeft d'r eerste wendagje overleefd. Ze heeft keurig gedronken, geboerd en geslapen, dus ben helemaal trots. Ze was wel wat schrikkerig van de andere kindjes, haha, dat zal vooral even wennen zijn voor d'r.

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai zwaai meiden

gisteren dus bij de oogarts geweest met zoontje en daar moeten we nu iedere dag afwisselend een oog afplakken (behalve op zondag)
    dit moeten we gedurende 3 maanden doen en dan terug op controle
    zo wil de oogarts dat zoon zijn ogen wat moeite laat doen, de arts had verwacht dat zijn ogen iets verbeterd zouden zijn maar dat was dus niet het geval vandaar dat we nu met afplakken gaan proberen

smalletje waarom maak jij je zorgen om mij, dat is echt niet nodig hoor
    hier gaat alles prima, morgen de magische grens van 12 weken bereikt

ppver en milla mijn duimen blijven draaien voor jullie

kling ijne vakantie (ook al lees je dit misschien niet meer)

juud mooi ava, je straalt er gewoon op

yadi je bent een echte sporter als ik dat zo lees
    en ook al ben ik te laat alsnog gefeli met je verjaardag

milk en lukt het een beetje zonder mirthe
    wanneer mag je ze ophalen?

pix knuf voor jou, hoop dat je de dag goed doorkomt vandaag

rest weet ik niet meer

een hele dikke knuf voor jullie

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ben net bij de huisarts geweest en ik moet een polsbrace/spalk laten maken want ik heb zeer waarschijnlijk qeurvain

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nou! Dat is zeker geen tic! ;)

Verder nog iets tegen te doen?

Sterkte ermee hoor.

Kling: fijne vakantie! SMAK

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Pixie: fijn dat je nu weet wat het is, wel kut dat het is wat het is! Had er nog nooit van gehoord, maar was dus inderdaad peesontsteking... Knuf!

Female: jakkie, ken enge verhalen (van vroeger) van speenkoorden... toch fijn zo'n website!

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haai

Fem, ja ik kreeg ook al mailtje in mijn mailbox!

Pix, aiiii is dat peesontsteking ja? He bah, hoop dat brace gaat helpen.

Milk, ja wat een verandering in 1 x voor die kleintjes he. Vond het toen wel moeilijk ze zo klein al achter te moeten laten. Vond je het moeilijk?

Nai, hartje geluisterd jeeej :D Fijn dat alles goed is

Pip waar is u? Ben benieuwd hoe het gaat.

Natjes fijn dat je merkt dat geen kdv beter is voor Tygo.

Lau, wanneer precies kinderarts?

Zuurtje, ach zoontje dus pleisters? Heeft ie lui oog? Ik had vroeger ook pleister maar dan voor 1 oog dus weet er alles van. Heb zelfs nijntje in boekjes met pleister getekend :D

Ppver, hoe ist gegaan? En hoe was zaad?

Juud nog zelfde adres idd :D

Uhhhhhhhh verder weet ik het geloof ik even niet meer

Hier gaat het langzaam aan wat beter gelukkig. Niels ook weer koortsvrij.

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bow nee zoontje heeft geen lui oog
    het is gewoon om zijn ogen moeite te laten doen zodat ze hopelijk beter worden en hij na verloop van tijd geen brilletje meer nodig heeft
    volgens de oogarts is het nog mogelijk dat hij maar tijdelijk een bril nodig heeft

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    pix auw peesontsteking
    hopelijk heb je veel baat bij de brace

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    fem ik kreeg de mail ook
    goed dat er zo een site bestaat die mensen waarschuwt

20. natjes

natjes Niet meer actief

Haaaai!

@fem ik zag de melding ook al voorbij komen in mail. Wanneer weten ze nou wanneer iets 'gevaarlijk' is? Is dat nadat hun erachter komen of zodra mensen dat bij hun melden? (vroeg het me ineens af)

@ppver: hoe is inseminatie gegaan? Hoe was het 'kwakje'. (oh wat klinkt dat fout eigenlijk...

@bow: weer beter? Gelukkig! Is niels nog steeds lekker aan het rondlopen? En hoest met jouw buikie?

@zuurtje: hier ook lui oog gehad en pleister tijdens jeugd... Echter deed ik altijd met pleister kiekeboe en deed steeds 'tadaaaaaa' en dan trok ik hem er weer af.. :D

@pix jeetje zeg! Nou ieder geval wel fijn dat je weet wat het is, kan er ieder geval wat aan gedaan worden!

@kleine man: ooohhh wat was die gruwelijk sjacho na 4 uur. Even aangekeken. Gekeken of ie misschien al eten wou, nee niets. Dus ik heb hem half 5 in bed gemikt.. en hij slaapt nu nog! :$ ZIt wel beetje in dubio wat straks te doen! Ergens denk ik aan wakker maken, hij moet nog eten, pyama aan, tanden poetsen etc.

@grote man: zit nog in vrachtwagen. Is pas 7 uur/half 8 thuis.. Heb dus ook nog niet gegeten. Weet niet of ik daar nog trek in heb want heb zitten snaaien net ;):)

@draagdoek: had een mooie limegroene gezien op mp. Even langsgeweest om te kijken... :$
    Wat zag ie eruit!! Draden hingen eraan, zoom deels eruit etc etc.. :$
    En daar nog 20,- voor vragen en bloedserieus zeggen dat ie er nog perfect uitziet... NOT!! Ben dus weggegaan zonder draagdoek :D

@schoonzus: was gisteren uitgerekend. Ik roep al 2 maanden dat ze op 11 maart zou bevallen... Is verdacht stil van die kant (msn/gsm/hyves) dus denk dat ze bezig is. Ga der niet bellen of sms-en ofzo, maar vermoed het wel :D ZUllen eens kijken of mijn voorspellende gaven nog kloppen!

@my due date: nu nog kijken of ik een voorgevoel krijg qua datum/ tijd bij mijzelf. Vorige keer zat ik met tijd ieder geval goed. (10.13) :D

Deel Deze Pagina