Remm, niets arme lau... jij hoort ook mijn ellende aan Nikki is een heerlijke meid! Beetje pit is niets mis mee. Nu moet het eigenwijsje gaan leren dat flesje niet meer hoeft. Succes want dat wordt nog wat met het portret haha Juud, fijn dat werken niet is tegengevallen Hoe is het met leo-meisje? Alle minder aanwezige busbeebs die stiekempjes toch meelezen en mij dan sms-en: dank voor de lieve smsjes!! Hier gaat t wel oke, spoelen is wat gevoelig maar het lijkt er al beter uit te zien als gisteren, gat lijkt minder groot en er komt minder troep uit. En ja hoe dat kan na zo lang is niet gebruikelijk dus no worries voor de andere dames met een litteken. Maar mijn litteken zit een stuk hoger als gebruikelijk en is ook 2x zo breed. Daarbij komt dat de plek daaronder 4 keer is gehecht en de huid daar dus al minder elastisch is. Bovendien heeft de gyn puik werk af willen leveren en dus zo klein mogelijk gehecht. Zag er inderdaad prachtig uit, maar ik voelde al direct dat het wel erg strak stond. Bij de nacontrole is al besproken om het wel of niet weer open te maken en losser te hechten maar ja daar wordt het niet mooier van en ik dacht dat het vanzelf wel weer bij zou trekken... Ik had ook nog steeds af en toe het gevoel alsof het litteken in brand stond, nog trouwens dus heb zo'n vermoeden dat het misschien toch slim is te heroverwegen het opnieuw helemaal te laten openen. Op dit moment kan dat niet omdat je na een keizersnede hechtingen krijgt in 3 lagen; de huid, de spieren en de buikwand. Nu is alleen de huidlaag open maar als je nu gaat snijden loop je het risico dat de ontsteking ook in de andere lagen terecht komt. Snapt u het nog? Mocht de laag eronder ook openspringen, kans is bijna nihil maar ja dan moet ik direct onder het mes. Maandag weer controle. Woensdag en vrijdag werk ik na het spoelen thuis, baas wederom vol begrip... vraag me stiekem wel af hoeveel er nog moet gebeuren voordat begrip op is....
Jeetje lautje, schrik me rot... gelukkig lijkt het alweer iets bij te trekken, maar wat maak je weer mee... Dikke knuf voor jou!
moggel @ knuf: aan iedereen die hem nodig heeft. Hier een beetje gaaaaaaaaaaar... GAAAAAAAP, Abby houd zichzelf en ons uit haar/onze slaap met dat gehoest. Arme krummel. Hubs is ook niet lekker, maar gaat wel naar zijn werk. Vanmiddag maar rennen, want ik kon er niet uitkomen.
hoi lieverds sorry geen reacties. Heb hoofd vol, met vooral kindjes. Nu het zo rustig opwerk is wil ik gewoon naar mijn kindjes toe.
kan ik me voorstellen smally.. whahaha abby heeft een nieuw ding wat ze continu zegt: doidoi doidoi... whahaha klinkt echt grappig
FF korte knuff voor iedereen! Welgemeend, maar ben net bijgelezen en kindjes vragen om veel aandacht...... KNUFFFFFFFF
Hier ook even een welgemeende knufff. Ook druk met van alles en nog wat en weinig energie momenteeel. KNufffff
okay iemand tips voor een kind dat ziek is, waarschijnlijk met hoofdpijn en keelpijn. molletje zetpil zit er al in...
AAAArggggggg! Heb een rotdag. Femke zeurt werkelijk om alles en dat doet ze door kei, maar dan ook KEIhard te gillen. En zich op de grond te werpen en te trappen.....:x ZUCHT..... Siem wordt er ook gek van. En die begint dan ook lastig te doen.... Nu ligt Fem al weer een klein uurtje in bed en ik kom nu pas wat tot rust, maar eerlijk gezegd zie ik al op tegen het moment dat ze wakker wordt... Weet wel dat dit erbij hoort en dat het vast een fase is, maar als je daar middenin zit...... Nou ja, probeer nu maar even afleiding te zoeken. Tis zoooo mooi weer en ik ben blij dat ik even achter mijn laptop zit.... En Siem zit voor TV .... Denk dat ik dus maar eens even iets buiten ga doen..... Maar wat? Mijn motivatie is zooooooooooo ver te zoeken nu. Ben gewoon helemaal op, verdrietig en boos. Terwijl we nog wel zulke leuke schoentjes hebben gekocht voor Siem en Femke. Meestal word ik van zulke dingen heel blij. Maar nu....? Zal het toch met gister te maken hebben? Dat ik stiekem gewoon te veel heb gedaan (na terugkomst werk als een bezetene gehuishoud...) en dat ik nu niets meer kan hebben en dat dat weer zijn effect heeft op de kids....? Klinkt ergens logisch, maar.... Kijk echt uit naar morgen. Weer effe helemaal alleen zijn....
De kans wordt niet echt groot geacht omdat ie ook flink lang en groot is. Maarja we gaan het zien. Vrijdag bespreking met de verloskundige. Dan verder kijken.
whahahaha nee is niet negatief hahaha Luuk en Sanne lagen vanaf week 18 in stuit en toen wist ik ook al dat ze beide niet meer gingen draaien hahahaha en dat klopte ook ze bleven mooi in stuit liggen. Hebben ze het al over de bevalling gehad dan? of over een draaipoging?
das vervelend zeg natjes... hier een baby enorm op zichzelf verliefd... ofwel de spiegel is bijzonder!
Aangezien het 'officieel' alleen maar een groeiecho was is het alleen geconstateerd door echoscopiste. vrijdag afspraak staan met vk dan kan ik het haar vertellen en dan dus verdere stappen. Draaipoging zie ik eigenlijk totaal niet zitten, net als een stuitbevalling. (wil niet overkomen trouwens dat ik een ks onderschat ofzo hoor!) Maar goed gevoel zegt dus dat ie zo wel blijft zitten. Had ook al 'voorgevoel' dat ik nog een echo moest laten maken rond deze periode. Was geen reden voor hoor, maar na mijn aandringen heeft vk me er toch eentje laten maken vandaag. En gelukkig klopte mijn gevoel daar wel in want hij ligt dus niet goed in tegenstelling tot wat ze steeds 'gokten'. (was steeds twijfel over kont of hoofd boven..)