Vind het eerlijk gezegd nog niet echt posi. Krijg nu net weer bericht dat het is voor de longen dat hij in ander zh ligt op ic. Longen zijn zwak en eisen meer aandacht en dat kan daar beter gegeven worden dus het is hartstikke goed dat hij ook op de juiste plek ligt, ik vind het alleen heel erg sneu voor Cin en Cinman. En dat Cin nog op ic ligt baart me ook nog wel zorgen.
@Cin/Casper: ik wil ook van het positieve uitgaan, als blijf ik het griezelig vinden. Inderdaad mega-sneu dat ze niet bij elkaar zijn, maar wat dacht je van Cinman: die moet echt kiezen waar hij is....... EDIT: na lezen laatste post Bow wordt het wel moeilijk van het positieve uit te gaan, maar goed dat het ventje op de juiste plek ligt. Vechten mannetje!
wat naar voor cin en cinman..vraag me af of cin niet ook dan overgeplaatst mag worden. lijkt mij zo vervelend.
Natuurlijk is het niet heel posi, dat snap ik ook wel. Maar ik probeer nu even de posi eruit te halen, juist omdat het zo moeilijk is dat casper is overgeplaatst en cin nog op de IC ligt...dat doen ze ook niet zomaar (overplaatsen). En het is absoluut sneu. Heel erg. Maar nu is het belangrijkste dat ze stabiel zijn. Van daaruit ga je omhoog naar beter en goed...
UPDATE lange dag. cin is stabiel. casper is naar een ander ziekenhuis gebracht voor intensive care. hij doet het goed. blij dit te horen maar het is zo sielug allemaal.. casper nu elders, zucht. slaap lekker liefjes..
@bow: misschien positief in de zin dat ze niet in levensgevaar verkeren... maar tis heeeeeeel erg *huil* dat ze niet bij elkaar zijn. Echt dat is echt heel heel erg jammer. En net wat Juud zegt wat zwaar voor Cinman. Aan de andere kant juist goed dat ze op IC ligt. Daar wordt ze zeer goed in de gaten gehouden! De bloedingen van mijn zus hielden ze niet zo goed in de gaten en dat was tot 2 keer toe echt op het nipppertje. Maar het is je vriendinnetje en natuurlijk ben je bang.. I know..
Ik denk eerder bedachtzaam en dat is goed. Maar ik ben ook wel trots op ons bussie vandaag: in een halve dag weer ruim 20 pagina's met vooral veel humor, lol, drank, zweetoksels, o-benen, SHEmales en zelfs een chocopiemel...... En daarnaast zijn we allemaal ontdaan van zulk nieuws.
wou ik net zeggen.. ik vind het ook niet echt geruststellend huil. dat gescheiden worden breekt mijn hart. hoe moeten zij zich voelen..
Ja maar niet door Cinnieuws hoor. Ik ben moe hahaha we hebben behoorlijk wat geluld. Tis beetje warm onder laptop vandaar
Ik denk dat we dat allemaal meevoelen, maar de uitspraken 'stabiel' en 'doet het goed' zijn juist de dingen die we nu even willen horen. Vandaar dat we het posi noemen, denk ik...