En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    eerst even klein berichtje, later (of morgen) eeb gode reactie :)

kindjes waren zaterdag uit logeren, dus Smallman even lekker samen genoten.
    wezen survivalen in Spaarnwoude,.... ik stond boven , gezekerd en al en dacht dit doe ik.... 2 stappen verder stond ik te draaien en ben ik gestopt :)
    trap naar beneden met twee handen vast gedaan, hele trap draaien en ik wou het liefst op mijn knieen :) :) ja ben echte en war eheld met hoogtevrees.
    Daar heerlijk in het zonnetje (ben zelfs verbrand in gezicht) lekker naar Smallman zijn kunsten wezen kijken.
    Daarna heerlijk wezen uiteten.
    heeerlijk geslapen, evengoed al om 6.30 wakker.. iest minder, maar wel uitgerust.
    lekker filmpje gekeken op bed, lekekr smane gedouched en toen kwamen de kindjes om 12.00.
    lekker even met zijn alle chillen en wat in de tuin gedaan en toen rond 16.30 naar strand, even lekker gespeeld, toen kwam ander schoonfam en gingen we aan strand in palviljoen lekker eten (schoonpapa was jarig)

dus een druk maar fijn weekend achter de rug.
    marij enog wel mini beetje moe, dus die gaat gewoon vandaag weer 1/2 dagje.

@ Leo, dank je wel lieverd, voor je mooie compliment en je raad.
    Daar ben ik zuper blij mee.
    Lief dat ik je daarmee mag lastig vallen.
    straks/morgen meer reactie

2. natjes

natjes Niet meer actief

@hier: Net (uhmhmmm lees half 8 :D) jongen naar mijn moeder gebracht. Daarna bak koffie op het werk. Toen langs broer geweest in de winkel en wat spulletjes gehaald en nu *plof* even zitten! :D
    Even dan maar want wil zo even huis schoonmaken. Even lekker fris maken, wat wasjes draaien, straks naar de bieb nieuwe boeken halen en vanmiddag heeeeeeerlijk in het zonnetje zitten! (krijg zowaar al een beetje kleur op m'n gezicht! En een zwangerschapspigmentsnor van de zon :$ Natjesman vroeg (bloedserieus) of ik chocomel had gedronken :D;))

3. natjes

natjes Niet meer actief

@smal: dat klinkt inderdaad als een heerlijk weekend!!!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Klinkt goed Small!

En iedereen heeft lekker genoten van het mooie weer!!!!! Fijn!

Knuff voor Lau en Finn, want die hebben helaas andere dingen aan hun hoofd.

Ik heb ook genoten van het weer, maar zit wel in heftig vaarwater hoor. Therapie is op keerpunt aanbeland en dat maakt me doodsbenauwd.... Niks meer uitpluizen en doorredeneren, nee, actie nu. Dingen anders gaan aanpakken en oefenen met nieuwe gedragingen en gedachten. Klinkt goed hè Nou, ik krijg het er echt spaans benauwd van, want ik moet al mijn zekerheden loslaten. Is nie leuk, op zijn zachts gezegd. Volgens mij is dit het moment waarop mensen afhaken van therapie. Alles bespreken is heftig, maar goed en inzichtelijk. Alles veranderen is een heel ander verhaal. Als of je bewust gaat schoppen tegen alles en iedereen en je mensen gaat kwijtraken daardoor. Is niet zo, weet ik rationeel, maar zo voelt het, want dat zijn mijn zeer zeer zeer vastgeroeste overtuigingen...

Gelukkig doe ik dit in de lente: symbolisch: nieuwe start van de natuur is start van nieuwe Juud. Maar ajb: duw je me een beetje op?

Geniet van de mooie dagen!

5. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hoe doen die kinderen het toch, altijd binnen de drie uur weer willen drinken behalve nu. Ik wil naar buiten!

Afspraken voor bus: 24 ka en 31 osteo. Deze week ook nog lactatiekundige over de vloer en we moeten ook nog voor Casper z'n eerste prikjes.

Sorry iedereen, kom echt niet aan megarea toe momenteel!

6. natjes

natjes Niet meer actief

@juud: klinkt inderdaad heavy! Heb ook erg veel respect voor je!

7. natjes

natjes Niet meer actief

@juud: heb de bonnen binnen. Bedankt!
    @cin: knuf voor joe!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Fijn natjes! Geniet ervan!

Hier: gesprek met bedrijfsarts verliep raar. Haar reflectie naar mij was goed, maar verwarrend voor mij. En er kwam iets organisatorisch ter sprake, waardoor mijn volledige reïntegratie in de war zou komen/zou stagneren. Ik was het deels met haar eens, maar zij wilde ook al definitief inzetten op volledige werkhervatting na de zomervakantie. Ikzelf en mijn leidinggevende zijn daarin terughoudender...

Donderdag weer gesprek met leidingevende en iemand van P&O over plan van aanpak. Dan zal ik wel horen hoe zij hierover denken.

Ik vind het allemaal maar heavy, want zoals ik hierboven schreef, vind ik mijn eigen leven op dit moment al doodeng en dat verlamd me al behoorlijk. En dan zijn ca. 4 partijen ook maar steeds over je aan het praten en met je bezig (bedrijsarts, UWV, leidinggevende en P&O/werkgever....)

Hmmmmm, probeer het los te laten Juud......................

ZUCHT!!!!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor Cin! Toch nog lekker naar buiten geweest?

10. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Bowen, 4 april kinderarts hier in streekziekenhuis en 11 april follow up onderzoek (fysio, kinderarts en logopedist) in st. Radboud.

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Haaaaaaaaaaaaaaaaloooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    De bedoeling was eigenlijk iets meer reactie....

Wat gebeurt er weinig hier, de laatste tijd.

Dan ga ik nu maar slapen, dus welterusten!!!!!

14. natjes

natjes Niet meer actief

hmmm ik ben zenuwachtig voor gesprek met gyn vandaag! Ben erg benieuwd of er al gelijk dingen concreet worden afgesproken ja/nee.
    Hier ook nog steeds aan het wachten op beeb nieuws. Szus is gisteren ingeleid. Begon 8 uur in de ochtend en 9 uur in de avond zat ze pas op 4 cm. Zal toch vandaag moeten komen, ze is al 12 dagen overtijd!

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!

natjes succes vandaag! Ben ook wel benieuwd wat ze gaan zeggen! En spannend zeg van zusje! Hopelijk duurt het niet zo lang meer.....

Hier brak na braknacht. Vanavond bowman maar eens naar de zolder sturen om te slapen, doe geen oog dicht met dat gesnurk van hem. Normaal geen last van maar slaap nu stuk lichter en word er elke keer wakker van en kom dan niet weer in slaap.

Verder gaat het beetje zozo, gewoon net niet helemaal fit elke keer. Nu ook sinds weekend al weer beetje zeurderig buikpijntje. Niet heeeel erg maar gewoon steekt net elke keer kop weer beetje op. Irri! Ben er eigenlijk wel klaar mee, wil me weer wat lekkerder voelen.

@mirank, dus nog even geduld hebben, wel opzoek naar andere fysio? Zou ik echt doen! Kan jou het schelen toch?!

@juud, mijn ervaring met bedrijfsartsen hier op de zaak is idd dat ze altijd erg hameren op een datum voor terugkeer. Maar is het niet zoooo super belangrijk als het niet gehaald wordt, het blijft een streefdatum natuurlijk. Maar snap dat dat toch wel weer een bepaalde druk geeft. Maar als jij en leidinggevende daar anders over denken lijkt me dit ook geen probleem, bedrijfsarts werkt immers voor je leidinggevende.

Cin succes vandaag met lk!

Small heerlijk weekendje gehad dus? Super! Hoe is het eigenlijk met je moeder?

16. natjes

natjes Niet meer actief

@bow: is het niet gewoon dat je een stapje terug moet doen (o.a. werk?) zodat je lijf het wat beter aan kan?
    Hoe gaat het met Niels en het los lopen?

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Succes Natjes!

@Bow: die streefdatum was het nog niet eens zozeer, maar zij neemt de zomervakantie mee als hersteltijd, want dan neemt mijn 'belastbaarheid' toe. Ze neemt dan totaal niet mee in de overweging dat ik juist thuis de problemen het meest ervaar en dat ik thuis niet volledig een toenemende belastbaarheid ervaar. Ik merk eigenlijk juist dat nu weer rustig wat doen mijn vermogen tot werken vergroot en dat de zomervakantie juist even de boel kan stagneren.
    Maar vond ook die opmerkingen over die organisatorische kant van mijn reïntegratie een beetje hard. Onze leerlingen gaan vanaf 21 april op stage en dan zijn er geen lessen meer, maar gaan we dus dagelijks op pad en we organiseren het nieuwe schooljaar. Omdat ik dan geen lessen kan geven, vindt zij dat de werkgever niet meewerkt aan mijn reïntegratie. Dan moest ik evt maar les gaan geven aan andere klassen.... Nee, dat draagt bij aan een gezonde reïntegratie. Starten met lesgeven bij onbekende leerlingen en met onbekende lesstof... Ik snap haar ergens wel, maar het is meer het gemak waarmee ze er over spreekt. Staat haaks op de stress en de angst die ik erbij ervaar....

Maar goed, we komen er uit, vast...

Doe jij even rustig aan? Nachtrust is idd erg belangrijk nu, dus zorg dat je die krijgt!

Knuffs voor iedereen!

18. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Geen idee Natjes, moet zeggen dat het op werk allemaal wel meevalt. Voelt wel als soort van rustpuntje omdat ik dan tenminste rustig zit. Maar paar nachten slecht slapen breekt nu wel beetje op. En daarbij nog steeds zo verkouden en nou ja alles met elkaar vind ik het wel genoeg :D

Niels met lopen gaat steeds beter. Was al bij schoenzaak geweest voor echte schoenen maar daar vertelden ze me dat hij eerst 4 weken of zo moest lopen. Maar nu is het buiten lopen op die slofjes niet zo fijn natuurlijk dus gaat ie buiten nu elke keer kruipen. Je kan ook wel beetje zien dat het zeer doet aan zijn voetjes. Dus toch 't weekend maar eens terug om nu wat uit te zoeken.

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Gister was Niels bij oma en neefje is s middags ook bij oma en hij heeft de waterpokken. Dus nu kan ik er waarschijnlijk ook op wachten dat hij het ook krijgt. Nu zei mijn zus dat dat voor mij gevaarlijk kan zijn. En ik weet niet of ik het vroeger gehad heb. Dus net ha maar even gebeld en die duiken het papieren archief in. Maar grote kans dat ze er niks over kunnen vinden want dan moet mijn moeder vroeger wel naar ha geweest zijn met mij.

Maar goed vanmiddag terugbellen en ze ging meteen even uitzoeken of het gevaarlijk was.

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    HAAAALLLOOOOOO!!!

@ Juud: het geld komt er aan hoor

@ hier: gaar... Hubs is nu ook ziek... grrr

Deel Deze Pagina