En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ natjes: wat heerlijk...

@ hoofd waar ben je... zo duf duf duf... hubs ligt te maffen... heb daar ook wel zin in, maar ja... abby is aan het spelen

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Natjes wat super dat beeb is gedraaid!!! Hopelijk blijft hij goed liggen..krijg je nog een extra echo? En gefeli met beebje van s- zus!

Small balen van dat achterstallige onderhoud!!

Hier alles goed, heerlijk genietend van het mooie weer! Hebben vandaag een caravan gekocht! Superblij mee..zetten m eerst voor een maand (mei) neer om alles uit te proberen en als het bevalt en ook de camping laten we hem hele seizoen staan en kan ik er iedere mooie vrije dag heen!! Verder gewoon weer druk op werk maar dat gaat wel goed. Ben blij dat ik niet in tussentijd ben geswitcht van baan want ik begin het werkelijk nu zelfs leuk te vinden!!!
    Knuffels voor iedereen en geniet van de mooie komende dagen!

3. natjes

natjes Niet meer actief

goedemorgen!

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    goedemorgen, pijn gelukkig iets bij getrokken

@ Natjes, zo super blij dat kleine uk toch nog is gedraaid

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    BOE!

Hmmm, niemand schrikt.....

Heftige, maar weer goede sessie gehad vandaag. Ga nu schilderen!

6. natjes

natjes Niet meer actief

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jaaaaaaa, en tosti in de tuin nu!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oeps! Nu er maar bijblijven, want de eerste was zwart!!!!

Zoeft terug de keuken in. Tot later!!!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden
    even snel een teken van leven
    we genieten van het mooie weer en nu ben ik de rest van de week thuis met een ziek kind (al sinds gisteren)
    ben deze morgen met zoon naar de ha geweest en hij heeft de 5de ziekte
    nu moet ik uitkijken dat ik het niet krijg want het is gevaarlijk voor beebje
    voorlopig dus geen kusjes en knuffels voor zoon en moet altijd goed mijn handen wassen als ik hem heb vastgehad

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zo de kindjes liggen in bed al te slapen

nu even tijd voor mezelf alvorens ik 4 drukke dagen tegemoet ga

hoe is het verder met iedereen?

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Zooo wat een stilte hier!
    Heb even wat nieuwe (oude) foto's in album gezet :D

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    cin wat een lief snoetje

13. natjes

natjes Niet meer actief

.......is het einde van de bus in zicht? :(

Het is echt extreem stil de laatste tijd zeg! ;)

14. natjes

natjes Niet meer actief

@cin: wat een prachtig ventje op die foto's zeg! Wauw! En die kleurtjes staan hem goed! (ook mooie kleur kinderwagen trouwens!)
    En bizar he, als je in dat album eronder kijkt...hij bizar dat van die paar cellen zo'n mooi knulletje is gemaakt! Echt bijzonder!

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    #2575 Smallville, 24 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
    nee toch... einde bus, neeeeee
    gewoon even rustig, iedereen moet even herschikken

gaat gewoon met pieken en dalen.

Daar dacht ik ook: foto's van Cin, cellen en mooie resultaat :)

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Niks geen einde bus, gewoon even rustige periode. Wie weet zelfs stilte voor de storm :D

@foto's: Ja maf he, dat die ene (en enige) bevruchte eicel nu hier in de bak van de maxi cosi ligt te pruttelen.

@natjes: Al gewend aan het idee van een gewone bevalling ;)
    En hoe zit het met naam van neefje trouwens? Je was toch nog bang dat het jullie naam zou worden. Of hadden jullie nou aantal letters al aan elkaar verklapt?
    En wil je niet bang maken maar wij hadden hetzelfde geboortekaartje als szus en zwager uitgezocht! Voelde me nog schuldig ook omdat zij hem al uitgezocht hadden en wij bij zijn geboorte nog geen idee hadden...

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Casper is mooi!

En bus is inderdaad rustig. Mis jullie wel hoor!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    einde van de bus
    nee wie bedenkt er nou zo iets

hier al heerlijk van het zonnetje genoten en een heerlijk terrasje gedaan met zoon
    hij voelt zich weer kiplekker alleen jammer dat hij nog niet naar school mag
    ik ben dan maar samen met hem een warme chocomelk gaan drinken en naar voor het eerst naar de bib geweest
    deze middag de cakejes bakken voor traktatie morgen terwijl mannetje vergadering heeft en na schooltijd nog even met zijn allen buiten

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    lekker weer buiten zeg, maar extra half uurtje in de zon gezeten met de lunch :D

is drukkig in hoofd, niets slecht hoor, maar mijn beloofde reactie laat maar op zich wachten, vedorie

@ Juudje, dus sessie gister ging goed, en werken ook al iets.
    Ik zou ook denken dat in je vakantie de boel een beetje stagneert, ik hoop dat hun dat ook ingaan zien en je niet iets opdringen.

@ Milky, vandaag al iets meer gedaan op werk? :) gewoon weer rustig in oude ritme komen.

@ Glittertje, waar is u?

@ Bowen, nog steeds aan het kwakkelen? Verbouwing naar wens gegaan?

@ Fem, hoest met in tuinwerkrug? huisje al verhuurd?
    Weer leuke Nikita foto's :)

@ Natjes, wer wenne dat je nu gewoon mag bevallen, hi hi

@ Maidin, heost met ziekenboeg?

@ Leo, gewoon *smak*
    Marije gaat weer ietsje beter, gister een lekkere dag zonder veel mokken :)
    Juf zei vanochtend ook dat ze zeker het gevoel had dat Marije de goede kant opging.
    Gister zag ik der ook lekker op speeltuin spelen ipv aan de kant te staan.
    En vanochtend duurde afscheidsritueel maar 3 min ipv 10, dus hartstikke goed.
    Oma's halen beide als ze kunnen Marije op voor broodje, ook erg blij mee. Dan hoeft ze deze week alleen maar vandaag over te blijven. Heb beloofd dat we dan als we thuis zijn lekker gaan bellen blazen :)
    Maar het gaat straks vast beter, en gaat het overblijven ook goed. :)
    Hoest met Loemeisje?

@ Milla, hoe gaat het schatje?

@ rest, hele dikke knuf

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Small: fijn dat Marije het al ietsje beter doet. Maar ook fijn dat de oma's haar af en toe ophalen. Wil ik het hier ook nog over gaan hebben. En vanmiddag gezellig bellen blazen!

Werk: heb het er vanmorgen kort met leidinggevende over gehad en komende maandag pikken we het gesprek over werkweekverdeling op. Ik heb nu, met steun van de bedrijfsarts - dat deed ze dan wel weer goed - erop aangedrongen dat ik sneller duidelijkheid heb over de mogelijkheden daarin.
    Leidinggevende zag ook wel dat in september weer volledig terug in lesgeeffunctie wellicht wat snel was, omdat er niet of nauwelijks nog kan worden geoefend met lessen. Maar we hebben volgende donderdag ook weer gesprek met iemand van P&O over reïntegratie, dus dan bespreken we dat onderdeel verder.

Ik vind het werken wel goed gaan eigenlijk. Dus dat is fijn. Wel jammer dat het juist op emotioneel gebied en privé heel erg zwaar is nu. Werk is daardoor wel goede afleiding, maar de avonden zijn zwaar. Schuldgevoelens en angstgevoelens krijgen dan de overhand. Heb vannacht zelfs heel naar gedroomd, over de problemen.

Maar goed, werk was leuk vandaag, daarna nog met collega's mee geluncht. Thuis hobbelpaard vriendin afgelakt (was nog niet gedaan, want wilde het al geven) en nu zit ik effe lekker. Straks ZOMERbanden op auto laten zetten en vanavond de finale van de dubbelcompetitie dames! Ik kan kampioen worden!

Voel helaas ook een oorpijntje, dus wellicht ontsteking opkomen...

Deel Deze Pagina