En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Milk: hoe bevalt het werken?
    Jij vroeg volgens mij nog over mijn zusje: ze is nog thuis, mag onder controle VK blijven, maar bij de eerste tekenen van vergergerde klachten of nieuwe klachten moet ze naar ZH (wellicht blijven). Zou mooi zijn als ze vandaag of morgen bevalt, kunnen we er in het weekend naar toe!

@Cin: en hoe bevalt jou het wandelen buiten? Heerlijk dat je nu zo met Casper kunt genieten!

Knuff voor iedereen!

2. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    De vierde poging is sinds vandaag officieel mislukt.
    Afgelopen dagen zag ik het al een beetje aankomen want ik had al een beetje bruin bloed.

Op 18 april heb ik een kennismakingsgesprek met de Geertgenkliniek.
    We willen eerst voor een secondopinion gaan
    en kijken wat de kliniek voor ons kan betekenen.

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    lieve Ppver, gewoon k*t
    gelukkig is kennismakingsgesprek snel maar dat neemt de pijn niet weg
    *knuf*

4. natjes

natjes Niet meer actief

@ppver: he gats wat klote weer zeg! Bah! En de Geertgenkliniek, wat hebben hun voor op andere klinieken? (heb echt geen flauw idee).

@small: fijn zeg dat het met Marije beter gaat op school! Is voor die kindjes toch ook een mega verandering. Zitten ze ineens op de GROTE school! Hoe lang zit ze er nu op? Paar maandjes toch?

@juud; Vind het fijn voor je dat je er zo goed over kan praten met leidinggevende. Dat scheelt al een hele hoop! Wanneer heb je weer volgende sessie? Of is dit wekelijks?

@zuurtje: heb jij trouwens nog bloedingen gehad of is de boel helemaal gestopt na laatste keer? En moet je nog blijvend rustig aandoen om te voorkomen dat je weer een bloeding krijgt?

@cin: Denk dat Casper (wilde bruce neerzetten :)) één van de weinigen is die zo;n speciale foto van zichzelf heeft in z'n fotoalbum!

@gewone bevalling: Uhmm ja ik kan er wel aan wennen! :D Hoop alleen zooooooo dat het direct na de bevalling anders loopt dan vorige keer. Niet zo hectisch en dat ik het tenminste ook beetje meekrijg i.p.v. dat ie gelijk weggehaald wordt!
    Ga nergens van uit, maar hopen mag altijd toch? ;)

@vandaag: Ben tussen de middag naar ouders gereden met kleine man. Lekker broodje gegeten en de hele middag doorgebracht bij hun in de tuin. Ik heeeeerlijk gerelaxed met boekie en opa en oma hebben hem deels vermaakt en de rest deed ie zelf :D. Toen nog bordje eten op en nu lekker thuis met bekertje yoghurt Bumba kijken.
    Hopen dat die vent zo thuis komt, verwacht hem met half uurtje. Kan ie mooi nog even met die jongen douchen!

5. natjes

natjes Niet meer actief

So! En nu moet ik zeggen dat ik me verheug op deze kleine, ik ben er wel klaar voor! (nee niet mee, VOOR!) :D

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes laat die beeb nog maar eventjes zitten, nog minstens een 2 tal weken

bloeding: geen bloedingen meer gehad sinds 8ste maart
    en rustig aan doen moet ik nog altijd

ppver een hele dikke knuf voor jou
    ik hoop dat het andere zh meer voor jullie kan betekenen

verder voor iedereen een knuf

7. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @natjes spannende weken ik duim voor je
    ik hoop alles goed blijft gaan.

@remmar sterkte ivm inslapen poesebeest.

@giegel super goed nieuws dat jullie de rechtzaak gewonnen hebben.

@pixie mooi vooruitzicht 3 vakanties in de planning.

@zuurtje fijn dat je al een tijdje geen bloedingen meer heb gehad.

@me voor de gene die het willen weten..
    we vermoeden dat tijdens de iui nr 4 het kwakje van me mannetje weer niet goed was.
    ik hield afgelopen weken moed ivm de 3 eitjes.

tja we kiezen voor geertgen omdat we er toch wel positieve verhalen over horen.
    en het is ook niet ver weg.
    ik wil ook liever niet naar duitsland
    want ik heb geen duitse talen knobbel. ;)

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Ppver: SHIT!
    Blijf het bizar vinden dat ze jullie bij de inseminatie niet vertellen hoe het met het zaad gesteld was. Tip: Nu direct vast in het zh waar je in behandeling bent je hele dossier opvragen/laten doorsturen naar Geertgen. Dan hebben ze dat alvast. (Weet verder niet hoe ze werken maar weet wel dat ze in Jette belachelijk lang deden over het 'samenstellen' van ons dossier)
    Geertgen gaat jullie vast een wondertje bezorgen!

@natjes: Ik denk dat er meer kindjes zijn met zo'n foto dan wij denken en ooit zullen weten ;)

@Smallie: Wat fijn dat je verse kleutertje het zo goed doet! En heerlijk dat de oma's een deel kunnen en willen opvangen :)

9. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @cin er is een brief naar ons onderweg van de geertgen.
    en daarin staat wat ze allemaal willen weten.
    ik hoop dat de brief dit weekend bij ons binnen is.
    dan kan ik maandagmiddag na me werk naar me zh ivm het dossier.
    dan is een kwestie doorsturen..

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @ppver: Ja dat dacht ik ook 'kwestie van opsturen'. Maar komt vast helemaal goed, het zijn niet overal eikels :p

@ego: Vergeet helemaal te zeggen dat we weer met Casper bij de KA zijn geweest. We zijn nu al dik anderhalve week bezig met de Zantac en dat helpt voor geen meter. Ze heeft nu omeprazol voorgeschreven, daar beginnen we morgen mee. Moet dan binnen een week verbeteren, anders weer bellen :(
    Osteo volgende week vond ze een prima plan maar ze dacht zelf niet dat het zou helpen tegen de reflux bij hem.

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    ppver: kaa uu tee en knuf voor jou, hoera voor geertgen!

Werken gaat goed, agenda is zo ongeveer weer rond, 1 mailbox is rond (nu nog iets doen met de belangrijke mail ;)), andere mailbox is morgen aan de beurt. Dan ook weer eerste examencommissie vergadering die ik al heb voorbereid. Gaat goed dus.

Nu ga ik mezelf even in de Biotex weken, ipv de kleertjes van Myrthe... (don't ask)

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    neee.. druk met eigen leventje eventjes.. en dat vreet mijn energie..

13. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @cin ik ga er vanuit dat alles goed geregeld zal zijn.
    tenminste beter dan wat ik nu heb mee gemaakt in zh.

@pixie een knuf voor joe.
    ik hoop voor je dat het binnenkort weer wat rust heb in je leventje.

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

hier amper geslapen van de pijn
    mijn rug zit vast en dat doet behoorlijk pijn, zelfs zo erg dat mannetje me moest helpen met aankleden

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    morgen meisjes

Zuurtje, ga je wel naar fysio?

16. natjes

natjes Niet meer actief

Goedemorgen! Kleine man is weer bij opa en oma, ga zo lekker boodschapjes doen.

Hebben wij trouwens ook mensen van de salarisadministratie o.i.d. onder ons? Ben vrij zeker van mijn zaak maar toch even checken. Keek net wat er aan salaris was gestort. Hebben ze al mijn reiskostenvergoeding ingehouden. Ik heb toch recht op de helft hiervan omdat ik nog de halve maand (tot de 15e) heb gewerkt of ben ik gek?

@zuurtje: ai lastig van rug zeg! misschien warme douche/bad? Kersenpitzakje?

@milk: vertel! (al kan ik het wel raden ook...hahaha) Lang leve de Biotex ieder geval! Hoe gaat het met Myrthe op het KDV?

@ppver: hoop zo dat Geergenkliniek jullie verder kan helpen!

@pix: hoe is het met duim/brace?

@cin: ach gossie heeft ie zo last van reflux joh? Arm mannetje! En wat betreft osteo...baad het niet de schaad het niet toch?

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ppver balen meis :( Vind het ook maar raar dat ze een poging gaan doen als ze eigenlijk al weten dat de soldaatjes niet "goed" zijn.. Ze kunnen ze toch ook filteren ?? of is daar de kwaliteit ook niet goed genoeg voor.. ???

18. natjes

natjes Niet meer actief

@nai: hoe was het trouwens van de week in Ballorig? Lelystad was je toch geweest? Hebben die een grote buitenspeeltuin?

@hier: hahaha werd benaderd via LinkedIn voor een nieuwe baan... Hmmm ik voel me gevleid maar... nee doe maar even rustig aan. Staan al genoeg veranderingen op stapel!

So en nu eerst boodschappen doen!

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @natjes valt wel mee de grote.. maar ze hebben er geen zand maar houtsnippers liggen.. Ze speelden liever binnen :)

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *komt door het dakraam de bus in storten*

:D

SO!

haaaaaaaai! :D

daar ben ik weer!

sorry voor mijn afwezigheid seg; eerst een week vakantie (heerlijk! fantastisch!) en toen nog een klein weekje in de vakantiegevoelbubbel blijven steken, lees: geen PC, dus geen ZP, en alleen maar leuke dingen met gezin :p

maar- ben der weer.

de vraag is, waar is de rest :D en het antwoord weet ik eigenlijk wel :p

achter de schermen, hier en daar, sus en so!

anyway, ik kan onmogelijk alles terug lezen, dus ik ga een rea doen naar mensen op grond van wat ik nog weet!
    en wat ik hierboven net lees;

@ppv: KLOTE is het woord....
    IUI4 niet gelukt..

HEEL verstandig om naar een ander kliniek (die IVF doet) te gaan.
    geertgen super! :)

(aber, in dusseldorf zijn NL sprekende artsen! ;))

weet je wat ik je wel echt wil adviseren... vraag zelf MEER (door!)
    zoals kwakje:

je kan/kon VOOR elke IUI gewoon vragen ' hoe is de kwaliteit ' en zelfs gewoon een copy van de cijfers vragen en krijgen!

echt een tip. ik weet dat je minder ' brutaal ' bent dan, eh, ik bijvoorbeeld ;) en dat siert je natuurlijk ook, maar in de MMMwereld heb ik althans wel geleerd, dat assertief en proactief zijn onwijs werkt.

cin zal het met me eens zijn! ;)

heb alle vertrouwen in IVF voor jullie, mits kwakje niet enorm geen zaadjes bevat, maar dat kan amper als ze uberhaupt wilden IUIen... hou moed dus schatje!

@mil: waar sta jij nu, qua nieuwe poging? kom je eens vertellen aub?

@natjes: ja, ben je er klaar voor? spannend he. ' zin ' in de bevalling?

@leo: wat een moeilijke week heb je gehad.. ik wil je een onwijze knuffel geven...
    enne, ik PB je even mijn GSM want je bent gecrasht schijnt het he? en ik maar whatsappen tegen je! :D

@pix: hoe gaat het ermee? weer even moeilijk?
    wou wel zeggen dat wat ik laatst las over dat jijzelf de eerste bent die jou(w leven) kan veranderen, ik wel een sterke en mooie houding vond.
    moeilijk soms om vast te houden, maar dat je het probeert is al goed!

@milk: hoest daar?
    alweer aan de arbeid?
    hoe bevalt dat? en hoe gaat myrthe op t kdv?
    is het een leuk/blij kdv?

enne, wat je schreef, even een advocaatvandeduivelvraagje :p, als je op de 4e dag die je zou laten vallen nu geen leuk, maar stom werk, zou missen, zou je dan wel een dag extra thuis blijven?

@lau, rem, bow, cin: ik weet al een boel, maar nog niet alles! :)
    daarom maar een algemene smakkkk voor jullie en jullie kindekes!

@cin: hoe was vannacht? zoals ik al SMSte, ik droomde dat ik bij jullie was!
    jullie woonden in een heel grappig mooi gebouw met alleen maar glas in lood ramen. en casper lag in een bedje dat een opblaasbedje was!

verder moest ik via parijs reizen om in brussel te komen.
    TSK! :x

@pip, alice, en en en: hoe gaatie daar?

@miranke: en met jou en jullie? ook relatiertechnisch?

@milk: jij vroeg het ergens... een 2e..

haha, volgens mij heeft bijna iedereen hier al een 2e zo ongeveer, dus vraag bijna door iedereen beantwoord! :D

wij denken er nu niet aan, zijn er niet mee bezig.
    ik ' weet ' wel dat ik een broertje of zusje voor florine heel leuk zou vinden.
    maar ik voel nu ook wel, net als klingman, sterk: ' we zijn ZO gezegend met zo een makkelijk, gezond, fantastisch kindje na een heerlijke zwangerschap, tel onze zegeningen, durven we nog wel een keer te hopen dat het zo mooi zal lukken (letterlijk)? '

zal vast wel weer komen, maar echt geen issue hier nog.
    lees van een aantal (MM)meisjes dat ze er dan-en-dan alweer voor willen gaan, bv na de zomer, nou dat zie ik nog niet gebeuren seg!

ben echt 10000% aan het florinen eerst :)

daarbij, respect voor alle mamas die een beebje hebben gekregen terwijl er al een dreumes loopt!
    DAS ook zwaar seg!

gelukkig is ' het nieuwe ' er dan wel een beetje af, zodat je wat minder in de stress over alles van nieuwe baby zit (misschien) maar even mee slapen enzo zlit er dan niet meer in.
    respect dus! :)

@tisch: seg! vertel eens even! hoest!

@maiden: eh.. denk je niet dat mensen die jou volg(d)en heel makkelijk schakelen? wie je was, dus wie je bent?

qua 1 naam is verdwenen, 1 nieuwe naam zomaar in de bus, dan ook nog de geboortedatum terug te rekenen en gewoon jouw manier van schrijven? ;)

hihi, denk niet dat je nu echt anoniemiger bent eigenlijk!

@natjes: denk zeker dat je die halve maand moet krijgen, zal wel een foutje zijn!

@zuurtje: ieks, zon rugpijn?
    hebben jullie dat nieuwe bed al? soms krijg je van een nieuw bed ook enorm rugpijn...

hoest verder?

@juud: ai, op een nieuwe trede van de behandeling dus.
    makkelijker om in veilig gedrag terug te vluchten he, maar gelukkig is je verstand er die het gevoel (hopelijk) tegen houdt.

hoes de sfeer thuis?

@rest: ik weet even niet meer!
    en ik moet beetje opschieten, wil ook nog babyrinth in en poppetje slaapt alweer 3 kwartier.

@poppetje: SO gaaf!
    je merkt echt dat die februarimaand niet voor niks was seg.
    SPRONGGGGGG! :D

lees:
    - kakelen met stemmetje, hele volzinnen!
    - grijp en graai naar alles! (al meerdere kettingen van mama kapot getrokken :D)
    - draait om as, heul soms (per ongeluk) om, en en en .
    - is superguitig, lacht onwijs veel, ook echt ' in een deuk liggen ' en ' stikken van de lach ' haast. TE grappig!

was trouwens afgelopen 2 weken amper gegroeid :(
    MOK!

mijn intuitie zei, dat ik even naar CB wou voor extra weeg.
    bleek ze maar 70 gram te zijn aangekomen. in 2 weken!
    eerst wel 125 per week..

ik weet dat BVbabys een dip in gewichtgroei krijgen rond de 4,5 maanden, dus its OK, maar aangezien ze al amper om eten krijst, ben ik toch weer terug gegaan naar om de 3 uur voeden ipv omde 4.
    ze komt nu ook weer 1x snachts, en dat is heul goed want beste BV en ook geselli!

wel heeft ze al een week niet gepoept :( maar daar hebben we nu iets voor/tegen.

zal wel een mooie bende geven! :D

verder alles goed, megaverliefd op elkaar alle3.
    weekje weg was ultrarelaxt, en nu weer lekker thuis hupsen.

SO! dat was dagboekklingel! :p

dan nog een vraag:
    - wat gaven jullie als allereersteeerste hapje?
    :D

over paar weken gaan wij ook aan de prutjes!

ik dacht aan een mousseline van gecarameliseerde witlof met een schuim van bleu de grave en een tuille van staartpeper!

ohja, en:

@de langvoeders:
    na 6 maanden, en het introduceren van vast voedsel, wanneer gaf je dan nog BV?
    ik vind het lastig om daar ' zomaar ' een plan van te maken.
    ben gewoon niet zo praktisch vrees ik ook :)

geef je dan nog steeds 4,5 x per dag? ja toch?
    en uiteindelijk gaat de BV naar 2x ofso?

enne, kolfde je als je minder ging geven/ging werken?

SO lekker veel vragen he. kom maar op! :)

ieks, ik hoor iemand kletsen tegen dr konijn!

mooi moment voor koffie en stroopwafel! of een moorkop! :p

*schakelt*

hebben jullie die baby van 3 jaar van 60 kilo gezien in china?
    :$
    ZESTIG!!!

mijn god, das gewoon kindermishandeling.... :x

net als die moeder van 63 ... ;)
    jeetje seg.

maargoed.

so en nu gaak heen! in vrede!

ZWAAI!

Deel Deze Pagina