@Leo: ik krijg uiterlijk maandag te horen wat de directeur er van vindt. Zij heeft de eerste stem. Is zij het oneens, dan kan ik eventueel nog naar het team gaan, want die willen me er wel in steunen, maar ik ben bang dat haar stem niet meer overstemd kan worden. Als ze wel akkoord is, dan moet het team instemmen met het exacte voorstel, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet zo bang voor... Directeur had zelf bij haar aanstelling de wens voor 2 dagen eerder naar huis (heeft schoolgaande kindjes) en dat werd niet gehonoreerd. Maar ja, zij heeft full-time baan en heel andere functie. Wel raar dat leidinggevende daarmee begon. Alsof hij duidelijk wilde maken dat degene die erover beslist, misschien dan denkt aan haar eigen wens destijds...????? Afijn, ik ben er gewoon bang voor (en ook wel degelijk gewaarschuwd) dat men hier gewoon het beleid voorrang geeft. En nogmaals: ik snap dat goed hoor, maar voor mijn persoonlijke situatie is het gewoon niet leuk. Vroeger (jaar of 3 en langer geleden) had het best gekund en deed iedereen het ook maar. Je ging gewoon na je laatste les naar huis en deed nog veel thuis. Maar dat is allemaal veranderd. Je moet gewoon van 8.30 uur tot 17.00 uur er zijn en dan hoef je thuis niets. Dat laatste vond ik best een uitkomst, maar mijn situatie is ook veranderd... Sorry voor lange verhaal. Ben zo aan het peinzen: wat besluit ik dan...??? @Female: hmmmm, naar onderzoek. Hoop dat het meevalt, maar vooral dat de uitslag goed is! Knuff!
goedemorgen dames ik heb vandaag al een goede daad gedaan ik heb een portemonnee gevonden en heb die netjes in het politiekantoor afgegeven zo en nu maar eens in de kast gaan kijken wat we gaan eten want ik weet het totaal niet
@Juud hopelijk is de directeur dan niet zo "gemeen" om nee te zeggen omdat zij dat ook niet kan/kon!! Maar als ik het zo hoor klinkt andere school toch wat socialer en fijner om te werken... @natjes wanneer moet je weer naar de Gyn?? @me gisteravond vk check gehad alles goed en ze ging ook nog even kijken hihi Jammer dat Quinn zich niet lekker voelde en dat naiman dus niet mee kon.. was ie best chagi om dat hij niet mee kon kijken... Volgende week kan ie wel meekijken met de 20 weken echo @genonderzoek pfff begin wel een beetje zenuwen te krijgen, krijg a.s. vrijdag uitslag in ziekenhuis ... @tuitbeker Quinn drinkt overdag tijdens spelen uit tuitbeker en aan tafel met eten uit een gewone beker..
haaiiii, zwaaiiii.... even druk hier; ff snel; - klingel, finn dronk geen water of thee alleen maar roosvicee of diksap. Wortels vond en vind hij heerlijk, bloemkool lust hij nog steeds niet. - fem, hapje voel je bijna niets van, wel maandverband mee want je kan bloedverlies ervan hebben Succes! - Juud, succes op werk! - Leo, noa leuke verjaardag gehad? Donderdag officieel 2 jeetje wat gaat het toch hard. Rest...vergeten oeps sorry... zo nu een tukkie doen en dan naar t werk. Zwaai of zoals finn zegt doegg
Lieve Lau, Fijn je weer even 'gehoord' te hebben. Alles verder goed - naar omstandigheden natturlijk - daar? Knuff voor jullie!
@Nai: zal op ander werk echt niet socialer zijn hoor. Is gewoon verandering binnen onderwijs. En wat ik met vroeger bedoelde, was op zelfde school. School heeft gewoon keuzes gemaakt om de nieuwe onderwijsaanpak (competentiegericht leren en directere leerlingbegeleiding) ook echt in goede banen te leiden. Daarom: ik snap het schoolbeleid wel, maar ik wil zelf niets aan kwaliteit inboeten, maar gewoon twee dagen eerder naar huis gaan. Ben wel bereid klein deel van mijn baanomvang in te leveren... Ik ben er zelf van overtuigd dat ik dan nog de gewenste kwaliteit kan bieden, maar de school staat er nu eenmaal wel of niet achter... Wilde ik nog even in verdediging van werkgever zeggen, want is verder fijne school om te werken!
*ego, maar denk dat ik het wel met jullie mag delen* Zusje nu opgenomen in zh. Nu wel zw-vergiftiging. Wordt morgen ws ingeleid, als ze niet eerder moeten ingrijpen. Ze hoopt zelf nog op spontane weeën... Weet dat het goed kan gaan allemaal, maar maak me nu wel heel erg zorgen hoor. Zeker omdat ze op dik 2 uur rijden van me vandaan zit....
PS: ze ligt in dat ZH waar een paar jaar geleden een kindje is doodgegaan door een onderlinge vete tussen verpleegkundige en gyn.....:x Die zijn daar inmiddels allemaal weg, maar toch........ Stom hè, dat je daar dan toch aan blijft denken.... Hoop maar dat zusje en beeb alle benodigde behandelingen en ingrepen tijdig en goed krijgen!
nou lekkere afweging. ik snap dat zonder (schoolgaande) kids niet altijd hoeven aan te passen, maar in overleg kan dat toch wel? Of zijn we niet meer menselijk? Of bekijk ik verkeerd. met recht IEKS... verandering is niet altijd vooruitgang... onwijs balen meid. ik bedoel, ik weet het zijne er niet van, maar ik merk gewoon echt dat het aan je 'vreet'.
Hmmppfff heb de reacties doorgelezen maar blijft niets hangen! Ben beetje sjacho daar natjesman. Die doet zijn zoveelste poging stoppen met roken () Beetje jammer dat kleine man en ik het dan meteen moeten ontgelden qua humeur... En dit is nog maar dag 1! Buh! :x
Maidin: even heel wat anders: Rabobankieren-apparaatje is stuk. Heb je geld al overgemaakt? Dan stuur ik het pakketje op!