@nai: ik duim ook! @Lau: algehele smak op alles! Moet je bellen/mailen/smsen, ik weet het maar komt er niet van om dan maar even het onbelangrijkste te vragen: heb je nog unox codes nodig voor blond spul? Kling: als je dan toch op de bank ligt: waarom kolven 's avonds? Voor productie opvoer? @ego: omeprazol werkt maar nog altijd geen blije baby. Meneertje heeft last van krampjes, huilt bij het scheten laten en heeft nog last van melk dat omhoog komt. Niet zuur meer maar hij heeft het er nogsteeds moeilijk mee. Morgen osteo en dan vrijdag maar weer ka bellen. Wil zo graag op die roze mamawolk klimmen. (en voor iedereen me gaat vertellen dat de mamawolk vaak niet roze is: dat zal best maar hier was hij dat wel en ik geloof dat hij dat ook weer kan worden. Weinig slaap en huiluurtjes kan ik wel hebben )
@cin: ach gossie arm ventje. Waar naar om te zien dat ie zich niet goed voelt he! Ben ieder geval erg benieuwd wat er uit osteo bezoek komt. Geef je ook al iets tegen krampjes? Druppels ofzo? Is ook een speciale massage methode voor buikje tegen krampjes. Weet alleen niet meer welke kant je nou juist niet op moest draaien met je handen... Misschien kan dat nog ietsje verlichting voor hem geven....
massage bij krampjes altijd met de wijzers van de klok mee sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen maar inet doet raar van gisterenmiddag tot net kon ik geen verbinding maken
@natjes: hij krijgt al Cinababy en masseren doe ik ook al een paar keer per dag. Met de klok mee, en nou hoop ik dat dat klopt, anders kon het daar wel eens aan liggen, haha. Vervelend van buuf, kan zo ook niet iets verzinnen wat het op zou lossen.
@cin: pfff lastig is het dan he! Hij krijgt nog wel volledige bv toch? Kunnen ze bij bv ook teveel lucht happen waardoor ie krampjes krijgt? (Of kan dat niet, zit ook maar wat te denken) @zuurtje: verjaardagen zoetje en dochter goed doorgekomen?
Natjes heb het goed overleeft hoor ben nu alleen nog heel erg moe cin ik gaf bij dochter ook venkeloliedruppeltjes en dat hielp heel goed bij haar
Drink zelf al venkelthee (een kopje per dag, meer is niet goed begreep ik van apotheker)? En nee, drink geen sinaasappelsap
Ah gossie, krijg net belletje van kdv dat Myrthe toch wat last heeft van d'r prikjes. Nu 38 gr en wat huilerig. Ik hoef haar nog niet op te halen, maar denk zomaar dat ik wat eerder naar huis ga vandaag!
Knuff voor Milk en Myrthe! Naar hè, als je zo'n telefoontje krijgt. Maar gelukkig is ze in goede handen, toch? Ga jij maar lekker vroeg naar huis meis! @Natjes: hmmm, kan me ergens de boosheid over de bemoeienis van jou wel voorstellen, maar die bedreiging slaat natuurlijk nergens op... Weet je zeker dat die waar is? Want buren durven niet mee, misschien omdat ze ook overdreven? Of zijn ze bang dat ze in hetzelfde schuitje komen? Misschien iets voor John Williams en Natasje Froger... Nee, serieus, vervelende situatie. Heb je er al over gedacht om met Natjesman samen naar haar toe te gaan om het uit te praten? Tygo even naar oma... Succes! @Cin: naar hè, die krampen. Die roze wolk komt echt weer terug meis, als de krampen minder worden., Mijn ervaring is, dat wanneer je weer op die wolk zit, je binnen no-time die moeilijke tijd vergeet. Alleen weet je nooit wanneer je weer op de wolk komt, en dat maakt het zo lastig! Je doet er alles aan meis, dus geloof in die hulp. Bij Siem en Femke was osteo na een paar weken echt de uitkomst. Maar die moet je dus wel even de kans geven. Net als KA en andere hulp die je hebt. Heeeeeeeeeel dikke knuff. Jouw superster doet het verder volgens mij heel erg goed. En hij is prachtig. Kijk maar veel in die mooie oogjes. KNUFF!
@Nai: tsjonge, ik wist het ergens al, want je had het al verteld, maar die keuze waar je wellicht voor komt te staan..... pffffff. Lees op dit moment: 'komt een vrouw bij de dokter' en dat is zo confronterend. Zo jong, zo'n jong kindje... Tis natuurlijk deels fictie en in dat boek komen er veel meer emoties kijken, maar het wakkert de angst voor die K-ziekte wel wat aan. Ik duim zoooooooooooooooo hard met je mee dat jouw alle ellende bespaard blijft. Ik denk aan je meissie! Hoest met mam nu?
@zus: nog geen nieuws........ Denk echt de hele dag aan d'r.... Heb mezelf maar proberen af te leiden door lekker te schilderen. Heb ook vast twee cadeautjes gemaakt: één voor jongen, één voor meisje... En ben bij kapper geweest en heb voor gordijnen Fem-kamer geshopt... Oh ja, én nog therapie gehad... Je zou er bijna moe van worden..... Maar niet zo moe als Juudzus nu moet zijn..... Kom op meissie!
Oh ja, wilde nog tegen Kling zeggen: Fem en ik hebben ook altijd synchroon-verstopping. Raar, maar waar.... Knuff voor buikje en voor sus-gemis!
@klingel hopelijk helpt kruikje !! @natjes wat een raar mens en doet de politie er nog iets mee?? @juud nog geen nieuws van s-zus. nou jah heeft bij mij ook tot 's nachts geduurd gheheh, hoop voor haar dat de kleine er eerder is dan dat !! @juud naimama heeft afgelopen vrijdag laatste kuur gehad en dan gaan ze over 3 maanden met mri kijken of het goed gaat.. Dus je blijft nog even van ene punt naar het andere toeleven!! @myrthe awww arm meisje zon last van haar prikjes hopelijk is het snel over!!
@Nai: ja, dan blijf je inderdaad nog lang heen-en-weer geslingerd worden.... Knuff! @me: nieuwe buitenfoto's in Kids-album!
@Zus: tis ook die zws-vergitiging die er bij komt hoor. En omdat ik zover zit, kan ik zo moeilijk info krijgen. We hebben afgesproken dat we haar alle rust gunnen, want die werd haar opgelegd en ze wil het ook echt even zelf met Juudzwager doen. Maar stiekem wil ik er gewoon naast staan......... Begrijp haar wel, want wilde bij beide keren ook alleen met Juudman en VK zijn... Dus Juud wacht geduldig...... Maar zusje is me zoooooooo lief.... Ik wil er voor haar zijn! Denk soms echt nog dat het mijn kleine zusje is, maar ze is natuurlijk nu ook gewoon een dertiger... Ach, we hebben elkaar gewoon veel gesteund vroeger, en nu kan ik zo weinig voor haar doen....
@juudzus: ik duim... hoe ver was ze nu ook alweer? @milk: hoe is myrthe te pas nu? @cin: roze wolk is en komt en blijft. ondanks geen slaap, maar ja, wel graag met blije baby! wat zou er nog meer kunnen zijn vraag je je af... heu... is alles qua allergie eigenlijk wel eens gecheckt? (sorry als domme vraag is!) @milk: jee, werd er al over helmpje gesproken? dan is het wel een ander soort voorkeur dan florine, die had hem beetje in rug. hoop dat oefenen goed helpt! denk het wel hoor! @natjes: nou nou, jij reageert ook lekker ' vredig ' heheh ik denk dat deel van het probleem is misschien, dat zowel jij als zij nu ' via via ' ' communiceren ' jij destijds ook via politie (of weet ze dat niet????) en nu zij (daarom?) via buurtgenoten. dat zijn dan ook niet de meest aangepaste lui denk ik? op de bek slaan... tsk... tja wat kan ik zeggen. ik zou misschien wel een gesprek (telefonisch!) aangaan. lief doen. zeggen dat je geen gedoe wilt.. wie weet helpt aardige actie een aardige reactie in de hand? denk dat je van bij voorbaat aangifte doen een heel naar spelletje kan krijgen persoonlijk... beter afzwakken, sussen, hoe moeilijk ook de verstandigste zijn (en buiten beeld middelvinger opsteken ) @juud: jij ook synchoverstopping? gek he.. ik geloof niet zo in dat ik met mijn psyche dat fysiek kan veroorzaken, maar toevallig is het wel! :% @juud: pb gezien, reactie komt later ok? @cin: infacol werkte niet bij casper? ik kan me voorstellen dat ' de 12 weken sprong ' (die mij overigens hier niet is opgevallen) vanaf uitgerekende datum, dus 9 maart+12 weken pas komt. dat is het misschien dan niet dus.. maar wie weet ontwikkelt hij nu toch wel zodanig hard, dat hij er gewoon wat mok vanwordt? hoewel het me ook wel echt lichamelijk in oren klinkt, huil. ik wou dat ik je kon helpen @buik: lawaait verder. ik snap niet wat er aan hand is, die krampen. zou er bijna bij gaan (weg) puffen alsof ik iets HEUL erg verkeerds heb gegeten. sinds vrijdag naja, whatever. ben toch wel ' blij ' dat ik thuis ben gebleven, ook vooral omdat florine ook wat hangerig is. klampt zich aan me vast joh! onwijs cute. zo stevig. so, koelkast inpakken en dan weer banken. burps.
@Kling: je hoort het toch wel veel nu: buikklachten. Ws heerst er toch iets... Juudzus is 40W3D, maar zou vandaag ingeleid worden wegens zws-vergiftigingsklachten. Op zich dus veilige marge, maar ze heeft al zo lang last van HB, en dat is zooooo niet Juudzus (altijd juist vrij laag...) dat ik me toch, juist op afstand, zorgen maak... Reactie PB mag natuurlijk later! Succes met buikje!
Juud, hopelijk snel meer nieuws van zus! Myrthe is weer de goede kant op aan het gaan, was toen ik haar ophaalde alweer 37,5gr, dus zakt langzaam weer, gelukkig. Was wel wat eerder met ophalen, haha. Cin: zodra Casper weer blij doet, weet je niet beter dan de roze wolk! En dan kletter je er weer keihard vanaf, maar hij komt steeds terug, echt! natjes: ik zou gewoon politie bellen en vragen hoe zij denken dat je het het beste kan aanpakken. klingel: toch echt een buikgriepje dus? voordeel is dat die meestal maar 1 dagje is, hoop het voor je! milkman is thuis, eeeeeeten, doegie