Ik heb dus het gen... nu eerst op de zwangerschap focussen en dan een half jaar na de bevalling maar verder informatie inwinnen... ik had ook geen andere uitslag verwacht maqr stiekem wel gehoopt... dus dan weten jullie dat ook
@ lau, wat een kanjer, 5 buisjes en geen traan, wow @ Pix, jij en meijse nog zo zikejes, niet leuk hoor, je kan wel hele mooie cupcake smaken hoor @nai, vedorie, toch dat gen, goed plan eerst focussen op zw en dan verder denken over de moeilijke beslising wat betreft borsten. veel te veel en heftig allemaal tegelijk. *knuf* @ natjes, beebje lekker ingedaald, super wij gaan straks even naar strand, word zo'n mooi weer, even met kindjes op zand spelen, sman emet zusje en neefjes
@nai ik weet niet zo goed wat te zeggen.. maar in ieder geval sterkte met deze gedachten en beslissing.. heel verstandig om nu even niet daarmee bezig te zijn, al snap ik dat dat best moeilijk kan zijn. @hier ben net erg boos geweest.. nieuwe mobiel besteld en vanmorgen ontvangen en wat zaken niet goed geregeld en heb 6 personen vanmorgen gesproken.. ik was echt aan het koken!!!!! gelukkig heb ik dat ook geuit bij de laatste 2 dat ze even geduld met mij moeten hebben want ik ben erg boos.. zo kon ik wel even mijzelf onder controlen houden.. dat was wel nadat ik heb hardop gegild na de 4e telefoontje!!! ik zat gewoon te trillen van de woede. gelijk oxazepam genomen toen.. nu ook wel rustig en ben benieuwd of het nu wel goed gaat gaan.. maar voorlopig kan ik mijn mobiel niet gebruiken... waarom ik zo boos ben is deels omdat ik 2 jaar geleden het zelfde probleem had. nummer behoud en aanvraag was niet gedaan waardoor ik nog 6 maanden aan mijn oude provider zat !!! heb wel al cupcakes gebakken.. ben niet ontevreden maar ook niet helemaal tevreden. @smally, gebuik je boter of olie in je cupcake recepten? Ik vond die van mij niet goed gerezen maar ze hadden wel een punthoofd haha.. dat is niet zo erg, want die snij je gewoon eraf voor het versieren
haai meiden van mijn kant even geen reactie meer vandaag, ben behoorlijk kwaad op zoetje verder wil ik er niets over kwijt
@ lau, wat stoer van Finn zeg! Echte mega kanjer is het! Hoe gaat het nu met jou? @Pix, dikke beterschapsknuffel voor jou en Eva! En oh wat ontzettend balen van je telefoon zeg. Heb je een nieuwe maar nu kun je er nog niet mee aan de slag! @ Zuurtje, nou hoop dat jullie ruzie snel is opgelost! @ Natjes, fijn dat jullie kleine man nu helemaal startklaar ligt! Geniet nog maar even lekker van de zwangerschap! Kaartje trouwens al helemaal uitgezocht? @ Juud, feli met neefje? Trouwens al iets van werk gehoord? @ Nai, dikke knuffel! Wat ontzettend klote dat je gen toch hebt. Zo gehoopt van niet maar dan dus toch Denk ook slim van je om eerst op zwangerschap te focussen en daarna verder te kijken maar tjee zal echt even slikken zijn! @ Small, veel plezier vandaag op het strand! Kunnen de dames lekker met neefjes op strand ravotten! Hier gaat alles zijn gangetje. Lekker weer ook he! Vandaag heerlijk van gaan genieten!
@pix: oei...das niet fijn nee! Hopen dat snel opgelost is! @zuurtje: ook oei voor jou! Je klinkt behoorlijk pissed! @leo: hoe was leo-meisje verjaardag? @leo-vraag-kaartje: uhhmmmmmm nou das een goeie. We weten nu ongeveer wat we willen (zelf ontworpen), maar we komen niet uit de kleur. Natjesman wil rood en ik wil lichtblauw of lichtgroen... Dus we stellen het beslismoment gewoon nog even uit! (ik ga m'n zin krijgen...geloof mij! )
haaai! ik wou even de groeten doen en vanalles krijsen , maar wat lees ik nu... nai! jeetje, ik schrik er toch van al was de kans wel reeel natuurlijk wat een ontzettend klotenieuws.. alsof er niet al genoeg K om jullie familie heen hangt het klinkt verstandig- eerst de zwangerschap, dan verder beslissen, en ik hoop dat dat je lukt! ik zou nog wel meer willen vragen maar doe het maar niet want ik wil niets oprakelen. vind het even iets minder fijn om nu over te stappen op andere, luchtigere onderwerpen.. (al mag/kan dat vast wel) dikke knuffel!!!!!!! @natjes: je weet maar nooit, dus ik zeg wel: succes mocht er iets gebeuren voor ik er weer ben spannend seg. @zuurtje: ai oei, ruzie? hoop dat het snel goed zal komen... @rest: later meer, hier alles heppie en hoera, grote dikke busknuffel!!!!!
Een goedemiddag dan maar voor allemaal? @nai: heb je het al een beetje kunnen laten 'bezinken'? (zover dat kan met zulk Kgen-nieuws...)
Goeiemiddag! @nai, hoe is het meid? Je was er al bang voor maar dat het dan ook nog werkelijk waar zo is, verschrikkelijk. Weet niet zo goed wat ik je moet zeggen. Hoop dat je wel kan genieten van je zwangerschap en het even kan laten rusten. Knuff voor jou! @pippa, joehoe waar is joe??? Ik ben zo benieuwd hoe het gaat. Kom es effe snel vertellen hoe het is met jou en de beeb in buik en je andere kindjes. @ppv, hoe is het nu? Weet je nu al wanneer je in die andere kliniek terecht kunt? En ik denk ook echt dat je toch moet proberen iets mondiger te worder. Ik vind het bijv. heel vreemd dat je niet zeker weet of de zaadjes van manlief nou wel of niet goed zijn. Dat soort dingen wil/moet je toch weten? @milla, hoe is het bij jullie meid? @pix, ook al weer beetje bijgekomen van telefoongesprekken?? Knuff @zuurtje al weer beetje bijgekomen van ruzie? @lau, wat goed van Finn zeg! Jemig, knappe vent. Woensdag dus weer spannende dag! Ik duimmmmmm voor goed nieuws. Jijzelf weer beetje oke? Wond ging ook weer beter las ik? Goedzo! Straks in verloftijd maar weer x date doen @....... knuff voor iedereen dan maar Hier gaat alles zijn gangetje. Tijd gaat voor mijn gevoel veeeel te snel. Hoef nog maar 4 wk te werken! ONgelooflijk toch. We zijn ook nog helemaal niet zo bezig met kaartjes en zo word geloof ik ook wel eens tijd Namen net zo, we hebben er wel een aantal op lijstje maar verder nog niet echt definitief of zo. We zijn nu heel hard bezig de ruimte die we boven op de garage hebben gebouwd af te werken. Stucadoor komt morgen laatste afmaken en dan komt timmerman de kastenwandjes er in maken. Dan kunnen we daarna het gaan verven en inrichten. Onze slaapkamermeubels over zodat we onze slaapkamer weer kunnen opsplitsen in 2 kamertjes. 1 ervan wordt Niels zijn kamer en de ander wordt de strijk was aankleedkamer of zoiets. Niels zijn kamer blijft dan gewoon babykamer. Dus nog genoeg te doen die laatste paar maand. Zal blij zijn als het allemaal keer klaar is. Dan hebben we gelooof ik alles gehad hihi. NOu ja zolder nog niet Vanmiddag nog even op kraamvisite in Gramsbergen dus nog eindje rijden, nu maar hopen dat Niels niet zo lang slaapt hihi. (Dat ik dat nog een keer zou zeggen ) Nou weer genoeg van mijn kant Fijne zondag allemaal nog!
even een snelle bericht. ik voel mij ook shit.. zijn vanmorgen naar de huisartsenpost met Eva geweest omdat haar temp weer voor de 3e keer op 40.3 zat terwijl het gisteren al enigszins beter te worden.. ze heeft een virale infectie die overgaat in een bacteriƫle infectie (in de keel) dus nu een antibiotica kuur gekregen. en over de telefoongesprek ben ik wel overheen ja maar heb er weinig vertrouwen in dat het gaat soepel lopen. ik vermoed namelijk dat er iets met de mobiel is.. maar goed ik wil er nu niet over nadenken want ik voel mijn bloeddruk gelijk weer omhoog gaan... ben ook nogeens ongesteld geworden, bij mij ook altijd erg gezellig en feestig (qua stemming)
Hoihoi! Zo vandaag toch een berg weg gestreken, wow! Ben heel blij dat die nu weg is en alles in de kast ligt. @ Bow, lekker babysnuiven?! Tjee 30 weken jij alweer! Wat gaat de tijd toch ontzettend snel! En het einde lijkt nu in zicht van jullie verbouwing, fijn! @ Pix, hoop dat kuurtje aan gaat slaan bij Eva! Veel beterschap!
Nai, wat ongelooflijk klote! Sterkte met verwerken en beslissen wat te doen! *knuffel* Bow, jeetje 30 weken alweer!!!! Hier foto van meisje, net bietjes gegeten.
@gen nieuws zaterdag wel effe een dipje gehad en huilen onder de douche.. maar nu kan ik het wel opzij zetten en aan de leuke dingen denken en doen! Straks de 20 weken echo! En nu maar eens kijken of Quinn wakker wil worden! @ bow nog veel te doen dus
Lieve Nai, ik wil je even een heel dikke knuff geven. Die traantjes zijn natuurlijk behoorlijk begrijpelijk. Wat een K*T-nieuwsd zeg. Ook al had je het verwacht, het is en blijft een harde realiteit... Goed dat je opgewekt naar de 20-weken-echo wil gaan. Veel plezier!!!!
@Zuurtje: sorry, pakketnieuws nog niet. Tis me even helemaal ontschoten. @Maidin: ook jouw pakket is me even ontschoten. Ik schaam me diep. Maar ga het vandaag regelen... @all: zusje toch zware HELLP. Ligt dus ook nog wel even in ZH. Ben er echt van ondersteboven, maar komt ook door de afstand. Ik wil zo graag bij haar zijn. Heb afgelopen weekend gemerkt dat zij mijn link is naar de goede dingen uit mijn jeugd. Ik heb met haar de leuke dingen beleefd, een vlucht gevonden uit de onveiligheid... Zij was en is mijn steun en toeverlaat en ik voor haar. Ik mis haar echt... En nu is ze zoooo ver en er zo slecht aan toe. HELLP-complicaties werden bij haar juist erger na de bevalling. Nu gelukkig weer stabieler. Maar was even kantje boord.... Gelukkig gaat het met het ventje heel goed en hij is zoooooooo mooi! Hij lijkt stiekem wel een beetje op baby-Siem! Heb veeeeeeeeeel gehuild en me echt heel slecht gevoeld dit weekend. Heb nu ook nog zieke kindjes, dus krijg nog paar zware dagen thuis.... Ik kan me heel moeilijk motiveren en zie echt op tegen alles. Is ws. gewoon terugval die erbij hoort, maar is op z'n zachtst gezegd nieleuk... Als jullie me missen: ik ben vooral met zusje en mezelf bezig. Merk ook dat Nai-nieuws me veel doet. En zieke kindjes en ruzies: ik trek het even niet meer om mee te lezen. Knuff voor iedereen!
@juud: knuf voor jou. Neem je tijd ervoor meid! @miranke: wat een schattige foto..mooi koppie! Echt een meisje meisje om te zien! @bow: jeeeeetje jij gaat ook alweer hard he! Zijn jullie er trouwens al uit met kinderwagen? Ook die duoseat voor op de mutsy of toch iets anders? @nai: veel plezier met de echo straks! Jullie wilden toch weten wat het wordt? Spannend!
@ Nai, knuffel en veel succes en plezier bij 20-wekenecho! @ Juud, knuff voor zus en voor zieke kindjes en daardoor niet zo lekker in vel! @ Miranke, oh wat zit ze heerlijk onder de bietjes! geven ook zullke leuke rode vlekjes op haar gezichtje hihi @ Natjes, morgen 37 weken dan mag je in principe gaan bevallen. Wil je eigenlijk thuis of ziekenhuis? Hier alles goed, vanochtend lekker gepoetst samen met Leomeisje in huis. Nu even paar dingen voor werk regelen