Moet vandaag helaas werken.... maar nog steeds niet echt druk... dus alles rustig doen. Met Marije gaat het steeds beter, je ziet er elke keer beter de dag door komen. Probeer der goed te complimenteren als het zo goed gaat, Nu zegt ze dan heel lief: ik hoefde niet te huilen (of 1 traantje) maar ik misste jouw zo, ik wou bij jou zijn *smelt* En ik ben dan super trots en zeg dat ook, dat papa en mama soms moeten werken om centjes te verdienen en dat we daar dan eten en heel belangrijk snoepjes voor kunnen kopen. Dat maakt het dan iets makkelijker om te verwerken. Ze wordt al steeds weer boeviger dus das voor ons een graadmeter hoe het gaat En dan helpen nu af en toe de oma's, das wel erg fijn. Gaat het niet, ok, dan moet ze een 1 extra overblijven, maar als ze tijd hebben doen ze het, erg lief. Oja, zo lief, weet je wat marije wil worden als ze groot is: Mama lief @ Juudje, hoe ging gesprek op werk gister?
@small: ahhhh wat lief zeg! Dat smelt je inderdaad als ze zoiets zegt! Je mag trots zijn op je stoere meisje! @zuurtje: IEKS! nou heel even wachten nog...heb nog niet het gevoel dat ik 'eraan toe ben'... (zover je dat zo kan zeggen)
@geboortekaartje: gisteren de definitieve gevonden! Joehoee! Maar getverdemme wat zijn die krengen toch altijd duur!
@ Natjes, ha ha ha, nu al kaartje uitgezocht ja lief heh *trots* @ Zuurtje, amar gelukkig toch hartje gevonden... moest ook wel, wel weg zwemmen voor angelsound ja 1e klas boefje. Wij zijn zondag nog naar de Kom in de Kas dagen geweest. Lonneke zelf ook wat gelopen tot ze moe werd, ik mai tai te voorschijn gehaald en der op mijn rug gebonden... to z eniet meer wou... du sdach tik dan op mijn buik. Nee zegt Smallman, ik draag der wel... ik mei tei los maken...zegt hij: kan je dan mij helpen? Hij wou de lonneke dragen met de Mei tei, jammer dat ik geen fototoestel mee had, zooooo lief. Lonneke lekker dicht tegen papa aan en papa stiekem kusjes geven aan Lonneke
@small: oh is dat leuk die Kom in de kas dagen? Zie hier ook regelmatig bordjes staan maar ben eigenlijk nooit geweest. EN wat stoer dat Smallman Lonneke droeg in de meitai!
Was leuk ja, ook mijn 1e keer in de kas bij lelie kweker en bollen oppotter geweest en als laatste bij orchiedeeen kwekerij, wow dat was echt mooi, heel proces gezien, van mini puntje tot mooie plant. Ja stoer heh
middag vandaag maar thuis gebleven. Eva was wakker vanaf 00.00 tot 4.00 ze zou echt niet slapen.. en ze werd daarom ook boos omdat er niet wouden doe wat zij wou. ben kapot!
Hey lieve meiden!!! Hoe gaat het met jullie allemaal??? Shit, is echt veelste lang geleden! Ik woon weer in Tiel, de andere relatie heb ik een paar weken geleden beeindigt, hij en ik paste totaal niet bij elkaar en woon nu weer bij moeders in, hahaha maar wel heel gezellig.. Ik kan dus nu ook weer gewoon online komen Dus ga jullie weer in de gaten houden want sommige van jullie staan alweer op het punt te bevallen Dikke knuffel
@smally Ja eva is wel weer van de koorts af.Ze begint beter te voelen maar is ERG mama gericht.. ik heb in 1 uur wel 1000 x 'mama' gehoord. Pixman mocht voor haar vanmorgen ook niet verzorgen.. deed hij wel, maar met duidelijk tegenzin van Eva. @gabbel. leuk je hier weer te zien meis. *knuf*
@pix: oefffff.... das inderdaad een zwaar gebroken nacht zeg!! Hopelijk vandaag tijdens haar slaapje ook even dutje doen? @gabbel: jaaaaah daar is ze weer eens! Zag je net ook op Hyves voorbij komen. Je bent nu dus weer happy single wonende bij mams? Werk je nog bij Kruidvat of dat niet meer? Hoe gaat het verder met je? En met Digger? Heb jij die nog of heeft Boy hem?
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik word echt gek ze heeft in totaal net MAAR 45 minuten geslapen
Och arme Pix, ik hoop dat je snel slaap in kunt halen en dat je kleine meisje snel op knapt. @ Gabbel, jeeeeeeej, daar is ze weer. Hoe gaat het meis?
@ Gabbeltje, heeee meisje, wat leuk je weer wat van je te horen @ Miranke, wat een super lieve foto trouwens @ Pix, aaaaahhhh, ik hoop dat ze als tegen prestatie nu vanavond heeeeel goed doorslaapt. (wij hebben van VSM homeopatische kidnertabletjes tegen onrustig slapen, die gebruiken wij in deze gevalletjes, zo'n 3 per jaar)
Zo, hoog tijd voor een rea! Juud, kun je de naam van neefje ergens in een prive foto verstoppen ofzo, ben wel benieuwd Wel kut dat ze toch HELLP heeft zeg, het is ook weer typisch, zo dichtbij de bus... Natjes: hoe is het met oma? al van ergste schrik bekomen? Lekker dat boefje vastligt en dus helemaal klaar voor de start is, nu jij nog Enne, kaartje is nu dus lichtgroen/blauw? Miranke: wat fijn dat jullie je relatie 'herontdekt' hebben, het is ook niet niks wat jullie hebben moeten doorstaan! Nederlandse taal: 2F red ik wel, maar soms met moeite zeg... Lieve foto, al schrok ik even, bietjes leken net bloed... Smallie: fijn dat het afscheid van je oom zo mooi was! dikke knuf voor alles, mokkende collega, testen mams, relatie zus, ziekig en kindjes en man natuurlijk! lautje: morgen uitslagendag dus? Ik duim! nai: gads, toch het gen, ondanks dat je het verwacht, toch kut! Maar nu eerst even aandacht voor beebje (stiekem blij dat dat weer jongetje is?), dan verder kijken. Moeilijke keuzes, bah! zuurtje: wat was er met zoetje? en willen jullie straks het geslacht weten? Blije Leo, Cin en Klingel: meeeeeeeeeer fijne berichtjes in de bus aub! Bowen: ook al steeds meer bezig met komst beebje, leuk! Heb een vraag voor je, zie mijn berichtje beneden. Pixie: goed dat je toch maar weer thuis bent, lekker voor eva zorgen! Gabbel? Gabbel!! Daar is ze weer! Hoest nu? Niet gek dat je kinderwens even moet laten varen? (om maar met de deur in huis te vallen). Vandaag hoofdje van Myrthe laten opmeten. De afwijking is 108,9%, dus ze is een grensgevalletje voor helmpje. Bowen, wat had Niels? Daarnaast staat haar ene oortje daardoor iets naar voren, maar daar kan een helmpje niets aan veranderen. Mijn gevoel zegt nu dus 'geen helm', maar misschien doen we toch nog even een explorerend consult in het ziekenhuis...
shittttttttttttt! so das een leuke binnenkomer he! ik had een gigarea van hier tot tokio geschreven, maar klikte zo pagina weg! * arghhhhhh dat is echt antipiemel want het was echt een megarea :x huiltje, en nu gaak weer naar bed, dus wordt m niet meer. dan kort: knuffel voor allemaal, ram de rea er weldra nogmaals uit... nu slapen, onwijs heppie en superverliefd en hoera hier, wel 3dubbel gebroken nachten dus zelf ook nogal gesloopt. pas op plaats (ook bevel dokter! de enige man waar ik naar luister) en kalm an dus. op diEET (morgen dieetiste) en diDRINK. en DIslaap, waar maar te pakken vandaar rap slapen, denk dat nachtkroeg In De Malle Tit om 00:15 weer geopend is zwaaiiiiii en *mok* om kwijte rea.
@ Pix, pfff Eva die niet wil slapen, sooooo vermoeiend! @ Zuurtje, mogen wij ook weten wat het wordt? Naam is toch ook al bekend bij ons? @ Natjes, 37 weken gefeli! @ klingel, idd rustig aan doen dan, naar die meneer maar wel luisteren. Waarom/hoe komt dieet? Vertel, vertel! Niet alleen paar dingen hier neer klappen en dan weer weg. Grrrr van megarea weg! Heel veel moeite voor weinig resultaat @ Milk, ik zou consult aanvragen in ziekenhuis en dan beslissen. Omdat het echt grensgeval is neig ik zo naar niet doen, maar tja dat is alleen op basis van cijfers horen dus of dat nu echt zo onwijs veel zegt? @ Small, knuff voor begrafenis. Zo triest altijd he Knap en goed van je dat je zo'n stuk hebt gereden! Fijn om te merken dat Marije steeds meer haar plekje in de klas vindt! @ gab, leuk om weer wat van je te horen! En dus weer single en terug onder mama's dak! Hoop dat je snel het echte liefdesgeluk zal vinden! @ Natjes, joehoe van kaartje gevonden! Wat moet er nu nog gebeuren voordat kindje komen? @ Milk, alweer echt helemaal aan het werk he. Gek he hoe snel dat ook weer went, al vind ik de dagen met dochterlief altijd speciaal en werken niet! @ Nai, hadden jullie eigenlijk al naam in gedachten? Echt leuk, een 2e jongetje erbij! @ Juud, hoe gaat het met je? En met Juudzus? Stomme HELLP ook! Ben je eigenlijk nog neefje gaan snuiven? @ Bow, jij bent ook al echt soooo ver! Kan me de dag nog zo voor de geest halen dat je positief had getest! Tijd gaat snel! @ Elke, hoe gaat het met je? Waar is jij gebleven? Happy aan het samenwonen? @ Maiden, (dat was het toch?) waar is jij ineens gebleven? Zo was je er veel en zo ben je er ineens niet meer! @ Miranke, fijn dat jij en mannetje door ergste dip heen lijken te zijn! hier alles goed, lekker aan het genieten van de lieve mensen om me heen (en ja ondertussen ook nog werken maar daar zijn ook lieve mensen hoor )
Goedemorgen allemaaaaaaaaallll!!!!! @leo: verder alles klaar voor de kleine, behalve ikzelf! hahaha. Vind het nog zo onwerkelijk!? Fijn dat je zo lekker aan het genieten bent! @kling: ben toch ook wel benieuwd naar waarom dieet!?