En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes, aaa das gemeen

@ Juudje, knuf, fijn dat zusje weer thuis is, hoe gaat het met ze.
    En met jouw? hoe was gesprek over werktijden?

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb het nog niet gehad, het gesprek. Ben nu op werk. Ga zo, als ik klaar ben, naar leidinggevende. Maandag had hij geen tijd. Ik hoop nu wel. Heb iig volgende week donderdag rondleiding en gesprek op BSO. Wil me toch goed oriënteren.

Met zus gaat het redelijk. Met zoontje goed!

Jij knuff voor pols!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik zou gelijk afspraak maken voor huisarts. niet te lang mee doorlopen schat.
    dat was we mijn probleem ook, ik dacht ik wacht het even af en na 2 weken kon ik ECHT niks meer.
    ik heb quervain
    zit bij mij in mijn vooral in mijn duim en trekt naar mijn pols.
    echt vervelend meis. ik weet al te goed hoe vervelend en dan is mijne de linker kant.. en jij de rechts... terwijl je rechts ben .. :(

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    vinden jullie het oke als ik even spam? zo niet, kijk er maar overheen ;)

Toen Eva ziek was en het was mooi weer, verplichte ik ons om even buiten te wandelen voor frisse neus en wat zonlicht
    Bekijk bijlage 142586

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
  6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
  7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wij worden er gek van, maar Eva is er gek op
    Puzzelboek (of zoals zij het zegt, Puzol) en stickers (plak)
    Bekijk bijlage 142590

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Mooie foto's van mooi meisje Pix! :)

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ja werk is niet echt optimaal, komt weinig uit handen.
    Mag gelukkig morgen om 8.45 al naar ha, ben benieuwd, vorige keer andere ha.

gaat het nu al iets bete met brace?

En wat ene mooie spam, ondanks dat ze ziekjes is, ik vind hem super lief, zo lekker tegen mama aan.

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wat lief die krulletjes en madelief in haar

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    als ik de brace om heb gaat het wel ja. is soms lastig en irritant en soms vergeet ik het om te doen en kom ik laat achter dat ik weer 'fout' bezig ben. en is dat een seintje van 'doe je brace aan'

het vervelende is dat ik vaak dingen wil doen waarbij de brace het lastig maakt (koken bijv) en dan haal ik het eraf terwijl ik het toch aan zou moeten houden.

nou gelukkig dat je zo vroeg bij de HA terecht kan. hoop echt dat ze wat kan betekenen en dat je niet een 'wacht het even af en neem de rust' grr.. zo'n hekel aan.

ja lief he.. en dan ligt Eva zo slapjes daar dat je denk dat ze slaapt. maar ze kletste wel wat na een tijdje...als we langs dingen liepen, ging ze het benoemen.. glijbaan,schommel,water,eend,boom,stoel,enzenz

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    net slechte nieuws gekregen. mijn moeder heeft bloedvergiftiging in een deel van dr voet en moet geamputeerd worden :(

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heee, hoe kan dat nou Pixje, das zeker schrikken,
    wat eng zeg

dikke knuf

14. natjes

natjes Niet meer actief

Jeetje pix! Wat zeg je nu dan? Hoe kan dat zo ineens dan? EN het is niet meer te redden? :(

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ze had al zo'n knobbel en is een tijd geleden door een lange (zuid afrikaanse) giftige doorn gelopen en die ging er recht doorheen en is ook afgebroken. ze hebben niet het gehele doorn eruit kunnen krijgen en is het gaan ontsteken en wat nog meer en kreeg ze een operatie om het te verwijderen maar is niet goed gaan genezen en blijkt nu bloedvergiftiging te hebben..

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    en nu moet ik weer weg. hele middag mindfulness en na het eten communicatieleer cursus.. :(
    kan toch niks voor haar betekenen, maar toch..

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    He Pix wat vreselijk!!! Wat schrikken idd bah! Knuff voor rotnieuws!

18. natjes

natjes Niet meer actief

Jeetje Pix wat schrikken....

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Even snel want ben MOE!
    Vanmiddag eerste gesprek gehad met sociaal psych verpleegkundige over ziekte Finn dus ben ff leeg.
    Uitslagen waren redelijk positief. Ontstekingswaarden en witte bloedcellen zijn naar beneden dus dat is ontzettend positief! Ze zijn nog niet zoals ze wezen moeten en hij heeft een ernstig tekort aan ijzer. Zijn hb is wel goed, dus dat betekend dat hij wel genoeg heeft om te gebruiken maar niet in opslag. Daarvoor zal hij behandeld moeten worden. We horen volgende week donderdag hoe.

Voor nu maak ik me er even heel makkelijk vanaf met een dikke knuffel voor iedereen want heb even geen puf om bij te lezen...

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor jou Lau!

En ook voor Pix! Tjeee zeg, wat een naar bericht! Knuff voor je moeder. Zijn je cursussen nog wel een beetje gelukt vandaag?

@me: nog geen gesprek gehad.... GRRRRR. Leidinggevende vergeet steeds dat hij zijn agenda eigenlijk vol heeft... Nu heb ik hem gemaild dat ik maandag bericht verwacht, omdat ik dan uiterlijk de BSO-papieren wil opsturen...
    Verder zo veel nieuwe emoties aangeboord..... zucht....

Leuk: ik typ dit berichtje vanaf mijn nieuwe laptop! Degene waarop ik mijn bedrijfje ga runnen!!

Maar eerst wel beetje meer energie vinden....

Knuffjes!

Deel Deze Pagina