En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Lieve Natjes, fijn dat je er aan denkt. De poes is helaas overleden (en ja, ben kapot van verdriet al was het 'maar' een kat). Het kitten hebben we naar bevriende fokkers gebracht, die hadden een nest en gelukkig accepteerde die moeder het kitten als één van haar eigen. Dat lijkt dus gelukkig goed te gaan. Ik mis mijn mooie lieve kleine Zsa-Zsa.

2. natjes

natjes Niet meer actief

Ach gossie dat meen je niet! :( Dat hakt er dan wel in ja... Is het uiteindelijk wel de bedoeling dat jullie de kitten uiteindelijk weer in huis nemen als ze weg kan bij pleegmoeder?
    Ach arm beestje toch...

Zit je nou niet gelijk in de stress omdat je merrie ook nog moet bevallen?

*knuf voor jou ieder geval, is gelijk zo leeg in je huis dan!*

3. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    het kitten halen we met vijf/zes weken weer op. Dan kan het vast voedsel eten. Het kitten gaat dan bij een vriendin wonen (dit omdat het nog steeds op vaste tijden eten moet hebben en ik dat niet kan met mijn werk), het kitten zal daar dan ook blijven. Kunnen we elke keer nog een stukje Zsa-Zsa zien.
    Verder hebben we nu nog 6 katten, dus leeg is het niet. Alleen was Zsa-Zsa onze favoriete kat dus wat dat betreft een hele grote leegte.

We hadden juist gezegd dat we zouden stoppen met fokken, dit omdat we het niet te combineren vonden met werk en Sanne. Zsa-Zsa is in haar krolse bui nog even stiekem bij de kater geslopen. Ook wilden we wat katten herplaatsen om wat meer rust in huis te krijgen. Het herplaatsen staat nu op een laag pitje...gaat wel gebeuren, maar nemen even rust. Mocht iemand een goed adres weten voor een Brits Korthaar kater.........graag. Wel bang, maar zal goed komen in een kleiner gezin.

De merries mogen nog even lopen voordat ze een veulen krijgen. Onze Welsh pony mag rond eind mei en ons Gelderse paard mag rond eind juli bevallen. Dat duurt dus nog even.

4. natjes

natjes Niet meer actief

Het 'scheelt' dan wel dat je er nog een paar hebt lopen ja.. Helaas mocht het voor Zsa Zsa niet zo zijn dus..

Merries mogen dus nog even... spannend hoor!

5. natjes

natjes Niet meer actief

Vaag, ik voel me precies zo als de dag voordat ik beviel van Tygo. Totaal geen energie, voel me echt leeggezogen. Beetje hoofdpijn en gewoon niet fit.
    Ben benieuwd of het dit keer weer voortekenen zijn....

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    he dat is onze poes... (op de foto bij dit berichtje)
    Dikke knuff!!

7. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Meiden,
    Wat een heerlijk weer!!
    Wij zijn weer een klein beetje bijgetankt...
    Gelijk na de positievere bloeduitslagen kreeg finn weer 40 graden koorts en allemaal nieuwe plekken op zijn gezicht. Met als gevolg dat hij weer maar 3 uurtjes per nacht slaapt. Afgelopen nacht heeft hij bij mijn ouders geslapen want wij waren allebei zo moe dat we het even niet meer trokken. Vraag me af of Finn voor zijn 16e nog leert door te slapen.
    Misschien voor alle vermoeide mama's een troost, Finn is bijna 2 en heeft nog maar 5 nachten in zijn hele leven langer als 8 uur achter elkaar geslapen dus als je er even doorheen zit... het kan erger!

Natjes, spannend!!!!

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oeeh... spannend Natjes!! :D
    Ik zes succes!! En volg je hart, gevoel en laat je niet op je kop zitten ;) (als het zover is)..

@ pip: hoe is het daar??

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ natjes, hmmmm voorteken, spannend.
    Ik hoor het maandag, van pols.

@ Miranke, achgoss, wat zielig voor jullie, dikke knuff voor zsa zsa. en straks veulens, das dan wel heel leuk.

@ lautjes, knuf, Finn weer koorst, hou het dan nooit op, knuf, fijn dat Finn even nachtje uit logeren kon en jullie iets konden bijtanken.

@ Pix, had je nog gevraagd, maar was vergeten te antwoorden: ik gebruik olie in cupcakes

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    heerlijk op mijn SCHONE balkon (zonder troep) zitten!! :D
    straks als Eva wakker is gaan we naar kinderfeestje, daar ook waarschijnlijk buiten zitten. heerlijk heerlijk heerlijk.

so dom... oke, jullie moeten nou niet lachen... maar mijn nieuwe mobiel doet het gewoon. ik tikte met mijn vinger op de slot icontje ipv sliden *schaam*

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

miranke knuf voor poes

lau fijn dat de uitslagen beter zijn, alleen jammer dat finn weeral met koorts zit
    fijn dat hij even uit logeren was zodat jullie konden bijtanken

natjes je maakt het spannend
    wie is je buddy?

pix fijn hé een opgeruimd balkon en waarom lachen
    ieder mobieltje is anders en dat is weer wennen

12. natjes

natjes Niet meer actief

@pix: Heb je dat bedrijf nog terug gebeld? :D
    @lau: arme Finn! Is ie nu ook extra moe of niet? Knuf voor jullie. Wel fijn dat ouders het dan één nachtje overnemen zodat jullie wat kunnen bijtanken!
    @zuurtje: heb jouw 06-nummer erin staan dus zal jou wel op de hoogte brengen!

@voortekenen: is iets gezakt weer, maar voel me nog niet je van het. We zullen zien!Baby heeft ieder geval wat kopstoten gehad van paard net...;):D

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @Pix, hi hi stiekem wel beetje grappig :D

@natjes, we wachten af... je snapt toch wel dat je morgen vroeg al mp hebt? :D
    wie smsje trouwens?

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes mijn mobiel is stand by

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    smalletje als ik iets weet zet ik het hier neer

16. natjes

natjes Niet meer actief

Ik vermoed dat we nog 2 weken moeten wachten... al zou het wel errrrruggg welkom zijn als we één dezer dagen al van de kleine kleine man kunnen genieten :)

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Oehhh natjes... ik heb er zweethanden van gekregen...... zo voelde ik me ook de dag van de bevallingen :)....
    wil niet op de feiten vooruit lopen maar........ alvast heel veel succes vanacht :p;)

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Natjes, wat spannend zeg dat je toch nu hetzelfde gevoel hebt! Ben benieuwd wanneer kleine man komt! Fijn dat je zuurtje op de hoogte houdt!

@ Small, ben benieuwd welke stap ze maandag zullen nemen. Wel ontzettend vervelend van pijn zeg!

@ Pix, moest stiekum wel beetje lachen (eerlijk he dat ik zeg/schrijf) maar fijn dat mobiel het nu goed doet!
    Wat een leuke cupcakes!

@ Lautje, fijn dat uitslagen redelijk positief waren maar Finn direct daarna toch weer zo'n koorts! Zielig hoor! Voor hem maar ook voor jullie! Fijn dat jullie hem even weg konden brengen om zelf beetje bij te tanken.

Heerlijke dag vandaag gehad, nu moe en lui in mijn stoel :)

19. natjes

natjes Niet meer actief

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Alles nog stil Natjes????
    hoe voel je je vandaag?