Goeiemorgen......kennen jullie mij nog?!? Even tussen de voorjaarsschoonmaak en nesteldrang een update van mij. Is trouwens een hele slechte combinatie....mooi lenteweer en nesteldrang (kost iig heeeel veel tijd) Hier is nog alles rustig in 't buikje. Laatste loodjes beginnen inmiddels wat zwaarder te wegen, maar ik ben nog altijd heerlijk zwanger. Paar weken geleden goed gesprek met vk gehad en besloten dat ik niet voor een gesprek (om de lijntjes kort te houden in geval van overtijd lopen of groot kind) naar het ziekenhuis ga zoals de vorige keer. Ik werd toen vriendelijk doch dwingend verzocht met 39 weken naar het ziekenhuis te komen voor inleiding en dat wil ik nu perse niet. Gelukkig dacht vk er hetzelfde over en om te voorkomen dat het scenario zich herhaalt dus geen gesprek. Ik mag zelfs thuis bevallen (weet alleen niet of ik dat durf). Beebje wordt dmv groeiecho's goed in de gaten gehouden en is tot nu toe prachtig van formaat. A.s. dinsdag laatste groeiecho, dus ik ben heel nieuwsgierig. Verder hoop ik natuurlijk heel stiekum dat hij een paar dagen te vroeg komt, maar voorlopig afgesproken dat ik sowieso tot 41 doorloop. Ik heb er dus eigenlijk 2 hele weken bij gekregen om het vanzelf op gang te laten komen. Ik zie dat Natjes inmiddels ook in afwachting is....spannend he?! Ik probeer regelmatig wel wat bij te lezen, maar dat lukt op het moment niet altijd even goed en daarbij blijft de helft niet hangen. En nu ga ik aankleden en naar buiten, de kleine meid heeft inmiddels al meerdere keren met jas en crocs aangelopen vanmorgen.....ze is zo graag buiten. Tot later!
@pip: oeiiii voor jou dus ook spannend! En nesteldrang? Echt ik heb nergens last van! Wou dat ik het had eigenlijk! Gelukkig is natjesman ermee bezig (kozijnen schilderen, ramen lappen etc..haha) @cin: hoop het! Ben zo nieuwsgierig naar hem! Maar moet eigenlijk even 'wachten' tot na morgen. Doe met met een panel van Noppies en mag daarna iets uitzoeken uit de collectie... Dat wil ik niet missen natuurlijk
@Pip: Super dat het zo goed gaat! En laat dat terug lezen maar zitten en kom gewoon af en toe vertellen hoe het gaat (of vaker natuurlijk ) @Natjes: Als ik het voor het zeggen had zou iemand die plotseling bevalt ook wat uit mogen zoeken
@ Pip, leuk weer eens wat van je te lezen! En lekker aan de nesteldrang dus! Veel plezier weer buiten, fijn dat er zo goed naar je geluisterd wordt! Hopelijk weer tot snel! @ Natjes, begint beetje te rommelen dus maar tegelijkertijd nog rustig. Hmmm, ik hou zp maar goed in de gaten Oh wat een heerlijk weer! Het lijkt wel zomer, zo zie je 20 graden is ook al super heerlijk als het zonnetje maar lekker schijnt! Nu weer terug het zonnetje in!
Jaaa, wat een lekker dagje was dat vandaag zeg! Ben beetje verbrand, gelukkig niet een knalrood gezicht, haha. Maar heerlijk buiten gezeten, was buiten drogen, terras/tuin weer opgeknapt, heerlijk!
Spannend weer die tijd van bevallingen!!! Wij moeten vanmiddag met Sanne naar UMC st. Radboud voor follow up onderzoek. Ook spannend!!!
Goedemorgen! Ik hou het weer kort: @Natjes en Pippa: spannende tijden voor jullie meiden! Natjes, jij bent volgens mij snel aan de beurt!!! @Pix: vond mobiel-verhaal ook wel komisch eigenlijk! Hoest met mama? En leuke cupcakes!! @Lau en Finn: knuff voor jullie! @All: algemene 'wat is het toch heerlijk weer'-knuff! @Me: ben gisteren gaan oefenen voor 4Daagse! Ging goed, nu alleen wel beetje rode neus..... Daarna nog heerlijk met kindjes in speeltuin geweest. 's avonds weer goed, maar enorm emo-gesprek met Juudman. Wel weer goed geweest voor beiden! Nu weer op werk. Vandaag gesprek!
hier ook een lekk r weekend achter de rug... tuurlijk weer verbarnd... was vergeten in te smeren. @ juudje, sucec smet gesprek straks @ Pip, wat leuk weer wat van he te horen fijn dat je nu niet zo gepushed word... nog eventjes @ Natjes,
Hoi meiden...het is al best een tijdje terug al he Gewoon erg druk met andere dingen, maar lees wel zo nu en dan even bij. Ik ben vanochtend bij de gyn geweest, n.a.v. mijn pap-uitslag. Best een beetje vervelend, maar niet pijnlijk. Wat ik aan de ervaren dames wilde vragen (puur uit nieuwsgierigheid en niet omdat ik denk dat er iets heel vreemds aan de gang is). De gyn heeft ook even een echo gemaakt om de boel te bekijken. Ik zit nu op dag 24 van de cyclus, maar hij zag wel een aantal follikels. Is dat niet een beetje vreemde timing? Volgende week maandag (einde van de dag) krijg ik de uitslag van het onderzoek.
haai meiden natjes en pippa het zijn weer spannende tijden bij jullie natjes ik ben stand by (allé mijn mobieltje dan) fem hoelang duurt je cyclus normaal dan omdat je het vreemd vind van de follikels
heb net lekkere wafeltjes gebakken was een franchipannenmix maar ipv er een taart van te maken heb ik er wafeltjes van gemaakt, heerlijk het was eigenlijk een tip van de vrouw waar ik altijd mijn broodbloem en andere bakspullen haal