En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Rem, en wat ben je gister nog gaan eten?

@ Fem, spannend zeg! Ik duim!
    (oh en wil jij mij ff smsje sturen, ben jouw tel nr ook kwijt!)

@ Bow, zie vraag fem tussen haakjes thanx!

@Natjes, oh toch elke dag weer spannend hoor maar uhm misschien overdag ook teken van leven geven? Zo weten we alleen dat hij er 's ochetnds vroeg nog niet is.

@Nai, hoe gaat het? Ameland helemaal leuk geweest? Nu kleine man weer lekker bij je?

@ Small, jij dus ook lekker aan het genieten geweest dit weekend! Met zulk weer is het helemaal ideaal om zo lekker dichtbij strand te wonen of niet? :) Vandaag toch ook naar ha? Wat zei hij? Wat zijn de nu te nemen stappen?

@ Lau, hoe gaat het? En met Lieffinn?

@Klingel, lekker aan het genieten van je prachtige meisje? En al uit werkdilemma?

@ Juud, over werkdillema's gesproken, al gesprek gehad?

@ Milk, gaat volgens mij wel lekker met jou he? Je klinkt in ieder geval vol van het genieten! Leuk!

@ Pip, aan wie laat jij eigenlijk het weten als de kleine er is?

@ Miranke, knuff voor verlies poes! Wat een verdriet! En tjee wat een beestenboel bij jullie! Wonen jullie erg landelijk?

@ Zuurtje, hoe gaat het? Babykamer al klaar? En hoe gaat het met brilletje van zoonlief? Heb je al echofoto's voor ons?

@ Cin, hoe gaat het met je kleine mannetje? En met jou? Heb jij eigenlijk nog last van iets van nasleep van bevalling?

@ Alice, hoe gaat het met jou? Ook al tijdje niet meer hier gezien!?!

@ Pix, lekker aan het genieten van zonnetje op je opgeruimde balkon? Wil je trouwens met Eva's verjaardag voor iedereen een gepersonaliseerde cupcake gaan maken? :)
    Weten jullie al wat jullie cadeau gaan geven aan Eva?

@ Silvia, hoe gaat het met de twins? En met jou? En met vriendinnetje?

@ gieg, gab, lim, deb, yd, nrg etc. waar zijn jullie gebleven? Gooi weer eens iets de bus in!

@ Nyn, de bouw schiet nu eindelijk lijkt het wel op he! Maar ik weet eigenlijk moet je dat soort dingen nooit hardop zeggen dus lees de bovenstaande zinnen maar in gedachten ;)

@ Ppver, hoe gaat het nu met jou? Afspraak gemaakt in Gent of was het nu bij Geertgen? Ik weet het niet meer sorry! Hoe voelt het in ieder geval allemaal? Kun je er ook met je mannetje over praten? Of heb je het er wel met iemand anders over?

@ haha ben diep na aan het denken wie ik nog 'moet' en wilde aan anderen van het babyrinth beginnen hihi

@ Milla, lieffie hoe gaat het met jou? Ik moet vaak aan je denken en als je dit leest: ik vind je een kanjer!

O ik hoop zo dat ik iedereen heb gehad! Voor iedereen sowieso een dikke zonnige knuffel! Want tjee wat een lekker weer!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leo nee kamer nog niet klaar, eerst een zien of beebje prijs geeft of het een meisje of jongen is
    de eerste tijd slaapt ie toch bij ons op de kamer

brilletje bij zoontje gaat goed hoor, hij heeft hem nu bijna een jaar

echo foto's: woensdag weer naar de gyn en dan ga ik eens kijken of ik foto kan maken

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Gesprek gehad, en weet nog niet goed hoe ik er over denk....

Dom eigenlijk, want in principe gaan ze toch mee met mijn wensen, maar er waren natuurlijk wel een aantal voorbehouden. O.a. dat het altijd mogelijk is om mij toch op de nu vrije momenten in te plannen wanneer een collega ziek is, dat ik we het rooster na de kerst gaan evalueren en evt. bijstellen en dat het voor slechts één schooljaar is.

Op zich allemaal prima en ik ben ook zeker niet teleurgesteld in de uitkomst. De voorbehouden gaan we binnenkort nader op papier zetten zodat ik beter kan inschatten wat het nu in de praktijk kan betekenen. Maar ik blijf met het katertje zitten dat ik dus toch een hele donderdag moet werken (toch BSO) en dat Siem op ma, di en do moet overblijven....

Misschien was het voor mij stiekem wel het gemakkelijkst als ze nee hadden gezegd, want dan was voor mij de conclusie makkelijker te trekken.

Begrijp me niet verkeerd: ik heb een fantastische baan bij een leuke werkgever met een leuke doelgroep. En ze zijn heel fijn mijn kant op gekomen. Maar ik merk gewoon dat ik ook een fantastische baan bij een fantastische werkgever en een keileuke doelgroep thuis heb. Daarnaast zal ik met deze werkafspraak mijn winkeltje er echt bij moeten doen, in de vrije (avond)uren...

Ik ga nu dus alsnog eens heeeeeeuuuuuul hard nadenken of ik, ondanks dat ik mijn leidinggevende enorm dankbaar ben voor zijn inzet hierbij, het echt op deze manier wil gaan doen......

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wil natjes en pip nog even een dikke 'zet 'em op' knuff geven.

Rest ben ik eerlijk gezegd even kwijt. Ben, naast deze werkperikelen, ook nog heel erg druk met therapie en relatie, en zusje en zo.....

KNUFFFFFF voor allen!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, leuk: vanavond zijn de oudergesprekken op het KDV. Zoiets als de 10-minutengesprekken van school. Ben zeer benieuwd wat ze allemaal over Siem en Femke te melden hebben.

Van de ouders met KDV: doen ze dat bij jullie ook?

6. natjes

natjes Niet meer actief

Speciaal voor Leo:

Extreme gore maagzuur MP! Bleeegghhh :D
    ;)

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    klinkt lekker natjes ;)

leo, ja, gaat lekker hier! maar hoe is het met jou dan?

juud: lastig ja, ze komen je tegemoet, maar toch niet op z'n 'ideaalst'. Knuf!

fem: klinkt als pre-ovulatie, zeker als er meerdere waren, dan is de eisprong er nog niet. grootte?

Hier gaat het goed, lekker aan het werk en zo weer naar huis naar mijn lieve meisje! (en mijn lieve man natuurlijk)

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ natjes, dank je wel hoor! :p

@ Juud, fijn dat ze je tegemoet zijn gekomen maar het is dus eigenlijk meer de vraag of je wilt blijven werken? Kunnen jullie op 1 salaris verder?

@ Milk, gaat hier ook lekker, heb eigenlijk niks te klagen hihi.

@ Zuurtje, zoonlief alweer 1 jaar zijn bril, gaat snel! Ben heel benieuwd of je een jongentje of een meisje in je buik hebt!
    Laat je met 20 weken kijken, of nu steeds ook al proberen of je het kunt zien? Aangezien je zoveel echo's bij gyn krijgt?
    Ga jij straks eigenlijk ook nog bij vk lopen? hebben ze dat in België of blijft het gyn?

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leo ik loop zowel bij gyn als vk omdat ik weer thuis wil bevallen
    vk noemt hier vroedvrouw
    ik ga woensdag al eens vragen om te spieken
    je bent niet de enige die nieuwsschierig is, ikke ook

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Maar waarom dan gyn Zuurtje? Vroedvrouw kan toch ook in ziekenhuis bevalling begeleiden?
    Of is dat vanwege bloedingen in begin? Maar dan zou de gyn je toch over kunnen dragen naar vroedvrouw? Of wil je dat liever niet?

*veel vragen he hihi*

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik blijf liever onder controle bij beiden
    vk doet geen echo's

ben bij dochter ook bij beiden onder controle geweest en dat voelde wel goed

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Zowel gyn als vroedvrouw vond ik ook prettig zuurtje! En ik wilde niet eens thuis bevallen ;)
    Benadering van vroedvrouw was toch ook heel anders en ze is toen ik thuis was ook nog een paar keer geweest.

@all: heerlijk weer was het hè?

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Cin, ja echt heerlijk weer! Wel jammer dat de sluierbewolking het overnam toen we in de tuin aan het eten waren, maar ja het pas lente he dus moet kunnen :)

@ Zuurtje, fijn dat dan allebei kan!

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Leo wat ben je toch een lieve meid! Je denkt altijd aan iedereen en heeft voor een ieder een lief woord!
    Gaat wel goed hier hoor, al zijn er soms wat ups en downs.
    Kijk erg uit naar onze vakantie in mei, voor het eerst met onze caravan (jaja) een weekje weg (in de buurt) en de daarop volg weekenden, want hij blijft daar staan. Zijn er echt aan toe!!! En mn meidje is zooo toe aan school! Kijk ik ook wel beetje naar uit.
    Met jou en leomeidje ook alles goed? Je klinkt altijd heel vrolijk en opgewekt!!!

Natjes en Pipp, alvast....zet m op!!! Superspannendddd!!!!!!!!!

15. natjes

natjes Niet meer actief

mp!

wat een k-nacht! Kleine man was klaar wakker van 2 tot 5 en heeft ons de oren van de kop gekletst terwijl hij gewoon in z'n bed lag. Is storm op komst denk ik. Gaap!

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Alice, leuk en spannend, je meissie naar school!

Natjes, storm bij jou of bij kleine man?

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hoi meisjes

@ Leo, Smallman (fysio)was het niet geheel eens met ha (wat weet die nu van spieren en beweging) en in het weekend moest hij het zelf bekijken.... mijn hand flink mishandeld en man denkt dat het meer met hypermobiel te maken heeft (ofzoiets... ben preciese woord vergeten)
    Moet normaal 10-20 handen kraken om zo normaal te kunnen werken/handelen..... maar kraken lukte niet, dat zat vast en daar helse pijn van.
    Na flink wat onmogelijke posities van hand nu zogoed als weg :)

@ Natjes, volgens mij weet kleine man meer, ik denk babystorm, hopelijk kun je nog even bijtanken

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, hmmm dus nog niet overuit wat je nu precies wilt qua werk.
    En 3 dgn overblijf.... ja moeilijk heh

Merk dat Marije het nu steeds iets beter doet, steeds minder erg vind.
    Ze vond het zelfs vandaag niet erg dat ze moest.
    Dan herhaal ik hoe der dagritme is vandaag (met weekplanner en plaatjes) school/overblijf/school/oma
    en dat herhaalt zo overdag n paar keer, verteld dan aan iedereen wie het wilt weten (en meer) wie haar komt ophalen, maar dat is voor haarzelf zodat ze weet wie komt en daardoor red ze het (mijn kanjer).

19. natjes

natjes Niet meer actief

@milk& small: ik denk weeënstorm gevolgd door babystorm... hahaha :D

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    waaaaaah, echt?!

Deel Deze Pagina