natjes 1 april is al voorbij hoor grapjas haai meiden hier slechte nacht door barstende hoofdpijn heb net weer een molletje genomen morgen toch maar eens vragen wat ik bij migraine mag nemen (weet niet of medicatie die ik er anders voor neem mag) zo maar een lijstje maken dat ik morgen niets vergeet te vragen
Hé meiden! @natjes: jaja, uiteindelijk komt ie wel, maar ga ons niet gek maken hè!? @Zuurtje: knuff voor hoofdpijn! @Leo: tis misschien nog niet zozeer de kwestie of ik wil blijven werken, maar of ik in deze baan wil blijven. Maar dan niet om de baan, maar om de uren. Ik wil gewoon het liefste een baan waarin ik Siem kan brengen tussen de middag kan halen en na school weer. En dat zal waarschijnlijk het beste van uit huis kunnen. Maar wat doe je dan? Alleen de winkel? Kunnen we het daarvan doen? Op je andere vraag: wij kunnen leven van Juudman zijn salaris. In DL gaat de man van box 3 naar box 1 als de vrouw max. 10% van de man verdient, dus dat levert ook een hele smak belastingvoordeel op, in DL.... In NL lopen we zaken mis als: hypotheekrenteaftrek, kinderopvangtoeslag e.d. Het is dus een beetje dubbel... Daarnaast is er de wens voor een boerderijtje in het buitengebied van dit dorp. Verstandelijk gezien blijf ik iig werken tot we dat hebben gerealiseerd.... En bouw ik in de tussentijd mijn winkeltje op. Maar gevoelsmatig wil ik dus eigenlijk al eerder full-time voor de winkel gaan. Daarbij komt de vraag: als het winkeltje niet gaat lopen, of de kids zijn groter en ik wil weer meer gaan doen, vind ik dan ooit weer zo iets als nu....? Afijn: veel vragen nog. Gisteravond lang met Juudman gepraat: we gaan nu eerst onze dromen in kaart brengen en darbij een soort van tijdpad plaatsen vwb haalbaarheid. Dan kan ik ook misschien beter inschatten hoe lang een bepaalde situatie nog gaat zijn... In de tussentijd ook veel navraag doen bij opa en oma voor wat opvang. @Small: ik ben echt heel trots op Marije hoor. Ik hoop dat Siem het ook zo goed gaat doen. Ik ga binnenkort informeren hoe het hier op school is geregeld. En dus ook donderdag rondleiding en gesprek BSO. @Alice: jouw meid toch ook aan begin nieuwe schoolaar naar school? Is toch ook van augustus? Hier ook al lang aan toe, zeker omdat alle kindjes op KDV langzaam verdwijnen... Succes!
@ Juudje, goed idee zo'n lijst maken, krijgen jullie duidelijk wat de voor en tegens zijn en welke het zwaarst is. En droom van boederijtje, *smelt* zo leuk En ik hoop echt dat je winkeltje goed loopt, jammer dat je dat van te voren niet kan weten. Als ik moet promoten op Twitter/facebook, laat me het me maar weten. ben erg goed in spammen. Net nog even de routebeschrijving naar je woonplaats bekeken, kreeg er hartkloppingen van!! belachelijk gewoon. Word dan misschien wel n keer de trein. (stomme fobie, is daar n naam voor?)
Hee meiden, Even een kort berichtje van mij. We zijn voorlopig gestopt met ivf omdat we rust wilden en vooral even geen ziekenhuis. Jammer genoeg is dat laatste niet gelukt, want moet zo even naar het ziekenhuis omdat ik een bobbeltje in mijn borst heb. Best klote. En hoewel kling een en ander al enorm gerelativeerd heeft ben ik er nog steeds niet helemaal relaxed over. Duimen jullie even voor me mee deze ochtend? Liefs!
Hee milla, ik duim zo hard ik kan! Hopelijk 'gewoon' een goedaardig knobbeltje. Ik heb eht zelf ook gehad en was toen een soort hormoonknobbeltje, duim voor jou voor hetzelfde!
Sterkte Milla! Ik zal heel hard duimen voor je. Hopelijk valt het (behalve ontzettende schrik natuurlijk!) heel erg mee en kan je inderdaad de rust en geen ziekenhuisbezoekjes pakken. Dikke knuf.
Ik duim mee! Jeetje, wat een schrik kan dat zijn. Hopelijk inderdaad iets onschuldigs, maar begrijp je zenuwen hoor! Knuff!
Ook natuurlijk nog knuff voor beslissing even te stoppen met IVF. Ik weet niet zo goed wat ik er verder nog op moet zeggen, want vind het gewoon zo oneerlijk dat je hierover überhaupt moet beslissen. KNUFF!
@hier: goed, verhelderend gesprek gehad met Juudman n.a.v. werkding en ook vanochtend goede sessie (zonder huilen dit keer!!!!!). Ik merk dat ik op bepaald gebied meer rust vind en wil met dat gevoel verder. Vrijdag t/m zondag lekker Barcelona! Ga die tijd met Juudman ook benutten om op dit niveau verder te gaan met gesprekken, beslissingen en stappen zetten.... Nu verder met knutselen. Binnenkort weer meer foto's!
Goed nieuws! Volgens de radioloog extra klierweefsel en een kleine cyste, waarschijnlijk door de hormonen. Maandag definitieve uitslag bij de chirurg, maar geloof niet dat de radioloog dit zegt als hij twijfelt. Ben blij! Thanks voor het duimen allemaal! Ga ik nu weer verder met wat ik aan het doen was, genieten van de lente, ons paleisje en de rest. Dikke knuf voor jullie allemaal!
Tjee Mill...ik schrok me rot van je eerste berichtje, maar zie nu dat het gelukkig heel erg meevalt. Wat fijn, geniet maar lekker dubbel van het goede nieuws en het mooie weer vandaag! Smak! Hier even kleine update...plannen zijn drastisch veranderd. Het buikje van de kleine man loopt een beetje voor op schema (is het enige wat ze nog betrouwbaar kunnen meten op deze termijn), is nu al 40+. Na een gesprek met vk besloten niet te lang af te wachten. Ze heeft gisteren even getoucheerd om te kijken of er al wat gaande was en ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben. Ze heeft dus meteen maar even gestript, maar dat heeft tot nu toe helaas geen resultaat. Vrijdag nog een poging en als de kleine er dan na het weekend nog niet is word ik overgedragen aan het ziekenhuis en is de kans heel groot dat het eind volgende week toch inleiding wordt. Het is niet anders....de kans dat het een heel groot kind is is heel klein, maar na onze tweede zoon wil ik geen enkel risico lopen. Leo; volgens mij het ik het nummer van Bow nog in mijn telefoon staan. Als dat na 2 jaar nog hetzelfde is en ze vindt het goed dat ik haar als spreekbuis gebruik, stuur ik haar een sms als de kleine er is. Bow; zie leo Nu kindjes halen, eten en tandarts.....jippie
@ Pip, tjee zeg,d an gaat het opeens in snel trein vaart, ik hoop dat jullie kanjer zich zelf dit weekend aandient en er geen inleiding verder nodig is.
@Milla: ik kreeg kippenvel bij je eerste berichtje. Gelukkig lijkt het goed. ((knuff)) voor je moedige en moeilijke beslissing. @Pip: ik ga duimen dat de kleine zich nu heel snel gaat laten zien en een inleiding je bespaard gaat blijven. @Leo: lief dat je mij ook mee nam in je mega rea. Hier alles prima en huis gaat super. @all: mega pletknuff voor jullie.
hallo girly girls, zo mega druk hier gehad en vooral erhm druk... mijn hemel... ik lijk wel alleen maar heen en weer te rennen voor anderen. Lees moeder. @ Juud: geweldig pakketje... Abby kan nu al wat dingetjes aan @ Milla: mens schrikt me de pleurig... blij dat het geen hele gekke dingen zijn. Uber KNUF @ Natjes: Hooi @ iedereen: zwaai. @ me: ga nu eens aan het werk!