En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen stelletje ontzettende vrouwen bij elkaar! ;)

hopelijk vandaag wat meer nieuws van cinkant, hoewel logisch dat het stil is.
    maar ja- dat maakt juist wat onzeker en stressy he.

wat zal cinman het nu ook lijfelijk druk hebben met pendelen... :(

mok.

zon schijnt volop hier trouwens, maar t vriest onwijs volgens mij.
    toch gaan we er zo op uit, poppetje en ik, om een babygymactiviticyding te kopen! :D
    en dan een zonder teveel lellek plasticfantastic :p

@pix: wat bijzonder dat je pixman week na landing in NL al bent tegen gekomen!
    en echt trouwen nu, gefelii! spannend he!
    geeft ook wel een romantische en blije boost denk ik?

@rest: weet niet, die tig paginas niet bijgelezen :p

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen meiden

Ik zie dat er toch weer aardig issue van gemaakt is terwijl dat helemaal nergens voor nodig is. Ik zie het alleen effe net niet zo positief als jullie maar dat is toch ook oké? Hoeft niemand zich rot om te voelen toch?

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!
    Bow, sorry...het was niet mijn bedoeling om er een issue van te maken. Echt niet. Het brengt bij mij ook een heleboel emoties naar boven, net als bij jullie. Ik denk dat de emoties gewoon even voor wat verwarring (in eigen hoofd!) zorgt.
    Ik hoop dat vandaag weer wat meer posi informatie van CinenCasper-front afkomt.
    Arme Cinman zeg....dit zijn van die typische situaties waar je zou willen dat je jezelf in tweeen kan delen!
    Hebben jullie enig idee hoe ver weg Casper ligt?
    Hopelijk hebben ze daar van die babycams, dat Cin in ieder geval via de camera haar kleine man kan zien. Maar VEUL liever hebben we natuurlijk dat ze kan gaan buidelen. Dat is letterlijk healing. Voor mama en voor baby...

Ik duim!

Lieve bow en kling (en elke!) extra knuffel voor jullie...heel zwaar en moeilijk en confronterend en klote dat jullie vriendinnetje het zo zwaar heeft en dat jullie niet naast de deur zitten!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi schatje!

maak je niet druk lieverd. hoewel ik dat wel snap en herken ;)

ikzelf ben ook nog meer in de schrik/huil/onzeker-modus.
    ondanks ook vertrouwen!

maar moet steeds aan haar denken daar, met zon klein gezichtje in zon stom ziekenhuisbed, en dan casper niet eens meer in zelfde ziekenhuis!
    en cinman die er dan tussendoor pendelt en ' sterk moet zijn '

:( (wehhh ga ik weer)

laten we allemaal maar respect hebben voor de verschillende manieren van ' ermee omgaan '

denk dat dat het beste is. en ook het leukste voor cin om terug te lezen :p

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
  6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik denk dat Cin en Cinman nu over oerkrachten beschikken door de komst van de sterke Casper. Hij had zo'n haast om te komen omdat ze fantastisch zijn. Het pendelen zal zwaar zijn voor Cinman maar dat doe je denk ik gewoon en ze slaan zich hier vast goed doorheen. Zo'n klein humpie geeft je toch oerpowerrrr

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @fem: lief!

tuurlijk maakt het ook bij jou eigen memories los.. ;(

denk trouwens dat iedereen zijnhaar eigen angsten enz wel voelt boven komen ook...

toch is deze situatie ook weer uniek in al zijn ellende, althans zo kijk ik ernaar.
    en cin maakt m mee, het is haar letterlijk unieke situatie ;)

ik heb wat vraagjes naar cinman gestuurd :), die hij uiteraard mag negeren maar ik hoop stiekem dat we ietsss meer te weten kunnen komen.

en inderdaad, konden we maar even langs he.

ik las dat ene smsje nog terug (bow), er staat in ' casper ligt nu OOK op de IC '
    daarom raakten wij missch nog weer/meer in de stress?

is het standaard dat een prematuur op de IC ligt eerst?

heu.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hihihihii, dat was precies degene die ik wilde kopen indien mijn zoektochtje zo meteen (naar wel 1 HEULE babywinkel *****) mislukt! :)

dank je voor aanbod, maar aangezien we toch nog gaan IKEAen neem ik er meteen een mee! :)

@alice: ja precies, bruce ik bedoel casper had ' eindelijk ' haast om te komen na al die maanden en maaaanden wachten voordat zijn mama zwanger was :)

snif

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @fem, weet ik toch en snap ook heel goed dat het bij jou ook weer van alles losmaakt.

Ik hoop ook op wat meer goed nieuws vandaag, bijv dat cin van ic af mag en dan misschien wel in zelfde zh mag kruipen als haar lieve Casper lief! Dat zou beste zijn natuurlijk voor allemaal. En de weinige info die we krijgen, wat geheel logisch is natuurlijk, maakt het allemaal ook wat onzeker denk ik.

@kling, nou hij lag eerst niet op ic dus daarom denk ik de schrik, dat voelde voor mij toch even als een achteruitgang en het lijkt goed te gaan, vond ik ook beetje engig klinken.

Nu eerst mijn eigen Nielzer brood geven, heeft honger geloof ik :D

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Niet zozeer prematuurtjes...kindjes die het nodig hebben. Sowieso alle kindjes onder de 32 weken en 1000 gram gaan naar de NICU. Maar, cin heeft geen tijd gehad voor longrijpingsinjecties..en 34 weken is net op het randje van het ontwikkeling van de longetjes. Dus ik denk dat hij vanwege zijn ademondersteuning op de NICU ligt. Nu hebben ze alleen niet in alle ziekenhuizen de NICU's.

Ik bedoelde niet zozeer zijn eigen herinnering-emoties...gewoon uberhaupt emoties. Dat zal iedereen hebben in zo'n situatie!
    Ja, iedere situatie is uniek, ik vergelijk ook niks hoor..maar probeer wel aan de positieve uitkomsten te denken van de andere prematuren. Dat helpt mij dan weer :)

Hopelijk heeft Cinman tijd om je te beantwoorden...god wat zal die man moe zijn! Aan de ene kant zou je willen dat de dagen zo voorbij zijn, aan de andere kant heb je soms gewoon 48 uur nodig in een dag.

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

dat is dan wel bijzonder...dat zo'n kindje toch zelf aangeeft "mama! Ik wil ERUIT!" (het breken van de vliezen)
    Zonder gebroken vliezen hadden ze die dips op de CTG nooit gezien.

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

(zelfs Ramon vraagt 6 keer op een dag: "hoe gaat het?? Heb je nieuws??" )

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Nee idd, had ik het gister met Klingel ook nog over. Hoe apart is dat!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Toch weer een stukje 'wonder der natuur'...

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Nou echt wel!

Rare switch maar andere minder wonderen der natuur.

hebben jullie die mededeling gezien van Jalina? Jelina?
    Ongelooflijk he, 26 jr en kindje van 3 mnd en 1 iets ouder,

Edit: Jelisa zie ik nu

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja ik had het gisteren gelezen.. vreselijk! Zo jong en 2 kleine kindjes..
    Echt heel erg triest!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

nog een vreemde switch: ik zit een topic te lezen over oorbelletjes bij baby's...
    Nu is nikita geen baby meer, maar ik twijfel of 2 jaar ook niet wat vroeg is...maar een hele harde 'nee' voel ik nu niet meer (eerder wel).

18. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Kan heel leuk staan, oorbelletjes! Len heeft ze nog niet, misschien als ze op school zit. Vind het sowieso leuker staan als meisje al langer haar heeft.

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Oorbelletjes bij baby's vind ik echt wel beetje zielig!
    Maar wanneer wel is eigenlijk wel goeie vraag. Geen idee.
    Gevoelsmatig zeg ik nog wel wat ouder dan 2, maar misschien als je een dochter van 2 hebt dat je er wel anders over denkt.
    Wanneer kan een kindje zelf aangeven dat ze een oorbel wil?

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Pas als Eva zelf aangeeft dat ze oorbellen wil, mag ze ze krijgen.
    Ik heb dat keuze nooit gehad en ik zit met gaten in mijn oren die af en toe ontsteken maar ik draag nooit oorbellen.

Deel Deze Pagina