wow pip heftig meid... wel spannend hoor... zo heel dicht bij @ jippie: heb twee kaartjes voor het concert van Josh Groban op de tweede rijd... jippie
Milla, wat een opluchting! Pip: jeetje meid, dat is even andere koek. Hopelijk besluit de kleine zelf al eerder te komen...dikke knuffel
even een knuffel aan iedereen.. Milla, juud en pip in bijzonder! vanavond jamiroquai concert, en voor het eerst in 2 jaar elders slapen zonder man en kind.
Milla, gelukkig maar!!! Knuff Pip, ja zelfde nummer nog hoor dus kom maar doorrrrrr als het zover is Ik hoop ook dat de ukkepuk, (weten jullie eigenlijk wat het is??) gewoon vannacht of zo fijn uit zichzelf komt. Zou toch het mooiste zijn he. Nou zet 'm op als het zover is!!! Fem, hoest met de zenuw bij jou? Pix, heel veel plezier vanavond dan! En hopelijk slaap je lekker! Leo, lieverd ben je toch! Ik zal je smssen dan heb je mijn nummer ook weer. Natjes hoe is het??? Hier alles zijn gangetje, heb even lekker meegeslapen toen Niels op bed lag. En hij maakte vandaag behoorlijk slaapje dus mama ook Nu snel boodschapjes doen. Smak voor iedereen!
Lief van jou! Ik vertel mezelf nu nog niet te zenuwen...dus het gaat wel goed Ben wel ongeduldig...dat wel haha (volledig overbodige info, maar goed...ik vertelde toch dat hij maandag vocht gevulde blaasjes zag/follicels. Geen idee hoe groot trouwens...maar ik ben nu net ongi geworden. Ik snap er duidelijk geen fluit van hoe dat nou in elkaar steekt, zo'n cyclus )
Voel je je helemaal opgeladen en zo Lekker!! Dikke SMAK voor jou. Mag ik om een buikfoto vragen?? Ahhhhh toeoeoeoeoe!!
@Milla: fijn dat het iets onschuldigs lijkt te zijn! Knuff en geniet verder! @Pip: hmmm, da's inderdaad een heel ander plan dan. Hoop dat alles nog vanzelf mag gaan! Zet 'em op! @Natjes: alles nog rustig? @Maidin: fijn dat je het leuk vindt! Hoop dat jij en Abby er lang plezier van hebben! @all: heb productieve dag gehad. Ga nu nog even mega-snel huishouden en dan de kids halen! Morgen werken, pakken, BSO-en en laatste voorbereidingen. Weet niet of ik jullie nog spreek voor het weekend. Dus vast: tot daarna!
Oh ja, Pix: hoorde er vanmorgen op de radio nog over en dacht meteen aan jou. Veel plezier!!! @Female: zenuw voor uitslag? Weet het even niet meer, sorry... Maar knuffs!
@Milla: Schrikken maar ik denk dat je gelijk hebt dat de radioloog zoiets niet zegt als hij niet zeker is. En anders komen we met de hele bus even langs om hem te vertellen dat het een eikel is @Pippa: Oei, dat is even een totale omslag, heftig. Hele dikke knuf en ik hoop dat hij (het is toch een hij of heb ik dat zelf verzonnen?) besluit snel te komen. 3 cm ontsluiting, meer heb ik nooit gehad @Pix: Veel plezier en ik hoop dat je een beetje slaapt! Allemaal dikke knuf! Cinman is thuis deze week dus weinig pc-tijd
haai meiden pip ik hoop dat je beebje niet meer lang op zich laat wachten en ze je niet hoeven in te leiden milla jeetje dat is schrikken meid maar gelukkig lijkt het niets ernstigs hele dikke knuf voor jou ben weer terug van gyn en bloedprikken de beelden van de echo waren niet zo duidelijk dus er hebben ook maar niet gevraagd om tussen de beentjes te spieken nog een maandje geduld dus tot de 20 weken echo ons kleintje deed het wel heel goed
@milla fijn dat het een goede uitslag is.. ze gaan heus niet iets zeggen als ze niet een beetje zekerheid hebben lijkt mij!! @pippa ooh spannend allemaal!! Groeiecho's geloof ik zelf niet meer zo in.. Aangezien Quinn voor 9/10 pond aangezien werd en bijna 8 pond was toen ie geboren werd... Hoop voor jou dat het vrijdag wel werkt en dat je dus niet naar het ziekenhuis overhoeft!! @cin veel gezinplezier!! @juud ooh lekker hoor barcelona en ondertussen plan van aanpak bespreken!! @natjes nog geen gerommel bij jou?? @female ik snap ook geen moer van de follikels... @pixie fijn dat jamiroquai vanavond doorgaat!!! heel veel plezier!!
@zuurtje jammer dat de beelden niet zo goed waren!! Bij ons met de 20 weken echo was het veel grijs beeld was dat bij jou ook het geval met de echo?? Hopelijk over een maand mooie beelden!!
de beelden waren heel erg onduidelijk, waarom weet ik niet misschien had het met mijn volle blaas te maken
@milla: jeetje wat schrikken van knobbeltje in borst! Wel fijn dat radioloog jullie al enigszins gerust heeft kunnen stellen. En wat een heftige beslissing om nu met ivf te stoppen. Maar kan me voorstellen dat even 'rust' en afstand nemen ook even 'fijn' is. @pip: jeeetje jij maakt een bijzondere wending! Wat kan het trouwens inhouden als buikje voor ligt op groei? Wel spannende vervolgstappen dus. En 3 cm al! Wow! Niks ervan gemerkt? Hopen dat het vanzelf op gang komt en dat inleiden niet nodig is voor je! @nai: hoe is het nu met jou? @hier: gaat goed hoor. Gisteravond flink krampen gehad maar dat zakte ook weer af. Beeb zit dus nog netjes op z'n plek! Nog even afwachten dus!
zwaai @ me: wow, abby net sinds mijn laatste post op mijn schoot geslapen. Ziekjes, maar tijdens het eten ging het fout. Kwam er met dezelfde gang weer uit nu ga ik eten... een uur naar tijd..
Juud: wat fijn van gesprek met man, geen traantjes en de rust! have fun in Barcelona! Milla: gelukkig inderdaad de hormonen! wat is het toch een rotspul he! Wel goed dat je ernaar hebt laten kijken. Geniet lekker van alles om je heen, fijn dat je het ons even liet weten. Pippa: wow, dat is nog eens een verrassing zeg! Benieuwd hoe dat nou zit met buikje, maar vooral benieuwd naar je nieuwe aanwinst! Enne, 3cm ontsluiting, kun je dat niet stiekem al hebben van die 4 bevallingen die je al achter de rug hebt? Zo niet, dan hoop ik dat de volgende 7cm net zo 'makkelijk' komen pixie: erg veel plezier vanavond! female: dan denk ik twee dingen. 1. de eitjes voor je volgende cyclus staan klaar 2. lijkt op pcos. Enig idee hoe groot de follikels waren? Knuf op zenuwen! Cin: lekker zeg, genieten saampies!
Fem, hmmm strange hoor die follikels die gezien zijn maar ook bijna meteen daarna ongi. je weet het he, ik duim hard verder voor je de uitslag! dat die uiteindelijk toch maar mee mag vallen! @ Milla, oh jee wat een schrik! Gelukkig lijkt het goed te zijn, nog even officiƫle antwoord afwachten maar wat iedereen zegt hij zal dat echt niet zomaar zeggen. En (even) gestopt met IVF, *slikt brok weg* Kut dat jullie dat voor nu hebben moeten doen beslissen! Echt heel oneerlijk! Geef je echt een super mega dikke vette pletknuffel! @ Pip, oh spannend dat jullie nieuwe wondertje toch sneller moet komen als verwacht. Hoop dat je lichaam het zelf oppikt, is toch net wat fijner dan dat je ingeleidt moet worden. @ Zuurtje, jammer dat echo niet zo duidelijk was! Hebben we hem/haar nog steeds niet kunnen zien!
mp! Dacht even vannacht dat ik de slijmprop had verloren en vruchtwater verloor. Jammer genoeg bleek het een droom te zijn ha ha ha
Goede morgen . Echt een super leuke avond gehad. Lekker gedanced zit nu aan het ontbijt in het hotel. Straks naar huis. Vanmiddag weer mindfulnes en Dan wel de stilte sessie en vanavond cursus. @marisa. Echt voorteken! Haha