En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé Kling: was je daarom zo lang weg? Durfde je niet meer.... ;):D

Hoest verder bij jou en met Florine. Ik weet uit betrouwbare bron dat je druk bent, maar vertel eens wat meer!!!

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Kijk het is direkt weer druk inde bus :p

@Elke, hier ook nog een hoera :D Vind het zo super en ongelooflijk blij voor jullie! En net wat sus segt, hoe geweldig en wonderlijk is het dat je zomaar zonder poeha (niet vervelend bedoelt) zwanger bent! Vind het echt super en ergens ook een goed teken.
    Maar aan andere kant is daar natuurlijk weer de angst, heel logisch. Blijf onwijs duimen dat je deze wel helemaal mag uitzitten.

Amen! :D

Smak voor jullie

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Nou jaaaaaaa!
    Ik wist het al en toch zit ik hier te sjanken alsof het nieuw nieuws is, hihi.
    Ik heb het al gezegd: Wat een mooi wondertje is het toch liefElke, zomaar en plotseling zo'n mooi wonder *emozucht*
    En weet je, dit beebje blijft gewoon lekker minimaal 10 weken langer zitten dan zijn of haar zussen. Moet!

4. natjes

natjes Niet meer actief

Ooooohh Elke wat gaaf (en spannend)! Gefeliciteerd!!

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @elke wat super nieuws meis!! En zonder ziekenhuis gebeuren.. Hoop dat dit wondertje wel wat langer in je buik blijft zitten dan zijn/haar zusjes!! Gefeliciteerd voor jullie allemaal!!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik reageer in etappes, want ik merk dat mijn emoties ook in etappes komen...

Ik las en begreep natuurlijk meteen al ook de huiver en zo, maar bij mij overheerste eerst echt blijdschap.

Maar nu ga ik mee in de zenuw... Meid, ik zou zo graag willen dat ik alle, zooooooooo ontzettend logische twijfel en angsten bij je kon wegnemen. Niemand kan iets garanderen. Gelukkig sta je onder heel scherp toezicht. Ik hoop met iedereen zo hard dat je op z'n minst heel dicht bij de 37 weken mag uitkomen, maar het liefst gewoon volledig uitzitten dit keer.

Ik vind het zo mooi inderdaad, dat je nu zo spontaan zwanger hebt mogen worden. Ik hoor dat stiekem ook wel vaker, dat stellen die bij de eerste via MMM, de tweede keer wel spontaan zwanger zijn. Hoewel Nadine natuurlijk je eerste niet is, maar goed, u begrijpt, hoop ik...

En wat vind ik het leuk hieruit ook echt te begrijpen dat jij en Elkeman het dus weer echt goed hebben samen! Deze stap zet je natuurlijk niet zomaar weer.

Heeeeeel dikke knuff voor jullie allemaal!!

7. natjes

natjes Niet meer actief

En toen was het ineens weer helemaal stil? :p

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat dacht ik ook Natjes! :(:D

Ik moet zelf nu gaan. Ga effe lunchen nog hier op werk, en dan naar huis voor inpakken! Vanmiddag de rondleiding. Ben zo benieuwd hoe ik het vind....

Viva Barcelona ladies! :)

Misschien nog even tot vanavond. Maar met dit goede Elkenieuws kan ik Goan Loatend :D op weg!

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    wat wil je horen natjes... iedereen is druk... hierzo gil gil van abby die niet wilt slapen en een half uur op een dag is niet veel. als ze vannacht gaat spoken gaat ze niet meer naar bed *pruilt* zelf ben ik hier hard aan schrijf schrijf bezig... lol

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @juud veel plezier!!

@time out doe ik nog niet aan met Quinn. heb niet het gevoel dat ie daar al iets van begrijpt...

@lunch naiman komt tosti eten dus ik ga de tosti ijzer aanzetten :)

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ nai: lekker tosti

@ abby: toch maar uit bed gehaald. later nog maar even slapen. Ze zit nu haar brood te verpulveren

12. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Elke....wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd lieve Elke, Elkeman en Nadine!!
    Wat komt er een ongelofelijk spannende tijd voor jullie aan, ik duim voor een fantastische zwangerschap van minstens 40 weken ;)

13. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    bedankt voor alle lieve reacties meiden!

smak!

14. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Elke, kippenvel all over the place.......wat ongelooflijk mooi en wat ongelooflijk beangstigend! Dat is wat door mij heen gaat. Ik hoop dat je toch nog volop kunt genieten van je zwangerschap, ondanks de angst. Dit moet gewoon allemaal goed gaan!!!
    GEFELICITEERD!!!!

@ Natjes en Pippa, wat spannend!

@ Hier....zo moe. Kleine meid is ziek en ik ben ziek. Toch op werk, moet gewoon! Gelukkig werk ik maar halve dagen en kan ik straks naar bedje toe....net als gisteren tegen een uurtje of 18.00 uur.

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    gil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

onwijs gefeliciteerd lieve Elke, Elkeman,Charlotte* en Nadine. Hoe gaaf is dit seg. Maar ook hoe spannend. Ik duim,bid en fik dat dit wondertje lekker blijft zitten tot de 38 weken.;)

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @miranke hoe is het gegaan in zh?

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ELKE!!!!!!!
    GIILLLLLLLLLLLLLLLLLL
    HUUUUUUUUIIIIILLLLLLLLLLLLLl
    verder even gewoon geen woorden voor hoe blij ik ben je nieuws te lezen
    ..
    !!!!!!

gefeliciteerd elke en elkeman met zwangerschap!!
    kan voorstellen dat het beangstigend is maar je bent in goede handen.
    probeer van de zwangerschap te genieten... ondanks de misselijkheid. hopelijk gaat dat wel weer over.

@Juud en andere.. ja dat laatste zin was mobiel woord herkenning.. moest natjes zijn ;)

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wooowww Elke! Wat een wonder!
    En wat eng ook...nou ja, in ieder geval erg spannend.

Goh zeg, die kleine Nadine gaat grote zus worden! :D

Heerlijk om te zien dat het zo goed gaat tussen jou en klaas en met het hele gezin :D :D :D Gefeliciteeeeeeeerd!!

19. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Bowen, follow up onderzoek in Radboud ging prima. Kinderarts en logopediste waren erg tevreden met de ontwikkeling van Sanne. Fysio wederom vrij negatief (zal aan dat soort mensen liggen, of aan mij). Sanne's fijne motoriek vond ze prima, alleen de grove motoriek vond ze onder de maat.
    De volgende dag was mijn eigen fysiotherapeute aan huis (je weet wel, waar ik zo over mopperde) en heb heel eerlijk en open met haar gesproken. Dat ik problemen had met het 'negatieve'. Dat geen enkele moeder wil horen dat haar kind het 'niet goed' doet. Ze begreep me volkomen en gaf me gelijk. Ze vond ook dat ze zelf af en toe te veel aan het pushen was en gaf aan dat ze al bij me had gezien dat ik ontevreden was. Al met al dus aardig uitgesproken (voor zover je daarvan kan spreken). Weer wat oefeningen met Sanne gedaan en zij gaf aan dat Sanne grote sprongen voorwaarts had gemaakt (dat was nog voor het gesprek met haar, dus vertelde ze me niet om me te plezieren).:p

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Miranke: Wat goed dat je het hebt aangekaart bij fysio en wat een fijne reactie van haar. En super dat Sanne het zo goed doet :)

Deel Deze Pagina