18 april is het volle maan. Wel mooie dag (nacht) om te bevallen. Toch? Is zondag op maandag. Hetzelfde als bij kleine man. Laat maar komen! Alhoewel.. dat is al bijna
@zuurtje: wat is er de 23e? @24 en 25 april: paaskindje! Ook leuk. Kan me gewoon nog niet voorstellen dat deze zwangerschap er weer bijna opzit... Tijd is echt voorbij gevlogen!
Oh dan ben je jarig! Sorry dat wist ik even niet. En jij alweer bijna halverwege... de tijd vliegt echt! Is de taart goed gelukt?
Hier ook nog geen actie....heb nog op handen en knieen vuil geraapt in de tuin (misschien helpt het) Hihi...Natjes, ik heb ook al zitten kijken wanneer het volle maan is. Lijkt me een prima datum by the wee!! Ik kreeg van de vk de tip om toch vooral nog een beetje te sexen....wil echt nog wel eens helpen volgens haar.
de taart is nog maar net af batterij van fototoestel is aan het opladen zodat ik morgen nog wat foto's kan maken natjes je kan ook niet alles weten hé ik ben benieuwd wanneer de 2 nieuwe busbeebjes zich melden
net een hele update getypt en nu is het weg even kort dan. mijn moeder ligt weer sinds dinsdag weer in het ziekenhuis na terug geroepen te zijn na de operatie. Ze heeft een bacterie waarvoor ze in behandeling moet. Ik hoorde dit dus vandaag (PAS!!). ik heb ook verder geen directe manier om in contact te komen met mijn moeder. Mijn smsen komen niet door via mijn provider. en om te bellen naar mobiel in ZA is erg duur. mijn moeder mag ook verder niet reizen voor de komende 6 maanden dus haar vakantie is geannuleerd. kan hier niet tegen dat ik NIKS kan voor haar betekenen.
morgen meiden pix hele dikke knuf voor jou jammer dat je niets voor je moeder kan doen, nu zou je toch liefst even bij haar willen zijn denk ik
Dank zuurtje. Ja precies dat. Heel moeilijk in slaap kunnen vallen vanacht vanwege gedachten. Maar 3 uur geslapen en om 5.15 op met overgevende meisje. Ze ligt nu op mijn schoot dora dvd te kijken
dochtertje is weer beter harde buiken zijn voorlopig voorbij ik merk dat ik niet veel meer kan doen zonder een harde buik te krijgen dat worden nog enkele maanden van nog meer rust, beebje moet nog even blijven zitten waar die zit
Goeiemorgen!! Iemand enig idee waar de laatste bus gebleven is???? Ik heb zo'n idee dat we m volgende week x nodig hebben nl
Pix wat kl*te van je moeder!!! En dat je het nu pas hoort he, dat is wel frustrerend zeg! Kan je er ook niet zelf heen gaan? Of is dat niet mogelijk? Kan me voorstellen dat dat ook nogal wat voeten in de aarde heeft. In ieder geval dikke knuff voor jou!