Goedemorgen! Cin; ik had al zo'n vermoeden..... Maar het gaat dus om een check up met in het achterhoofd een brusje voor Bruce, sorry....Casper (gek he...als ik aan Cin denk, denk ik aan Bruce ) Natjes; volle maan geen effect gehad?
@ Zuurtje mooie groei buikje en echo @ Cin, das dan wel beetje spannend, weet je tenminste hoe en wat (zover dat kan) als jullie voor 2e willen proberen.
@cin: dat is zeker spannend zeg! @pip: niet echt nee. Wel erg onrustig geslapen. Veel wakker, had het bloedheet, kon me draai niet vinden etc. Maar goed, kleine man zit nog in buik! @small: hoe is het met pols?
pols gaat goed, nu soms last van linkerhand, pols en pink. maar is te doen. binnenkort weer naar fysio net weer lekker blunder, in mijn hoofd18, 18, ja er is iets met 18. breng ik Marije naar school.... schoolplein leeg. oeps studiedag
goedemorgen hier weer al eens hoofdpijn, denk dat ik gisteren te weinig gedronken heb vandaag maar extra goed drinken
wow zuurtje dat is een flinke taart knap hoor. ik heb gisteren een hele simpele taart bekleed en met sterren versierd.. en dan gebruik ik alleen uitstekers
de taart op zich is niet zoveel werk aan maar per figuurtje ben ik toch minstens een uurtje zoet geweest hoor was de eerste keer dat ik winnie en zijn vriendjes geboetseerd heb
*duwt de bus van pagina 3 naar pagina 1* Natjes en Pip: ik hoop zo dat jullie heel snel mogen gaan bevallen. Female: knuff
@fem, hoe was gister uitslag? Heb het gemist geloof ik. @pip moest jij vandaag niet naar zh?? Zet 'm op in ieder geval als het zo ver is! Ik zo naar vk!
morgen meisje, pfff druk, zieke Lonneke, weinig slaap, brak, bleeehhhhh kwam even checken hoe het met de meisjes was hier *knuf*
@ Fem, hoe was uitslag? @ Pip, succes in ziekenhuis, jij en Natjes nu tegelijk? @ Natjes, zie pip @ Juudje, hoe was Barca, aanrader? nog mijn post over BSO gelezen? shirtje was van H&M Cars
@bow: succes bij vk! Schiet bij jou ook al op he! @small: ieks brak dus en zieke Lonneke...arm ding! (en arme mama) En wat bedoel je met pip en ik tegelijk? Tegelijk bevallen? @hier: sinds 2 dagen ontzettende pijn in bekken! Lopen doet pijn, opstaan doet pijn, alles doet me even pijn daar. Heb het idee dat ie errug laag ligt. Gisteren even 'gevoeld' maar misschien ben ik gek hoor... maar kon zo zijn koppie voelen.. Is dat normaal? Of houd dit in dat er al ontsluiting is?
Goeiemorgen, Hier beeb nog in de buik. Fem; hoe is het? Hopelijk goede uitslag! Small; knuf voor brak en zieke Lonneke! Bow; klopt, ik moet tegen 12 uur in het ziekenhuis zijn en heb nu al kramp in mijn buik van de zenuwen. Ben benieuwd en bang tegelijk voor wat ze gaan adviseren. Tot later!