En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Tjee Natjes....kon je zijn koppie voelen?!
    Strak plopt hij er ineens uit :D. Volgens mij zou je zonder ontsluiting helemaal niets kunnen voelen nog, want dat kun je niet in je baarmoedermond komen. Dus wie weet...heb je de eerste paar cm ook al lekker gehad :)

2. natjes

natjes Niet meer actief

Ik weet het gewoon bijna zeker dat dat het koppie was.... Hmmm ga het vrijdag eens vragen aan de vk!

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Vorige keer Pip en ik op zelfde dag bevallen, misschien jullie nu zelfde dag???

ja nog wel brak.... en veel trek in chocola..... heb extra energie nodig... krijg het niet echt van del bleekselderij en tomaatjes.
    Hopelijk vanacht weer beter. Moet morgen druk aan het bakken.
    Alvast pannenkoeken bakken voor paaslunch van marije der school donderdag.

Koppie voelen.... misschien gewoon eens vragen (bellen)aan vk of dat kan

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pip, ben benieuwd wat er is besloten.. misschien lig je nu al aan wee opwekkers
    Zet hem op moppie

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes zou jij vandaag al niet eens de vk bellen
    is toch niet normaal dat je hoofdje al kan voelen
    dadelijk ben je gewoon al bezig met bevallen zonder dat je er erg in hebt

verder weinig reactie van mijn kant vandaag
    ik ben ziek, denk buikgriep met maag- en darmkrampen

6. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hihi Small....nog niet aan de weeopwekkers hoor :D

Ik heb vanmorgen een goed gesprek gehad met de gyn. Ik kreeg wel het idee dat hij het liefst deze week nog in zou willen leiden, maar ik wilde graag donderdag nog 1 keer laten strippen. We hebben dus een afspraak gemaakt voor dinsdag. Eerst vliezen breken en daarna, indien nodig, inleiden.
    Hij heeft meteen de vk op de hoogte gebracht van de afspraken.

Eenmaal thuis heb ik zelf toch ook nog even de vk gebeld om het e.e.a. te bepraten en toen waren de plannen alweer gewijzigd :p. Ze had inmiddels de gyn weer gesproken om een idee te overleggen.
    Ze wil nu vrijdag of zaterdag (in overleg met de dienstdoende gyn m.b.t. de bezetting op de verloskamers) zelf thuis de vliezen breken als het strippen van do niets heeft gedaan. Dit betekent wel dat het doorgepakt moet worden als ik geen weeen krijg van het vliezen breken, dus inleiding in het weekend. Maar dat vind ik niet zo erg...anders zou het toch dinsdag zijn.
    Ben zelf heppie met de afspraken, iig het idee alles te hebben gedaan om de bevalling zelf te laten beginnen alvorens tot inleiding over te gaan.
    En natuurlijk hoop ik heeeel erg dat de inleiding gewoon niet nodig is.

Om kort te gaan....ik denk dat wij ons mannetje uiterlijk maandag wel bij ons hebben :)

7. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Natjes...ik ben het wel eens met Small en Zuurtje. Misschien voor de zekerheid wel vk even bellen.
    Ik wilde vanmorgen aan de gyn vragen of het mogelijk is, maar ben het door alle onderhandelingen glad vergeten.

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Olla chica's!

@Natjes: even heul snel dringend VK bellen, als je denkt dat je een hoofdje voelt......!!!!!!!!! :$

Ik denk dat je naïef bent (als ik zo vrij mag zijn) dat je vrijdag bij de VK dan nog haalt en beter het zekere voor het onzekere hoor!

@Pippa: ik hoop dat alles bij jou z.s.m. zelf mag beginnen. Knuffjes!

@Pix: dikke knuff voor onmachtig gevoel. Heel logisch! Hoop dat je moeder in goede handen is en wel goed kan herstellen. Naar dat vakantie niet door kan gaan.

@Small: ja, heb je post gelezen. Dank je! Ik kom helaas niet onder overblijven uit, maar BSO kan ik heel erg beperken, dus dat is het geworden. Ma, di en do overblijven, do-middag BSO. Ik ga ook overblijven met Siem oefenen, zodat ik me er zekerder bij voel. Hie kan ik dan een keer mee-eten, zodat de eerste keer mama er wel is en dan uitleggen dat de volgende keren zonder mama zullen zijn.

@all: verder gewoon maar even algemene knuff!!!!

9. natjes

natjes Niet meer actief

Oh spannend zeg dat jullie uiterlijk maandag de kleine hebben... Ben echt reuzebenieuwd naar jullie naam!

Lief dat je het wilde vragen! Ik zal morgen nog eens 'voelen'. Als ik het dan weer voel bel ik wel de vk. Beeb is namelijk gewoon goed levendig en ik voel me verder ook wel goed. Op die bekkenpijn na dan.. Mocht ik toch twijfelen vandaag bel ik alsnog :)

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Barcelona was fantastisch! Ook sexytime gehad! Was goed, maar helaas nog niet alle gevoelens op dat gebied helemaal terug. Wel goed om weer eens zo veel tijd voor elkaar te hebben. Het doet ons beiden goed.

Alle mooie dingen gezien, veel geshopt, gegeten en gewijnd! Heb zelfs een Desigual handtas van manlief gekregen! Mijn Pip-tas was een beetje 'te winters'. Klopt! :D Nee, mij hoor je niet klagen!

Kindjes hebben het heel goed gehad bij mijn vader en diens vriendin!

Wel naar: vader van vriendin overleden... 63 jaar, k*t-K! Vanavond naar toe. Is helemaal in Enschede, maar heb het er voor over.

Morgen weer therapie en dan in de Paas-verjaarsmodus: tuin schoon, blauwe tuinkast (die zelf-geschilderde) weer helemaal opruimen en schoonmaken, cadeautjes, alle benodigdheden langzaam hamsteren en taarten bakken! Drukke week dus, na vandaag. Nu nog even in sombere 'er-komt-echt-niet-uit-me' bui.....

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes, ok ben beetje ongerust... zoiets hoor je nu toch niet te kunnen voelen (ojee gaan we weer. jou wat aanpraten :) gelukkig weet je wie het zeggen)

@ Pip, oooo :) ik hoop zo dat het zelf doorzet

@ Juudje, hoop dat ze een hele goede overblijf op jullie school hebben gewoon :)
    Maareh, was Barca de moeite waard?
    (dacht aan ceadeau Smallman in najaar)

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @natjes: ik heb beide keren al dagen met ontsluiting rondgelopen, maar heb nog nooit een hoofdje kunnen voelen. Als dat dus echt is wat je denkt te voelen, dan zou ik niet eens meer naar de wc durven gaan...

Ik zou nu meteen nog eens voelen en als je het nog voelt: bellen! Levendig of niet, die hoort niet zo laag te zitten en straks zit ie toch te bekneld of beschadig je je bekken...?

Lijkt mij iig allemaal niet meer normaal.

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik vind Barca zeker de moeite waard, vooral als je van die Gaudi-kunst houdt.

14. natjes

natjes Niet meer actief

@juud: fijn dat Barca zo leuk was! En fotooooo van tas!
    @small: je bent een schat *smak*!
    @pip: zou je bijna vragen of jij even bij jezelf wilt voelen...(jij hebt nl bevestigd 3 cm ontsluiting) hahaha maar dat klinkt zo ranzig en pervers. Heb dus niets gezegd.. ;)

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Breek even in

Natjes ik weet denk ik wel wat je bedoelt hoor! Heb ik volgens mij ook gevoeld. Het is echt niet zo dat je haartjes voelt ofzo (weet ook hoe dát is als je echt het hoofdje opeens in handen hebt :$) maar binnenin bedoel je he? Komt denk ik doordat je verstreken bent en dus het 'tuutje' weg is. Ik heb iig van schrik nooit meer gevoeld maar bevalling duurde nog heel lang (helaas). Weet trouwens niet of je echt in de baarmoedermond voelt hoor, kan best zijn dat je nog geen ontsluiting hebt maar door verstrijken en laaaaag liggen hoofdje het laagje ertussen niet (bewust) voelt.

Als je snapt wat ik bedoel.. ;)

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Haartje svoelen zou natuurlijk pas kunnen bij gebroken vliezen, dus dat snap ik ook wel. Maar als je van binnen voelt en het hoofdje voelt zitten, dan lijkt het me iig de mopeite van een belletje aan vk waard.

Ik bedoel het ook goed hoor Natjes en ik ben echt geen paniekerig type, maar ik vind jou soms iets té nuchter. ;) Een belletje kan toch geen kwaad?

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zal tas-foto maken en z.sm. plaatsen. Zal niet eerder dan morgen zijn....

18. natjes

natjes Niet meer actief

Ik luister eigenlijk altijd naar mijn intuïtie. Heeft het tot nu altijd wel bij juiste end gehad en kom daardoor waarschijnlijk zo nuchter over. Als ik het niet zou vertrouwen dat zou ik direct bellen!

@blijmeis: jij dus ook dat gehad... ben dus niet gek :p

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wil nog wel even mijn MUCK-fotomodel showen... Die kan toch zo in de catalogus? (of is dit trotse moeder-blindheid... ;) ?)

Deel Deze Pagina