En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Natjes, als jij op je intuïtie kunt vertrouwen, dan ga ik je zeker niet tegenspreken, want ik vertrouw daar ook op. En dat topic verklaart een heleboel. Ik had er echt nog nooit van gehoord en kon me er ook echt niets bij voorstellen. Maar jij hebt er verder wel last van (bekkenpijn) dus misschien is het om die reden toch goed om advies te vragen wat je beter wel of niet meer kunt doen.

Maar goed, ik ben er natuurlijk echt alleen maar op uit om je te helpen en ik heb het beste met je voor.

Veel succes meis!

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes :D heerlijk dat je zo sterk bent. en dus niet zo raar als ik had gedacht. lang leve zsp en zoekfunctie

@ Juudje, ok, is even uitpluisen of Barca er voor ons inzit.
    Wat een super lieve foto, ja echt een fotomodel hoor :)
    (al bijna 2, gaat snel heh)

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nou ja dat zou ik nou niet meteen willen zeggen.. :p
    Het is waarschijnlijker dat ik ook niet helemaal spoor! ;)

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Natjes: zie nu pas dat mijn smiley een 'rolling eyes' smiley is geworden, maar bedoelde eigenlijk een echte knipoog. Kwam nu misschien vervelender over dan ik bedoelde.

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik word wel nieuwsgierig hoe jullie hebben gevoeld.... haha!

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Nog geen geboortes dus ;)
    Ben benieuwd wanneer ze komen!

Paar nieuwe fotootjes in album (ook van jou, Lautje). Helaas lukt het me nog niet de foto's van mijn telefoon op comp te krijgen (sorry Juud).

Verder bij fysio geweest, ze was erg tevreden over de (niet meer) voorkeurshouding van Myrthe. Ook begreep ze wel dat we niet voor een helmpje gaan, maar over een paar weekjes laten we voor de zekerheid nog een keertje opmeten (dan is M 5mnd). Verder moeten we wel nog meer oefenen met de buikligging, die vindt ze nog steeds niet leuk...

Verder lekker genieten van het zonnetje!

Knuf voor allemaal.

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Milk: Femke heeft de eerste 4 tot 6 maanden ook nauwelijks op haar buiki gelegen en toen hebben we het even gelaten voor wat het was. Met 6 maanden was het ineens geen probleem meer...

Succes!

Ga nu foto's spieken en dan nog even een kort rondje kermis dien met de kids. Tot morgen!

Pip en Natjes: zet 'em op!

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Komt ook ff met deur in huis vallen:
    Hebt ook vaker gehoord hoor Natjes, dat iemand t had kunnen voelen. Je bent dus echt niet gek. Beeb zit dan 'gewoon' heel laag.... :)

Succes meid als t zover is ;)

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    kwam spieken voor Beeb nieuws... maar is er nog niet :(

Natjes...eng hoor met bijbehorende gevoel van bekkenpijn zou ik toch even contact opnemen...vragen staat vrij toch?
    Maar dan kijk ik natuurlijk persoonlijk naar mezelf hihihi ik ben niet zo'n koele kikker dus ik zou advies inwinnen bij de vk, vragen staat vrij ;)
    ik wens je in ieder geval sterkte want erg lang kan het gewoon niet meer duren!!!

De rest van de dames Knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

10. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Ik kom even vertellen dat we gister naar de Geertgenkliniek zijn geweest.
    We hebben een heel goed gesprek met de arts gehad.
    Hij kwam al heel snel met de conclusie dat hij het trajact ivf/icsi met ons wil gaan.
    Ik wil het komende tijd even laten bezinken en er goed over na denken.

We gaan eerst in juni op vakantie.
    In juli willen we dan gaan starten
    want dan heb ik mooie herinneringen en positieve momenten om aan terug te denken.
    Dat kan ik wel gebruiken mocht ik last krijgen van hormonen tijdens ivf/icsi .

Nu eerst maar even me komende ongi afwachten
    en deze gaat ongeveer donderdag (denk ik) doorzetten.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat
    en dikke knuffels voor iedereen die het wel kan gebruiken.

11. natjes

natjes Niet meer actief

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hoi

knuf

zwaai

druk druk druk druk: feestje uk regelen

nogmaals zwaai

pilates kom er aan

doei

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen!

Natjes heeft zich weer gemeld zie ik! 20 april is een mooie datum....:D

@Ppver: ik had je voicemail wel gehoord, maar ik zat even met teveel voor mezelf en gisteren was ik dus bij die condoleance. Goed dat je bij Geertgen bent geweest en dat het goed voelt. Waar gaan jullie in juni naar toe? Zou een poging voor de vakantie je ook geen rust geven? Nou goed, het is natuurlijk jouw en jullie proces. Ik hoop dat Geertgen je kan helpen bij het realiseren van je grote droom, wat je ook zo gegund wordt hier... Knuff!

@Pippa: meld jij je ook even?;)

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Maidin: ben ook een feestje aan het regelen. Toeval! Haha!!! :p

@Female: kom je even melden hoe de uitslag was?

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ego: goede sessie gehad, met goede vooruitzichten, maar tegelijk ook moeilijk, want proces gaat soms zooooooo langzaam...... En ik kan het niet versnellen, therapeut niet: het gaat zoals het gaat.... Ik ben al zo lang bezig met dit gedrag, die schema's, het overleven, ik laat dat niet zomaar los, helaas....

Maar goed, mooi weer, lekkere koffie, fijne plannen voor de dag: ik ga weer met frisse moed er tegenaan vandaag!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Speciaal voor Natjes: :p

17. natjes

natjes Niet meer actief

Waauw Juud gave tas!!!! Ik ben ook wel aan een nieuwe toe..en nieuwe kleding...nieuwe schoenen.... Pfff... Echt me kast is leger dan leeg. Heb voor het laatst 2 broeken en 2 shirts gekocht toen ik 12 weken zwanger was... zegt wel genoeg denk ik?
    Binnenkort is het dus me-time bij de winkels!

@ppver: spannend van de Geertgen! Hoop zo dat je met ivf of icsi snel zwanger zal zijn!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Go for it Natjes!!! Shop ze! Fijn bij de uitverkoop van Lente/Zomer. Leuke spulletjes scoren!!! Krijg al helemaal zin voor jou! Hihi!

Op Zalando ook leuke tassen te koop!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
  20. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    mp!

Juud; mooi en liefdevolg geschreven over je 2 peuters :)!

Natjes; ik heb ook zo'n zin om weer eens lekker voor mezelf te shoppen. Voor de zwangerschap kocht ik niet veel, want ik wilde wat kilo's kwijt. Dus ik hoop nu met frisse moed, als de kleine er is, weer een beetje in de buurt van mijn streefgewicht te komen. En dan.....shoppen!!

Ppver; dikke knuf! Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Verstandig dat je het eerst even wilt laten bezinken en lekker op vakantie gaat.... Het lijkt me best moeilijk om verstandig te zijn als je iets heel graag wilt. Petje af voor jou!

Deel Deze Pagina