Spannend! En inderdaad dat afwachten... Dat vind ik nog het ergste. Dat ik niet kan 'plannen' . Ben al zo'n regelneef en dat je hier geen vat op kunt krijgen..
klingel: hier met 6 maanden 3 grote flessen, 1 kleinere, fruit, warme hap en nu het zo warm is smiddags flesje met drup roosvicee.. brood krijgt ze pas met 7 maanden, en pap mag ze inmiddels ook, ware het niet dat uitspugen van de pap leuker gevonden word dan het nuttigen ervan. met 6 maanden kan je ook bv kindjes bijvoeden, hier zijn de berichten nogal tegenstrijdig over.. de 1 zegt dat het nodig is, de ander niet.. bij flessenkindjes dus wel.
Geen idee Natjes....het rommelt een beetje, soort menstruatiekrampjes. Was vorige week ook zo, dus ik hoop nog niet teveel. Had trouwens nog steeds 3 cm onsluiting en de baarmoedermond was nu een tuutje van ongeveer 1 cm, was vorige week 2 cm. Ze kon gelukkig nog wel wat wegstrippen dus......we wachten af .
Natjes...mocht ik hier even niet meer komen, veel succes morgen bij de vk. Hopelijk kan ze strippen en zet de bevalling door! Toitoitoi!
Pip: ik hoop dat dit echt het laatste zetje voor een natuurlijke bevalling mag zijn hoor! Ik had ook na de eerste keer strippen gerommel, maar niets, de tweede keer hetzelfde gerommel en ineens zat ik, bijna ongemerkt, op 7 cm! Let it be!!!! @natjes: ik hoop zo dat je ook snel mag beginnen. Die pijn is niks! Knuff en succes allebei!
@Kling: ik ga je volgende week even PB'en, met schema en andere inspiratie! Ben nu even te druk en Juudman ook paar dagen thuis!
Natjes en Pipp, meiden ik wens jullie alvast heel veel succes met de bevalling! Dat het allemaal maar vlotjes mag verlopen. Zet m op!!!!!!
mp! Het is bij gerommel gebleven. De vk belt na 9.00 uur terug of ze de vliezen vandaag komt breken. Als het te druk is op de verloskamers wordt het morgen. Ben benieuwd!
Net teruggebeld door vk...ze komt zo de vliezen breken. Ik krijg een paar uur om zelf weeen te krijgen, anders rond de middag naar het ziekenhuis voor inleiding. Zoals het er nu uitziet wordt ons mannetje vandaag dus geboren. Ben stiknerveus... Ik sms Bow als de kleine man er is. Tot later meiden!
waaaaah Pippa, het gaat gebeuren! Wat ontzettend spannend weer! Heeeeeel veel succes en hopelijk snel je mannetje in handen!
@pip: heel veel succes vandaag! Superspannend zeg! @hier: ben net gestript door vk. AU! Maar goed als het gaat helpen? Moet ook vanmiddag voor ctg en echo ivm een rustigere beeb dan normaal. (sinds 2 weken). Voel wel nog beweging maar stukken minder. Ze wil dit even gecheckt hebben. Ga er dus helemaal vanuit dat pip als eerste der kleine man in armen heeft!
Ik duim voor je Natjes! Hier aan het ijsberen geslagen....ruim een uur geleden zijn de vliezen gebroken. Wel beetje kramperig, maar nog geen weeen. Om een uur of 1 komt de vk weer terug.
Jemig wat is het weer spannend ineens zeg! Pip ik hoop dat je nu midden in de weeen zit, dan is het in ieder geval begonnen! Natjes, jij ook succes! Misschien toch ook stiekum al beetje wel begonnen? Goed dat je vanmiddag even check doet. Beeb is zich vast aan het voorbereiden op de wereldreis. wie sms jij natjes?