wat een spanning ineens in de bus. *zet lunch klaar, sapjes,thee,koffie en natuurlijk de champagne en speciaal voor de zwangeren: jip en janneke champi natuurlijk* Pip en Natjes: ik ben heel benieuwd en zet hem op dames!!
@bow: ik voel nog helemaal NIETS! nog geen krampje! hahaha. Denk dat de strippoging dus bij deze bestempeld mag worden als kansloos.. @sms: ik sms Zuurtje mocht het toch nog op gang komen! @pip: jeeeetje vliezen dus gebroken en nog niet echt weeën... spannend!! Denk aan je! Zit me net te bedenken...heb voorgevoel dat we dezelfde jongensnaam hebben Aangezien wij vorige keer Britt ook als nummer 1 hadden.. en daarbij..gewoon voorgevoel!
@Natjes: probeer lekker te ontspannen maar ook om te bewegen. Lopen kan nog wel eens weeën opgang gaan brengen na een strip poging.
@pip succes he!! Hopelijk heb je snel je mannetje in je armen !! En duurt het niet nog de hele dag!! @natjes strippen pijnlijk dus en nog geen gerommel ofzo??
Pip heel veel succes!!!!!!!! Natjes ook voor jou heel erg veel succes!!!!!! Wat zijn die maanden snel voorbij gegaan zeg pfffff tijdens mijn zwangerschap leek het wel een eeuwigheid te duren voor we bij de 8-9 maanden waren
Jaaaaaaaaaaaaaa Pippa Nieuws!!!! Onze Sven is geboren om 15.05. Het ging opeens snel. Alles goed, helemaal gelukkig! Later meer. Groetjes Pip Pip van Harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Lekker genieten van elkaar!
Pippa Gefeliciteerd met jullie zoon SVEN! Vanaf mobiel niet zo sierlijke Hihi! En lekker snel inderdaad! Geniet ervan!
Zo zeg dat ging zeker snel. Ik ben stiekem nu wel heel benieuwd naar je verhaal en of je nu thuis of in het zh bent bevallen. Maar voor nu: Pippa,Pipaman en het klaverblad: gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Sven. Geniet maar lekker van en met elkaar.
Wauw! Turbo! Gefeliciteerd met jullie zoon Sven!! Heeeel benieuwd naar jullie verhaal EN FOTO natuurlijk! Gefeliciteerd!
Wooooooow TURBOPIP! Gefeliciteerd met jullie zoontje SVEN! (en nee toch niet dezelfde naam ) Alles goed gegaan? Geniet ervan meid! @hier: ctg gehad. Eerst lag hij half uur dood en doodstil (wel hartslag natuurlijk ). Mag max 3 kwartier zo zijn. Ik dus beker chocomel drinken... en pats daar was ie weer! Druktemaker eerste klas. Ook echo gehad, vruchtwater ok, placenta ok, navelstreng ok... en z'n pielemans ook ok. Gyn vroeg of ik zeker wist of het geen negertje was...hahahahaha. Mensen kinderen wat lag dat pontificaal in beeld zeg! Anyway, de waarschuwing meegekregen dat bewegingen niet minder mogen worden dan dit! En qua rommelen, beetje onrustige buik maar verder niets. We wachten dus gewoon af
Pip Pipman en pipkindje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Sven!!! Geniet lekker van elkaar. ik hoop dat alles goed gegaan is met zo'n turbobevalling
Natjes jeetje zeg das wel eng lijkt me om die waarschuwing erbij te krijgen... Ik hoop dat je heel snel pip's voorbeeld gaat volgen en dat je heel snel jullie knulletje in de armen mag sluiten!!!!!!
Lieve Pip, Pipman en broertjes en zusjes, gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje! Ben ook heel benieuwd naar foto en verhaal! Voor nu hopelijk lekker genieten van jullie kleine mannetje!
Natjes, fijn dat echo goed was maar toch ook wel beetje eng hoor dat je deze waarschuwing mee krijgt. Ik zou denken aan in laten leiden maar dat heb je niet volgens mij he? Hoop dat jij jullie mannetje ook snel in je armen mag sluiten!
Gefeliciteerd met de geboorte van Sven!!! Lieve pip en familie, geniet lekker van jullie zoon/broertje!