@waarschuwing die ik meegekregen heb: zowel vk en gyn zeiden dat ik me ECHT NIET bezwaard hoefde te voelen om te bellen als ik twijfel. Dan direct weer aan ctg. En inderdaad... I'm next! IEKS! @kleine man: had net een driftbui.... WIlde zijn knuffelkonijn mee in bad... Ja leuk allemaal maar dan kan ie erna niet mee naar bed dus mocht niet. Noooouuuuu echt! Hij ging tekeer! Gaat leuk worden... hahaha
Pip, Pipman en klavertje vier: van harte gefeliciteerd met jullie Sven Snel gegaan nog! Hier vandaag naar oma geweest met de achterkleinzoon, helemaal geweldig! Ze was zó ontzettend blij. Heeft nog 3 achterkleinkinderen maar die ziet ze nooit Daarna op bezoek bij szus en zwager en ons nieuwe nichtje. Voorbeeldig kind, drinkt om de vier uur en meldt zich met een piepje. Wat een verschil zeg, ze gingen vanavond zelfs uit eten. Mag ik daar heeeeeel stiekem wel een klein beetje jaloers op zijn? Niet ruilen hoor, met niemand! Ons kind blijft namelijk de allermooiste en liefste
Pippa van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sven!!!! Lekker bijkomen en genieten van de kleine man!!! Spannend Natjes......!!!!!!
Pippa, pippaman en het klavertje 4: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje SVEN! Leuke naam! En fijn dat het zo goed en zo snel is gegaan hoor!
Natjes: zet 'em op meissie. Ik hoop dat je stiekem vannacht gewoon gaat beginnen! PS: driftbuien: hoort bij leeftijd. Leuk hè?
Heb goed gesprek weer gehad met Juudman over dromen, toekomst en boerderij en zo. We hebben nu een plan de campagne voor de komende 2 jaar. Voelt goed om te weten waar we aan toe zijn qua werk, kindjes, huis, BSO, winkel e.d. Ga nu moe maar voldaan in bad en bed. Morgen taarten bakken, kaas, worst en groenten snijden, tuin in orde maken voor BUITENFEEST, BBQ bij vrienden en dan (paas)FEEST!!!!!! @Maidin: jij ook vast van harte proficiat met Abby! 1 jaar, wat een mooi moment!
@pippa proficiat met de geboorte van Sven. @pixie balen dat je je voet verzwikt heb. erg jammer voor je dat het herstel erg lang gaat duren. dikke knuf. @klingel > wat vliegt de tijd Florine alweer een half jaar. > date plannen we wel een andere keer. ik denk dat wel vaker in de buurt zal zijn. > doc bij GK had meer redennen om te beginnen met IVF/ICSI. leeftijd, 3 jaar bezig met kinderwens en al 4 pogingen iui 8er de rug. en daarbij het zaad van me mannetje. @zuurtje je bent al vlot met bijna alles in orde te hebben voor je suikerbonen. @natjes ik wens je veel succes met je bevalling. ik duim voor je. @maidin alvast proficiat met abby's eerste verjaardag. @me, sinds gisteraaf ben ik een beetje onrustig. ik verw8 sinds gister me ongi en het is nog niet door gezet. wel heb ik nu last van een gevoelige buik. dit weekend ben ik weg maar ik ga een slag om de arm houden en rekening houden met ongi. afgelopen maand was het een maand zonder hormonen spuiten misschien moet me lichaam daar aan wennen. dinsdag avond meld ik me en vertel ik of ik rode paasdagen heb of een test in handen heb. @allemaal fijne paasdagen.
mp met bib! Heb tot nu toe wel lekker geslapen. Grote man gaat nu net de deur uit naar werk dus nog even proberen te slapen.
@ppver, spannend ik duim hoor @ Juudje, wat heerlijk dat jullie daar zo goe dover hebben gesproken @Zuurtje, gefeli met verjaardag @ natjes, beebje wilt gfewoon zelf mooie dag uitzoeken Zo vroeg en wij zitten bij te ontbijten
@zuurtje: gefeliciteerd met je verjaardag! @small: hier lekker met kleine man aan de paasstol. Grote man zit nog in vrachtwagen. Smaakt er niet minder lekker om! hehe @vandaag: wilde zo (vroeg) boodschappen gaan doen. Maar gaat niet lukken met bekken en buik, teveel last. Nu maar wachten tot grote man thuis is en dan de drukte in supermarkt zien te doorstaan...
jammer heh, dat je dan toch nog beperkt ben... nog even jammie, paasstol wij eten 2 dgn bij opa's en oma's wel ga ik zelf nog 1 zalmsalade maken gister bij banketbakker 2 melkvrije chocohaasje gekocht, ben erg benied naar hun gezichtjes morgen
Oh lekker bij jullie ouders eten! Denk dat wij maar gewoon thuis blijven. Zie het niet zitten om beide dagen op pad te zijn met die warmte. (lijk wel een ouwe zeur nu hahaha) Ik vind pasen wel mooi om te bevallen. Nu moet die kleine vent het er ook mee eens zijn!
@zuurtje proficiat met verjaardag. @me nog niet gespot. blijf nog wel positief wetende geen bloed geeft moed. probeer het testen nog uit te stellen.