En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hihihi nou succes!

Maar lijkt het je wel wat die duoseat? Ik zag laatst een mama met kindjes in zo'n tandemwagen en daar was het jongste kindje niet heel klein meer, maar die kan op gegeven moment ook niks meer zien dus die hing echt scheef in de wagen om erlangs te kunnen kijken. Vond ik beetje zielig eruit zien. En heb je ook zo'n mutsy met vooraan de 2 wielen ver uit elkaar? Mijne zitten in het midden bij elkaar en daar is die duoseat volgens mij ook niet voor geschikt.
    Maar ik kan maar niet beslissen wat ik nu moet kiezen. blijf een beetje in dubio elke keer. Wil er ook niet al te veel geld voor kwijt maar toch moet ernog wel iets komen....;)

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heb nog een mooie Kees duo wagen ;) met babynestjes,

Nee zonder dollen mischien is zoiets een idee?
    kan je aan een kant het nestje doen voor je baby en de andere kant kan gewoon als buggy gedeelte gebruikt worden....

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    zijn daar de zitjes naast elkaar dan? Of ook achter elkaar?

4. natjes

natjes Niet meer actief

@bow: we hebben net met de duo-seat gewandeld. Hij zat prinsheerlijk voorop. Kan me wel voorstellen als de baby groter is dat hij minder kan zien. Al valt dat ook wel op te lossen want die zitting heeft 4 standen. Als je de regenkappen eraf haalt kan hij het prima zien!
    Wij hebben deze Mutsy:

http://www.kadocus.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/i/file_14.png

En daar gaat hij dus prima op! Mijn ouders hebben via mp een geweldig mooie 2-lingwagen van x-advanture gekocht. 2 zittingen naast elkaar die ook volledig plat kunnen. (met babynestje). Hier zullen ze dus naast elkaar zitten.
    Maar goed voor ons was het ook de afweging die we maakten. Vond het zonde om deze kinderwagen weg te doen (buggyzit en wagenbak is ook handig). DUoseat was een goedkope oplossing!

5. natjes

natjes Niet meer actief

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier ook een duowagen achter elkaar

en als ik eerlijk moet zijn als ik opnieuw zou moeten kopen zou ik eentje nemen met zitjes langs elkaar

zitjes achter elkaar is gemakkelijker in de winkels maar degene met zitjes langs elkaar kunnen ook in de meeste winkels binnen hoor

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes dat meen je toch niet dat je naar de ikea wilde

laat de ananas smaken en vergeet vooral niet dat je mannetje lief aankijken (en iets meer doen ook) ook wel eens wil helpen

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wie zet de klok eens even verder naar 13 mei

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    of nog liever 16 mei

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Hee, die heb ik ook! Verder zeggen de babynestjes en duoseats me niet zoveel, maar hoop er ook ooit over na te mogen denken ;)

11. natjes

natjes Niet meer actief

@zuurtje: was eigenlijk wel serieus? :(:D Zolang ik me goed voel, geen weeën heb, geen vruchtwater verlies en kind doet het prima moet het toch gewoon kunnen? :)
    Wat is er 13 of 16 mei?
    @milk: fijne wagen is het he? Wij zijn er ieder geval erg tevreden mee! En over die duoseat voor jullie... Hoop echt dat het jullie straks weer gegund is! (en dan misschien zonder mmm? wie weet!)

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    13 mei: 20 weken echo en weten we misschien of er een prinsje of toch een prinsesje bijkomt

16 mei vertrekken we voor een midweek naar centerparcs

13. natjes

natjes Niet meer actief

Leuke dagen dus! Ben erg benieuwd! Wat zegt jullie gevoel? En welke CP gaan jullie?

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik denk nog steeds een jongen

centerparcs De Vossemeren gaan we

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    en heb je de ananas al op? :p:D

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    *kwakkelt de bus binnen*
    Hele dag plat. Raak in paniek bij beweging. Echt niet leuk meer.
    @milk zou graag weer wat leuks willen melden. helaas gaat het momenteel gewoon bagger! Heb wel van 1e paasdag genoten. Was druk maar leuk.

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    pix ik hoop dat je je vlug beter gaat voelen en weer wat op krachten komt

18. natjes

natjes Niet meer actief

*burp*, zit op de helft.. :$

@pix: hoop zo dat je snel weer opknapt! Het zit je inderdaad niet mee de laatste tijd!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Geniet ervan Natjes! ;)

Over duoseats: ik heb er bewust NIET voor gekozen. Ik heb Femke minstens 5 maanden gedraagdoekt en dan Siem in de buggy. Soms, als ik met Femke alleen op pad ging, ging ze gewoon in de kinderwagen.

Daarna even een overgangperiode waarin ik gewoon wat minder op stap ging. Toen Femke 9 maanden was en Siem bijna 2,5 jaar, ben ik altijd boodschappen gaan doen met de auto. Siem moest dan in de supermarkt lopen of ging in zo'n autootje, Fem in MC op de winkelkar. Van winkel naar winkel liep Siem zelf.

Toen Femke bijna een jaar was konden we fietsen, en liep Siem altijd in de winkels en tussen de winkels. Fem ging dan in buggy! Fiets-buggy-drager dus wél handig.

En nu? Nu gebruik ik al zeker een half jaar al nauwelijks meer een buggy. Ze lopen allebei in en tussen de winkels en ik ga lekker op de fiets heen. Grote boodschappen in weekend met de auto.

Omdat ik een draagdoek had, hebben we bewust gewacht met de aanschaf van een wagen. Ik ben heel blij dat ik me die kosten heb bespaard... Maar dat is natuurlijk mijn idee erover...

Deel Deze Pagina