Ego: Femke slaapt vandaag voor het eerst zonder uitvalbeveiliging! Oftewel, we hebben haar prinsessenbedbank nu écht als bank staan (dus niet meer de rugleuning aan de voorkant). Ze probeerde de laatste dagen uit haar bed te klimmen en dat vonden we gevaarlijker dan dat ze er gewoon uitstapt. We moeten nu wel weer bewust nadenken over het sluiten van het traphekje. Maar tot nu toe (25 minuten) ligt ze gewoon stil IN haar bed. Grote meid! En sinds haar verjaardag is ineens haar woordenschat ook omhoog. Heel frappant, maar wel heel leuk! En Siem lijkt ook ineens in de hoogte geschoten en hij kijkt echt zo veel wijzer weer... Ik merk dat ik voel in een overgangsperiode te zitten: Fem morgen voor het laatste bij de babygroep, dan 3 maanden bij de peuters op de huidige locatie (ook bij Siem), dan twee weken vakantie en dan begint school, KDV op dezelfde locatie als school én mijn nieuwe werkrooster! De komende 3 maanden lijken dus wat 'overbodig'... Snapt u? Tegelijk: het wordt ook de periode waarin mijn winkeltje gaat openen en waarin ik reïntegreer naar volledige werkhervatting. Zo overbodig is het dus niet... Afijn, excuses voor de lange ego, maar wilde het even kwijt.... Knuff voor iedereen! @pippa: foto SVEN?????? En hoe gaat het?
@ Pix, knuf voor ziek zijn @ ppver, vedorie ik blijf hoop houden dat jullie ook mama en papa mogen worden. dikke knuf voor rood @ Natjes, nou die knul blijft eigenwijs hij vind het gewoon errug fijn bij je @ Juudje, was verjaardag geslaagd? was wel heel mooi weer gelukkig. ik vind het erg leuk datje winkeltje opend. kreeg berichtje van vriendinnetje uit USA...beginnende bm k* al stukje van baarmoeder mond gehaald en ziet ernaa uit dat nu alles weg is.. maar ze er is der wel "aangeragen" om of snel met 2e te beginnen of toch maar baarmoeder eruit te laten halen. Best heel erg schrikken allemaal met zusje en zwager is geen touw aan vast te knopen, ene keer lijkt het hel en andere lijken ze wel tortelduifjes. snap er niets meer van. en ben het er telkens naar vragen beetje zat. hier druk, ook met leuke dingen, maar dus minder tijd hier. kindjes heben me nu gewoon meer nodig. Marije heeft nu 2wk vakantie. gister dagje strand geweest en morgen dagje Haarlem. Lonneke is inder Nee fase, grrrr. Groente wil ze echt niet eten, hoe doen jullie dat? met Marije nooit zoveel last gehad. Ze is super ondeugend, maar ook heel lief en lekker knuffelig.
Naast elkaar is gewoon een dubbele wagen maar afzonderlijke zittingen dus 1 kan je gewoon plat leggen en de andere rechtop of half liggend of wat je maar wil
@small: jeetje heftig van vriendinnetje zeg! Gats! En wat een k-ziekte is het toch ook en wat hoor je het toch vaak.. En zusje en zwanger dus beetje aan/uit? Lijkt me ook lastig, helemaal voor die kids! @fem: hoe is het met jou? En Nikita? Is ze alweer wat aangekomen? @ananas: heb door dat kreng enorme maagzuur gehad en ben nog steeds misselijk... was dus geen goed plan Nu kleine man op bed gelegd, zo cavia's verschonen, stofzuigen en dweilen (en ongelooflijk wat een puinhoop elke dag weer, hoe kan dat? ) Ikea waarschijnlijk niet vandaag al komt me moeder wel vanmiddag langs..
@Small: tsjee, wat akelig zeg, van die BM-K bij vriendin. @Female: dat moet ook naar klinken voor jou. Ben datum effe kwijt... 3 mei? KNUFFFFFFF! @Small: geen groente: niet teveel aandacht! Da's de fout die ik bij Siem wel heb gemaakt en nu klooien we er nog mee. Fem ook af en toe slechte eetgewoonten, maar bij haar laten we alles los en dan gaat het de volgende dag weer beter. Kan bij Lon natuurlijk ook heel lang duren, maar mijn ervaring: je KUNT er gewoon weinig aan doen. Het is niet zo erg: Siem is nog steeds kerngezond! Knuff! @Natjes: hmmm, da's inderdaad geen leuke bijwerking van de ananas. Waarom vandaag geen Ikea? Teveel last? Iig weer knuff en sterkte voor vandaag! @Pix: hoest nu meis? Fem en haar grote bed zonder hek is heel goed gegaan! Vandaag trots met mandje vol minipeperkoekjes en een lieve groet van haar het babygroepje binnengestapt. Vandaag nemen we echt afscheid van de dreumes! Sessie vanmorgen weer zeer heftig, maar zeer verhelderend. Ik ga vandaag effe veel aan mezelf werken.... Knuff voor ieder!
Oh ja, Small: verjaardag was zeer geslaagd! Erg gezellig, ook echt leuk voor Fem geweest. Alleen misten we wel bepaalde iemanden
@smally wat een nare bericht voor je vriendin. @ milky gefeliciteerd met je verjaardag!! @me ietsjes beter dan gisteren , kan ten minste bewegen zonder duizelig te zijn. Maar sta alleen voor vandaag. Dus van rust komt er niks van. @moeder, gaat goed met haar. Is ontslagen uit zkh maar moet morgen terug om hechtingen te verwijderen. Over 2 weken zetten ze weer wat op de kweek om te kijken of de bacterie volledig uit de lichaam. Zo niet moet ze weer aan een infuus met kuur.afhankelijkdaarvan kan ze bepalen of ze wel of niet naar nl komt. Ik vind wel link want ze kan geen verzekering krijgen. Dat zint my niet. Over 3 maanden gaan ze weer opereren. Dan gaan ze bot uit dr heup halen of zo iets
Klinkt heftig Pix, dat van je mam. Maar ook voor jou echt een heel dikke knuff. Hoop dat Eva lief voor je is. @Milk: jarig vandaag? Oeps, gemist! PROFICIAT! Jammer dat het vandaag net minder weer is....:x Maar natuurlijk fijne dag gewenst. Eerste verjaardag mét dochter. Wat kreeg je van haar?
@ groente: heel fijn gehakt door de maaltijd, zodat ze het niet herkent en dan toch binnen krijgt. of zoveel mogelijk rauw geven. Lust ze dan meer. Tomaat, wortel, paprika. Of 'dip' erbij serveren.
gepureerd door maaltijd heen lukt soms, rauw wilt ze helaas niks. dip ook geprobeert... helaas vanavond iets wat wel lukt, macaroni met gep.saus wel heeeeel lief dat iedereen mee denkt. Lonneke is echt in NEE fase, komt er pas na een paar seconde achter als ze per ongeluk ook nee op snoepje/koekje heeft geantwoord. zielig moppie, domme nee periode ook
lieve pippa! gefeliciglitterd met blaadje 5! ik wist het allang maar ik was hier nog niet geweest om het hier ook te bejubelen, dus bij deze! geniet schatje! en kom goed bij! @rest: dikke glitterkus! ben weer weg naar miauwend poppetje die niet helemaal lekker is. zwaai!!!
jeeej macaroni met gepureerde groenten saus ging er weer goed in morgen op stap met Marije in Haarlem, we gaan oa naar de DE winkel, verder nog suggesties?
@small: ben niet bekend in Haarlem dus kan je niet aan tips helpen! @pix: fijn dat het ietsjes beter gaat! @juud: heftige therapiesessie dus gehad..wat heb je uiteindelijk vanmiddag gedaan? En vroeg me nog af, krijgen wij ook de link straks naar jouw webshop? Ben zo benieuwd! @hier: natjesman was al aan het werk vanaf 4 uur vannacht.. en om 3 uur vanmiddag moest ie nog naar andere kant van het land. Ik kleine man in auto gemikt, naar ouders gereden. Daar heerlijk in tuin gezeten en gegeten! Grote man nog steeds niet thuis dus zit nu lekker aan een rose(wit)bier met 0,0%! Hmmm.... Nog even genieten dus...haha Buurvrouw kwam net al naar buiten gestormd..die dacht dat het al begonnen was omdat er niemand thuis was de halve dag.. *grinnik*
Natjes, is dat niet heel vervelend, dat natjesman zo ver weg moet nog? Terwijl jij toch echt op springen staat...
Hoi, zit momenteel ff in meelees-niet reageer fase dus bij deze een zwaai voor allemaal! @ Natjes, ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen! @ Milk, gefeliciteerd!
howdy, ik sluit mij aan bij de voorganger, omdat ik op de camping ben. Althans zat... dus veel offline! @ pip: HOERA! Ik begreep een jochie... hoop er later meer te lezen @ Natjes: ga eens bevallen! @ me: GAAAR @ Juud: leuke verjaardag? Hier wel... morgen even een foto spam...