haai! @natjes: HA! aan de sch...= het begin hoor! kijk maar naar de bow en de mijzelf hoewel er wel een paar daagjes tussen zaten. koning(inne)dag werpdag??? @casper: wat was die lief seg. en ook - toen wel! - so stil! kon je van de rest niet zeggen! heel bijzonder ook, zit je daar met 4 busbabes en 4 busbabys en 1 busbabyinbuik, huiltje! @pippa: wat klink je fijn en hoera, en wat zal je opgelucht zijn, zoals lim al zegt, voor ' een normale ' bevalling! @zuur: hoest daar? ook met beeb? enne, hihi@natjes naar IKEA! @smallie: lekker dagje gehad? fijn geshopperd? @lim: dank nog voor joe antwoord op wat puk nu zoal eet! @bow: PIES@portemonnee, in de maxi cosyyy natuuuurlijk, slogisch toch! *fjiuew* @nu zoal eet: die florine moet weinig hebben van de door mij met mijn goede gedrag zelf verpulverde/gehakte hapjes seg. ze eet de stukken wel, nou ja, propt in mond en sputtert weer uit, maar is het nu ook al een prutjes/lepelweigeRAAR? :x komt vast goed. tis gewoon een rapleybaby! nog meer dan dr moeder @4e/5e ziekte: die hebben we dan ook gehad. lekker onopvallend door hitte-en tandjes- en springsprong-terreur! in t kader van ' alles tegelijk dan maar ' so, en nu gaak even een rondje door huis wervelen en straks zelf een pizza in elkaar knutselen. zwaaaai!!!!!!!!!!!
proest, ik lees m nu pas! geen beeb maar dan komt ie in een etmaaltje! *ziet zichzelf nog door de HEMA wee-en op de uitgerekende datum, wat was dat een bijzondere dag *
daar had je onze klingel weer met beeb gaat alles goed, danst alle kanten op in mijn buik ik heb wat last van mijn bekken en harde buiken als ik iets doe maar mij hoor je niet klagen als ik dan denk aan het wonder in mijn buik dan krijg ik zo weer een glimlach om mijn gezicht en vergeet ik de pijn ja natjes heeft ikea onveilig gemaakt natjesbeeb, niets houd je nu nog tegen om te komen
Natjes vandaag is een mooie dag om geboren te worden zeg dat maar tegen je BIB van zijn soms binnendwarrelende stief doolhoftante
Ach, of morgen, op de gedenkwaardige Royal Wedding Day! Hihi, Natjes puffend op de bank, wachtend op het ja-woord en en dan tegelijk beeb eruit persen, hahahahahahahahaha! Sorry, is mijn idiote fantasie... @Natjes: natuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk krijgen jullie link naar webshop!!! @pippa: mooi verhaal meis! Genieten hoor! @verder: heftige sessie heftigt door.... Ben wel heel actief en krijg dus toch veel gedaan. Maar in het hoofdje dondert het. Is overigens wel positief, maar nu even heul zwaar...... Toedels!
nou de ikea heeft nog niet voor vorderingen gezorgd, helaas! Moet zeggen dat ik koninginnedag ook wel hilarisch vind om te bevallen! Anyway, ik moet 1 uur bij vk. Ga weer vragen om stripsessie! En dan direct voor zat en zondag mocht het niet helpen. Anders moet ik namelijk naar zkh, is nieuwe policy hier en heb daar niet zoveel trek in. Heb liever begeleiding van de vk!
Ojee, ik heb een deja vu!! Van natjes...dat ze deze berichtje plaatste. En daarna ging het heel snel ineens. Hmm.... ik duim voor je natjes!
duim duim duim duim... wordt vandaag de grote dag... of morgen... moggel... wow... Abby vanmorgen weer pas wakker na 9 uur! WONDER hoi kling... vijfde ziekte... Abby heeft niets gehad... eigenlijk alleen bronchitus en voor de rest niets...
Is niks aan de hand hier hoor qua bevalling? Maar fem vertel over je deja-vu? Ik ga bevallen vandaag? Knetterende hoofdpijn is er nog steeds. Om 1 uur bij vk zijn, kijken wat ze zegt. Het is gewoon tijd dat die kleine draak eruit komt Kleine man is ieder geval lekker bij opa en oma vandaag. Ik zit op de bank naar huwelijk Kate en William te kijken!
....wat een hoedjesparade weer he... Zie echt de meest afgrijselijke dingen voorbij komen. Aangezien ik toch niets te doen heb vroeg ik me af: - hoeveel man beveiliging zou er op de been zijn. - hoeveel uitnodigingen zijn er verstuurd en komt ook daadwerkelijk iedereen die er eentje gekregen heeft? - hoeveel kost die totale bruiloft? - en nog leuker: wie betaald dat? Het Britse koningshuis?
@fem: je zou wel eens gelijk kunnen krijgen. Wellicht als de vk straks weer strippoging doet dat dan alle remmen losgaan? Zal Natjesman vast inlichten. Hij is ieder geval niet heel ver van huis me de truck, dat scheelt!
Ik weet niet wat het is, de deja vu kwam door jouw bericht over hoofdpijn. Weet ik veel wanneer jij gaat bevallen! haha Als ik dat soort dingen kon voorspellen was ik al lang rijk geweest (met gokken ) Nee natjes, ik kan het niet uitleggen. Ik las over jouw hoofdpijn en toen kwam er zo'n bekend gevoel dat ik dit al eerder had gezien. En ja, dat de bevalling snel zou volgen. Vaag he!
haha wat ga je zeggen dan?? "iemand denkt dat ik snel ga bevallen!" Ja DUUHH...je bent al overtijd! Langer dan 10 dagen zal het niet meer duren!
hahaha "Ja schat, moet je luisteren! Iemand op het zwangerschapsforum zei dat ze een deja-vu had en dat ik snel ga bevallen. Bel jij je werk dat je weer terug komt zodat je naar huis kunt gaan?"