En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    o wat schrikken! Hoop dat alles nu goed gaat!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben weer terug

voorlopig nog geen nieuws

3. natjes

natjes Niet meer actief

Pfffff ben ik weer.... ;)

Ctg was weer vaag...eerst half uur totaal geen beweging van beeb. Toen op linkerzij liggen en toen was ie ineens wel wat in beweging. Urine en bloed waren nog goed.. Echter was bloeddruk wel weer verder gestegen. Zit normaal met een onderdruk van 55-60. Zat vanochtend ineens op 80 en net alweer op 85. (voor sommigen zal 80-85 normaal zijn, voor mij is dat dus al hoog) Hij is dus stijgende maar ze maken zich nog niet 'druk' omdat bloedwaarden en urine prima waren. edit: en vanaf onderdruk van 90 maken ze zich pas echt zorgen? :(

Wel rust opgelegd gekregen en instructielijstje met wat ik in de gaten moet houden. Ook net mijn vk gebeld. Komt morgenochtend strippen en als dat niet werkt zondagochtend weer. Moet me maandag ieder geval weer melden in het ziekenhuis!

Vooralsnog dus nog even doorlopen met die knallende koppijn en irri zwarte vlekjes voor ogen... BUH!

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Dat is normale onderdruk bij mij Hihi.. en ziekenhuis nam mij op met 105..
    Hopelijk werkt strippen morgen!

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    daar was onze natjes weer

hopelijk heeft volgende strippoging het gewenste effect en ben je vlug van je hoofdpijn af

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Fijn dat je jezelf even kon laten zien natjes :) Goed teken! Geruststellend ook.
    Hopelijk gaat het strippen helpen en heb jij nog dit weekend je beeb in je armen!
    Pas goed op jezelf!
    Bij twijfel, angst of onzekerheid echt aan de bel trekken.
    Nu is niet de tijd om 'sterk' te doen.
    Hou je pijntjes goed in de gaten (tintelende vingers bijvoorbeeld) of sterker wordende hoofdpijn, of duizeligheid of pijn in je bovenbuik/ribben of slecht zicht.

Beloof je dat??
    (zeg maar "ja mama" :p)

Echt hoor!

7. natjes

natjes Niet meer actief

ja mama...;)

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jemig Natjes wat schrikken! En idd goed luisteren hoor, je hebt altijd aardig goeie intuitie dus luister er goed naar. Ook bij sterretjes zien en zo direkt weer bellen! Hoop ook dat strippen helpt!

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Natjes, fijn weer wat van je te horen maar sluit me bij de andere dames, bij enige twijfel echt aan de bel trekken hoor!
    Hoop dat strippen morgen gaat helpen!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Natjes fijn dat alles "ïn orde is "
    Ik hoop dat je de strippoging niet meer nodig hebt en dat je zelf begint vandaag of vanacht....
    in ieder geval heel erg veel succes..en zoals de rest ook zegt bij elke twijfel aan de bel trekken.....geen enkel risico lopen

11. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    'k kom even kijken of Natjes al bezig is...schrik me rot....hoofdpijn, ziekenhuis, hoge bloeddruk :(.

Lees gelukkig net ook dat alles goed is.
    Meid, ik ga voor je duimen dat de stripsessie morgenochtend succes heeft. Hopelijk heb je heel snel je kleine man in je armen!

Hier vandaag de kraamhulp uitgezwaaid...kraamweek was fijn!
    Nu weer lekker met eigen gezin is ook weer heel fijn.
    Ik kreeg gisteren extra uren geindiceerd i.v.m. problemen met de borstvoeding. Gisteravond besloten te stoppen, het lukt me gewoon niet. Ik zat alweer aan de dubbele borstkolf :(.
    Extra uren waren dus niet nodig...eigenlijk ook wel lekker.

Verder alles helemaal super...iedereen is hoteldebotel verliefd op de kleine man. Hij is ook zo geweldig....echt superlief, mooi, schattig...en...en...en....:):D

Ik zet even een foto van vandaag in het album...o, en een leuke van de meiden met Sven.

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Natjes, goed in de gaten houden dan maar en hopen dat het strippen morgen zijn effect gaat hebben!

Pippa, je klinkt goed, wel jammer van bv! Hoe ging dat overigens bij je andere vier?
    Nu even spieken in je album!

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ pip: jammer van de bv... Wat een heerlijke foto's

@ Natjes: je laat me schrikken - de rest was al geschrokken

@ Sms: wil iemand me sms-en met natjes nieuws? Ik ga morgen heel vroeg een paar dagen weg!

14. natjes

natjes Niet meer actief

mp met bib!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Natjes hoe voel je je vandaag????

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Oh Natjes wat een schrik, hoe gaat het nu?? Alvast veel succes meid en ik hoop dat manneke zich gauw aandient.

Veel plezier vandaag allemaal!

Wij gaan de caravan inpakken en gaan morgen voor een week naar de camping!!!

Liefs

17. natjes

natjes Niet meer actief

Buik voelt onrustig! Tussen 9 en 10 bellen voor afspraak strippen!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik hoop dat vandaag de dag is voor jou!!!! 3 jaar geleden wist ik zeker dat ik op koniginnendag zou gaan bevallen....werd 28 april;) dus nu moet jij het maar voor mij gaan doen ok :D ;)

19. natjes

natjes Niet meer actief

Haha Sylvia ik doe m'n best... als die kleine dat nou ook doet komt het goed vandaag! Tussen 1 en 3 komt de vk strippen... ben benieuwd of er dit keer meer gebeurd dan alleen een paar harde buiken..

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Natjes, klinkt toch weer spannend hoor! Buik onrustig en vandaag strippoging, ik hoop dat het doorzet!

Alice, veel plezier met weekje weg!

Deel Deze Pagina