En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Hoop ieder geval dat ik niet langer dan 5 mei met hem in me buik hoef te lopen... haha

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Weet niet hoe groot je buik is maar mischien kan je dan beter spreken over rollen :p

(sorry hoor geen leuk grapje) :)

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Effe Natjes nieuws checken, Beeb nog in buik dus.
    Tsja valt eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen welke datum het zal worden denk ik. Wanneer moet je terug voor bloeddruk check? Hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt.

@harde buiken, ik kende het eigenlijk niet van Niels zwangerschap maar deze keer wel paar x gehad, maar vind ze ook niet echt fijn voelen.

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!

kwam ook ff nieuws checken! (doek meestal wel elke dag, maar heb niet altijd zin om te reageren ;))

@ pip: GEFELICITEERD met jullie Sven!!!! (ja, schaam me diep dak t nog niet eens had gezegd hier...)

@ natjes: hoop het ook voor je. Maar idd, niets over te zeggen.. (jammer genoeg en misschien ook niet.. maargoed..)
    Hoop gewoon voor je dat beeb gewoon gauw komt. :)
    (ik ben met precies 41 weken bevallen op 5 mei, 2 jaar geleden! :D Gek hoor!!)

@ bow: lucky you, bijna geen harde buiken gehad bij niels ;)

@ rest: iedereen mag het weten: Ik ga stoppen met werken!!!! :D

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

natjes nog steeds bib
    hoop dat het niet te lang meer duurt meid

harde buiken: gisteren nog veel last van gehad en deed behoorlijk pijn
    nu na een nachtje slapen voorlopig nergens last van
    morgen heb ik afspraak staan bij vk en zal het toch met haar bespreken, merk dat ik behoorlijk ongerust was
    harde buiken ken ik wel van in de andere zwangerschappen maar die waren nooit pijnlijk

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    rem stoppen met werken
    fijn dan heb je meer tijd voor de kids en je gezinnetje en dan natuurlijk ook af en toe meer tijd voor jezelf

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Remmar wat gaaf zeg dat je kan stoppen met werken...heerlijk er helemaal zijn voor je kinderen en gezinnetje.... helaas zit dat er hier niet aan :( maar zou ook graag 100% voor mijn gezin klaarstaan....

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Rem, vertel meer, wat heerlijk stoppen met werken.

@ Natjes, knuff voor bib

@ Zuurtje, au harde buiken is niet fijn, zeker even bespreken.

9. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Remmie: wat fijn! :D Wil ik ook wel maar we zijn er nog over uit of dat kan. Gaan kindjes straks nog naar psz of kdv?

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Kwam trouwens kijken voor Natjes-update, zuurtje niks meer gehoord?

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    cin nee niets gehoord van natjes

12. natjes

natjes Niet meer actief

Alles is hier nog rustig hoor meiden :)

@rem: wat heerlijk dat je lekker thuis kan blijven bij de kids! Wat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven?

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haaai!
    :)

even loeren of de natjes al bevallen was!

wek, wat spannend toch weer he :)
    hang in there babe, maar: hang NOT in there baby! :D

@remmie: niet lachen morgen, ik heb vrijdag een popje opgestuurd, je weet wel, dat ik zo dement was vergeten bij bow afgelopen week, maar volgens mij heb ik het VERKEERDE popje opgestuurd! ******************

whatssap je wel even ;)

@remmie: ik wist t al, en jij wist al dat ik dat (als ervaringsdeskundige :D) een heerlijke move van/voor je vind ;)

@rest: dikke buskus, ik ga even banken!

alles heul happy hier! :)

zal volgende x meer florineverhaaltjes vertellen, 2 tandjes-slappelach-te blij-hapjesgeven gaat leuk en beetje OK- zijn zo verliefd- enz enz

nou zijn jullie weer bij! :D

SMAK!

14. natjes

natjes Niet meer actief

nu ik toch wakker ben, weer mp met bib en zonder weeën. Vanmiddag overtijd gesprek in zkh!

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Hi natjes. Hoop dat het nu wel beetje gaat komen. je hebt een hele hospitale baarmoeder blijkbaar! Hihi. zou je ingeleid willen worden?

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Jeetje Natjes wat zal jij nerveus zijn nu.....ik persoonlijk zou helemaal gek worden....

zet hem op meis...nog eventjes en dan heb je je kanjer in je armen

17. natjes

natjes Niet meer actief

vraag over inleiden. Heb er over nagedacht maar ben er nog niet over uit! Je hoort vaak dat er bij inleiding een pomp, vacuüm of knip aan te pas komt. Zie ik niet zitten eigenlijk. Blijkbaar is mijn lijf en of baby er nog niet aan toe? Maar ja. Waar trek je de grens dat het nog acceptabel is? Vind de verhalen van placenta die bijna op is enzo ook doodeng! Vind het dus maar moeilijk!

18. natjes

natjes Niet meer actief

en ik ben eigenlijk niet eens nerveus. Begin het gewoon beetje zat te worden omdat ik niet kan uitstaan dat ik niet weet wat wanneer gaat gebeuren. Slechte eigenschap van me maar ja...

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Het gaat vast snel gebeuren meis.... ik moet zeggen bij mathijs ben ik ingeleid en heb ik weeopwekkers gehad omdat mn weeen niet heftig genoeg waren om ontsluiting te geven. ik ben ook geknipt maar dat kwam doordat Mathijs met een aangezichtsligging geboren werd en dus gewoon niet paste door mijn .... euh.... uitgang
    achteraf bleek dat hij zo niet geboren had mogen worden :S
    Gyn was al onderweg van huis voor een KS....

Maar bij jou gaat het vast en zeker goed en komt hij uit zichzelf en zonder inleiden ;) je gaat het harstikke goed doen als de tijd daar is..weet ik zeker!!!!

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Kan voorstellen dat je die dingen niet wil natjes, wie wil?!
    Als alles nog oké is binnen je baarmoeder en geen nog happy is dan denk ik dat ik ook zou wachten. Maar jes dat grens. Zkh trekken uiteindelijk dat grens voor je want sowieso laten ze je niet lopen langer dan 42 weken. Maar dat weet je ;) vind zo spannend voor je en ben benieuwd wat er word besloten vanmiddag. Hoe laat is je afspraak?
    Het zou ook kunnen dat er morgen al een baby gearriveerd is hihi. Gaaf idee toch? Als ik niet meer online kom wil ik je alvast een goede bevalling wensen. *knuf*

Deel Deze Pagina