En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Thanks meiden voor de lieve woorden!

Ik heb om half 2 gesprek. Ga wel alleen want natjesman is dan nog op pad met de vrachtwagen. (relatief dichtbij dus mocht er iets zijn is het een kwestie van 1-1,5 uur)

Kleine man wordt zo opgehaald door oma, kan hij daar lekker in de tuin ravotten!

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Sterkte meis! Kan me voorstellen dat je nu onderhand wel wil weten waar je aan toe bent...

3. natjes

natjes Niet meer actief

Langer dan 8 dagen zal het ieder geval niet meer duren... :D

En op zich komen die extra verlofdagen wel goed uit. Ik zou namelijk nog een week na verlof op moeten nemen omdat opa en oma dan nog op vakantie zijn (oppas kids).
    Dat probleem is nu dus ook al verholpen... :D

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor jou Natjes!

Wat ik je ook al op hyves krabbelde: ik hoop dat alles snel en voorspoedig mag lopen. Juudzus had ook goede waarden van bloed en urine, maar het ging ineens toch heel erg mis. Natuurlijk gaat het niet altijd zo, maar ik vind het allemaal niet fijn...

Zusje ingeleid en die was toen in 3,5 uur bevallen, zonder tang of pomp. Dat is dus ook geen wetmatigheid.

Knuff meis, veel succes, zet 'em op en hopelijl vandaag!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Remmar: fijn dat je kan stoppen met werken meis! Lekker genieten van thuis met de kindjes. Ben je wel het type dat goed thuis kan zijn? En is het voor altijd, of zie je jezelf wel weer een keer gaan werken?

Iig: geniet! Enne: al in de voorbereiding voor het grote feest?

@Pix: en jij?

@Female: hoest daar? Al beetje UW? Of nog ZEN? Sorry dat ik erover begin, maar denk aan je!

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Natjes, succes met gesprek! Hoop dat je je kleine mannetje snel op je buik hebt liggen!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #3467 Juud, 2 mei 2011
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
    @me: zo, dichtgeplakte ogen weekend is weer voorbij. Nu voel ik me echter brakker en belabberder, maar nog niet echt heel ziek...

Hmmmm, klinkt niet heel jofel, als ik het zelf zo lees.... Toch probeer ik vandaag lekker actief te blijven. Heb zojuist al drie schoolbordjes en een kapstok afgemaakt. Straks nog cursusles en vanmiddag nog ARBO-arts (was laatst een afspraak vergeten....:))

@Femke: vandaag bij de peuters! Ze was de eerste twee minuten even mama-klamperig, maar later ging ze lief spelen en zwaaide ze mama dapper gedag. Siem was wel even in de war, al had ie het er al dagen over. Hij is echt zo'n typje: als het moment daar is, wordt hij kei-verlegen en ook kei-dwars. Hij heeft echt meer moeite met verandering.....

Maar goed, zo lief, die twee zo samen in de KDV-groep te zien.

KDV-contract Femke nu ook aangepast aan nieuwe werkomstandigheden per augustus. En Siem aangemeld bij BSO: Nieuwe start: komt u maar!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nieuwe foto´s in album kids: Femke´s verjaardag en kermis

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, fijn dat ze nu toch bij elkaar in de groep zitten :)

erg lieve foto's :)

hier weer even hormonen door de war.
    weer begonnen met pil, was even stop tien ie niet werkte met ziek zijn enzo.
    Merk echt dat hormonenhandhaving janboel is, dus hoop dat binnen week of 2 weer helemaal goed te hebben. liefst eerder natuurlijk :)
    Gelukkih heb ik nu redelijk vrije hand in meds. en ga ik volgende week weer even prikken.

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Thnx :)
    Ik ben nu redelijk zen, maar dat zal morgen wel anders zijn denk ik.

Ik moet het gewoon over me heen laten komen. Ik ben er niet (meer) zo bang voor, maar kijk er wel tegenop.

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @natjes ben benieuwd naar je afspraak. Hoop dat je snel wat kom melden en dan met iets waar je beetje aan kan vast houden met waar je aan toe bent.

@juud. Ik ben niet mega druk met voorbereidingen maar weet wel al wat voor taart erbij wil doen. We vieren eva's verjaardag de 28e.

12. natjes

natjes Niet meer actief

Sttttt meiden... ik ga woensdag ingeleid worden. Heb al 2 cm ontsluiting dus ze gaan als eerste vliezen breken!

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @natjes spannend hoor!! woensdag dus je mannetje in je arme, als je niet net als mij tot 00.04 uur bezig bent :D Maar jah ik was ook niet overtijd dus komt vast allemaal goed :D

14. natjes

natjes Niet meer actief

Zouden jullie niets op mijn Hyves willen zetten komende dagen? We houden het namelijk helemaal stil! (behalve de oppas die weet het)

15. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Whieoeeee.....Natjes wat spannend!
    Fijn hoor dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent!

Nog even over inleiden en vacuum; hier 3x ingeleid en alleen de eerste keer met vacuum omdat meneer veel te groot was. Bij de 2 meiden helemaal geen kunstgrepen....ook geen hechtingen.
    Hopelijk heb ik je een beetje gerust kunnen stellen.

Super dat je al 2 cm ontsluiting hebt. Als je een beetje goed op de druppelaar reageert zou het wel eens heel snel kunnen gaan.

Ik ga zo voor je duimen woensdag!!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Spannend!!!! Enne, my lips are sealed on hyves!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    en daar was natjes met verlossend nieuws

ik was al heel de tijd op mijn mobieltje aan het kijken of er nieuws was

spannend woensdag is dan eindelijk de dag
    ik hou mijn mobieltje in de gaten, ben in de voormiddag wel weg maar bij heel superbelangrijk nieuws ga ik wel via mobiel op internet

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nog een 10 tal minuutjes en dan ga ik naar de vk

tot later lieverds

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @zuurtje veel plezier!! Wanneer 20 weken echo??

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Spannend Natjes! Oh leuk, leuk, leuk!

Deel Deze Pagina