weer terug van de vk we zijn weer helemaal goedgekeurd nai 20 weken echo de 13 (volgende week vrijdag dus)
@natjes fijn dat je nu weet waar jullie aan toe zijn en nu vanuit kunnen gaat dat er woensdag een baby in je armen ligt.
vind het nu toch wel spannend worden hoor! Kan maar niet goed in slaap komen... Vandaag is natjesman ook vrij en gaan we huis nog even poetsen, kleine man rond etenstijd naar opa en oma brengen en dan is het alweer bijna zover.. Ieks! @milk, mag toch hopen dat die kleine er om 8 uur s avonds al is. Of ben ik erg optimistisch dan? Moeten ons namelijk 7 uur in de ochtend al melden..
mp. Heb wat kramp in onderrug en buik. Misschien zet het nog door naar weeën vandaag al heb ik er een hard hoofd in eigenlijk! Maar goed alle beetjes helpen voor morgen moeten we maar denken!
Natjes het gaat vast voorspoedig allemaal.... Ik had bij de tweeling ook al een hele tijd 2 cm ontsluiting maar dat was niet vreemd omdat ik al eerder bevallen was schijnbaar... ik hoop en duim dat het vandaag al doorzet voor je zou ideaal zijn lekker zonder inleiding!!!
@ Zuurtje, fijn dat alles weer ok is. nog gevraag naar pijnlijke hardebuiken? @ Natjes, krmap in onderrug en buik.... hmm misschien toch eerder dan morgen bevallen. Keep us updated. wel fijn nu man ook thuis is vandaag Was vanochtend makeuptasje kwijt (kleintje, hoog uit 10 dingen erin) zoeken, zoeken... Hele huis troep en ra ra wat smallman had opgeruimd....
IEEEEEEEEKS natjes ga jij vandaag al bevallen ipv morgen *gaat haar mobiel heel de dag vasthouden* harde buiken: ik moet me niet ongerust maken ze zegt dat dat al kan komen als je te weinig drinkt (drink echt wel genoeg) of door de grote boodschap rond deze tijd in de zwangerschap komen de harde buiken er ook weer aan als ik ongerust ben mag ik haar altijd bellen 24u/24u
Die Natjes.... zou het dan toch zelf al begonnen zijn.... denk het wel Wat zei vk? wacht hier met smart op mooie berichtjes hoor
Oehhh spannend zeg! Ben heel benieuwd, zou mooi zijn als het vandaag gewoon vanzelf op gang komt! Hier vandaag mijn eerste dag verlof
@bow: geniet van je verlof!! @vk: ze komt voor 12 uur nog een strippoging doen om te kijken of het dan verder op gang komt!
Spannend Natjes! Ik had bij Siem ook al enkele cm ontsluiting en de vliezen waren al gebroken, maar er kwamen maar geen weeen op gang. Toen had ik uiteindelijk ook een inleidingsdatum (ook na 2 dagen) en toen leek ik me er meer aan over te geven en begon alles alsnog vanzelf. Ik hoop het voor je! Veel succes iig. vind 3 mei toch een mooier datum dan 4 mei hoor. Dus: kom op Natjesbeeb!