goedemorgen ik dacht ik kom even melden dat natjes bevallen is maar ze heeft het zelf al gedaan (zei degene die na haar vorige bevalling het ook snel zelf online heeft gezet) NATJES, NATJESMAN, EN NATJESZOON GEFELICIFLAPSTAART MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE/ BROERTJE JURRE zo te lezen was het een echte speedy gonzales zoals je schreef
Ff vanaf mobiel, dus geen hysterische kleuren: GEFELICITEERD met de geboorte van Jurre!!!! Hoop dat alles verder goed is gegaan. En leuke naam idd, stond ook op ons lijstje
Even checken of er al Natjesnieuws is; Natjes, Natjesman en grote broer....gefeliciteerd met de geboorte van Jurre!! Wauw meid, wat is dat ook snel gegaan zeg!! Heerlijk!! En geen inleiding nodig gehad....echt super voor jullie! Ga lekker genieten met je gezinnetje! Leuk detail; in mijn omgeving is pas een tweeling geboren, namen;.....Sven en Jurre
Lieve Natjes en familie: gefeliciteerd met de geboorte van Jurre! Jurre, welkom op de wondere wereld jongen Pippa: wat apart! Sven en Jurre...
Natjes, Natjesman en broertje Tygo: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Jurre!!! Hihi! Precies als bij Femke: 2 cm ontsluiting, strippen, hele dag gerommel, maar goed te hebben, zakte weg, ik geloofde er niet meer in voor die dag, VK kwam en uur later was Femke er..... Fijn en fijn dat jullie weer thuis zijn! Geniet van elkaar en ben benieuwd hoe Tygo reageert.
Natjes, super zeg! En zonder inleiden en lekker vlot weer thuis! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jurre! Geniet er van!
JURRE!!! welkom op de wereld! @natjes en natjesman en tygo: gefeliciglitterd!!!! wat een megasnellebevalling seg! en wat een leuke naam!!!!!! (remmie: nu snap ik dat ik met jelle en jesse in de buurt zat met 1 op jullie lijstje! ) geniet, rust uit, kalm an, en SPAM! dat lukt vast wel snel, gij zetpee-ende wee-ende miep! @rest: goedegapendemorgen!
Grrrrrrrrr, heb de afgelopen dagen regelmatig hoofdpijn gehad en kamp er nu weer mee. Het iss een hoofdpijn waar geen molletje iets aan doet (ook geen twee) en ik ben er verder niet heel ziek bij. Wel beetje keelpijn en belabberdheid, maar verder gaat het prima. Raak er zoo door geirriteerd..... Vannacht ging het echt slecht en vanmorgen leek het beter. Nu echter zwelt het weer aan..... Hier krijg ik pas een kort lontje van! Heb dit in november ook gehad. Dat was het begin van mijn periode thuis (ziektewet) en weet het toen aan stress. Dat kan het nu ook zijn hoor, want ga door heftige tijd.... Gelukkig ging het toen wel weer vanzelf over, maar......... Ga vanmiddag maar wat behangen. Begin zo met op maat knippen. Heb twee kisten en een poppenhuis klaarstaan.... Fijne dag voor iedereen!
Het gaat..ik heb vandaag wel (vreemd?) meer last dan gister. Het viel me mee, maar prettig is anders. Nu moet het de komende 4 weken genezen en over 1 week krijgen we de uitslag.
Natjes, Natjesman en Tygo, gefeliciteerd met Jurre! Lekker snel gegaan toch nog! Is het uiteindelijk toch nog een beetje gegaan zoals je graag wilde?