**************** Ik ga ook afsluiten, ga nog even de bank op goede plek zetten en dan kan iedereen komen
ik bedoel duur van zwangerschap he dus in weken. Niet bevalling in uren he Gelukkig niet voor sommige dames hier haha! *klingel kan bij elkaar geraapt blijven*
oke verkeerd gelezen/begrepen. Mijn termijn liep wel op. Eerste was te vroeg tweede op uitgerekende datum en derde te laat. Bedankt voor de taart. En veel plezier vandaag!!!
dit ja!!! en gelijk ook het spray al in huis want ik had gewoon gelijk.. ik ben nu nog van overtuigd dat ik weinig oxytocine aanmaak. oh en dat 'samen slapen' ook veilig kan!
veel plezier leo. ik heb net de tent uit de woonkamer gehaald, flink stofgezuigd.. want tja ik ben een beetje schoonmaak aan het boycotten geweest afgelopen maand *geenpuf* nu net gelunchd en wat sap gedronken en ga nu pas douchen. net een van mijn pixie beeldjes kapot gegooit per ongeluk. grrr... baal altijd als een van mijn pixies of feeen kapot gaan
wat ik had willen weten: dat t niet normaal is dat kindjes zoveel spugen.. had me mn BV kunnen schelen.... Hier wel gekolft, maar daardoor ontzettende overproductie opgebouwd, dus deze keer niet gedaan!!! @ zwangerschapsduur: nikki 41 weken, boaz nog muurvast met 41 weken haha.. @ lau: komt morgen alweer naar huis. Finn zit onder de blauwe plekjes, dus maandag zkh bellen..
ja apart heh, je hoort wel vaker dat kindjes iets over hun tijd in je buik iets zeggen rond 3/4 jaar moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind te weten waarom, omdat er geen rede voor vroeg geboorte was. Én dan is Marije der uitleg heel normaal. (ze slaapt nu ook met veel licht aan, nog net geen groot licht) @ lautje, ochjee, kleine Finn onder blauwe plekken, dus weer zkh, hele dikke mega knuf Hier thuis denk ik dat Marije de 5e ziekte heeft. vande week al jongetje op kdv gezien met mega witte huid met vuurrode (niet overdreven) wangen. Die van marije worden roder en roder, en ze heeft pijn door der hele lichaam (waar doet het pijn dan moppie: overal mama, daar en daar en daar, etc) nat washandje op der voorhoofdje, eerst even op de bank gelegen en u in grote bed met Sponge Bob aan,z o even checken of ze misschien al in slaap is gevallen..(hoop ik) kan ze het er een beetje uit slapen.
ps, nu ongi dus mijn wasbare mandverband voor 1e keer aan het gebruiken, wow voel geen eens dat ik het draag Me is very happy
@ Bow, raar dan heh hier stond in ziekenhuis beide keren kolf klaar. 1e keer werd er echt op gehammerd na al 2 uurtjes dat ik het moest gaan doen. ps sorry voor vele schrijf fouten, slechte hersen/vinger communictaie ophet moment