smal ja ik vind dat ook supermooi ik had tegen mannetje gezegd dat ik na de geboorte zo een ring wilde en toen hij enkele dagen geleden vroeg wat ik graag zou willen voor moederdag heb ik hem vandaag gevraagd of ik die ring mocht en aangezien de namen toch gekend zijn was dat geen enkel probleem toch een lief ventje mijn zoetje morgen mag ik op de markt dan ook nog eens een mooi bloemetje meebrengen
Natjes, he wat vervelend dat Jurre toch wel echt last heeft van de snelle bevalling want tjee wat een snelle bevalling zeg! Heb je nu veel last na na-weeën of valt het mee? En Tygo zal het wel ff vreemd vinden een nieuw klein kindje erbij, tuurlijk wist hij het al een beetje maar ja als er dan echt iemand bij is dan is er opeens een nieuwe situatie voor hem ontstaan. Juud, wat een leuke dingen heb je gemaakt zeg! Succes aankomende week! Small, beetje te veel gegeten? hihi Zuurtje, mooi cadeau maar misschien denk ik wel te doem of ben ik niet onzeker tot kindje er is of zo maar stel er gebeurt iets? Dan staat naam er wel op, wil je helemaal niet bang maken of zo of dat ik denk dat er iets gaat gebeuren maar ik zou zoiets niet durven. Vandaag heerlijke dag weer met zijn 3tjes gehad, lekker de deur/poort niet uit geweest maar wel in tuin genoten van zonnetje.
Mooi kadooo Zuurtje!!! ik heb op deze site heel mooie moedersieraden gezien... ben nog in dubio wat ik zal nemen en boom met geboortestenen of de moeder hanger met 3 kinderen ;0 Moeder Hangers: Gouden Hangers - MamaKado: alles mooi voor moeders
leo die naam blijft voor het kindje ongeacht wat er gebeurt voor ons engeltje komt er een sterretje bij staan
mooi sieraden hebben ze op die site wat ik ooit als ik eens veel geld heb ga doen is een juweel laten maken met een diamant in gemaakt van de haren van de kindjes
Sorry maar was toe aan iets anders..wilde 3 engeltjes (hyves vriendjes snappen die link mischien wel ) maar kon alleen echt religeuze engelen vinden en die vond ik dan weer niet zo mooi
Zuurtje ze hbben ook helem mooie ringen maar dames mijn serie is begonnen dus ik ga afsluiten en the mentalist kijken en daarna Castle slaap lekker allemaal!!!!!!!
van de haren van kindjes kunnen ze een diamant maken door een speciaal proes te volgen ik ga eens kijken of ik de site nog kan terugvinden
@syl ik moet ook steeds nog een keer kijken door je avatar haha.. Komt omdat ik die eerst ook altijd had
Ik vind die sieraden ook best mooi, maar dan vooral apart.... Ik weet niet of het iets voor mij is hoor.... Geef mij maar een knutselwerkje van mijn kids met moederdag. Geen oordeel, maar ik hoef niets van Juudman te krijgen, zeker niet voor zoveel geld. @Zuurtje: ik heb de tarieven voor verzending naar Belgie eens nagevraagd, maar vraag me af of het de moeite waard is. Ze kon het me niet precies vertellen, want ik had het niet bij en we moesten het gewicht exact weten, maar het ging voorbij de 10 euro... Misschien als ik eens in de buurt ben, dat ik het beter kan langsbrengen, of ik laat het mijn schoonzusje opsturen binnen Belgie...
Goeiemorgen! Juud; hier ook gek op de kinderknutsels. Manlief vraagt ieder jaar weer wat ik voor moederdag wil en ieder jaar krijgt hij hetzelfde antwoord; niets....ik ben je moeder niet Natjes; hier ook gestopt met bv...ben er nu officieel uit, ik mis het bv gen. Tepels waren dag twee al kapot, dag 7 jankend van de pijn zitten voeden. Elektrische kolf gehaald, extra uren geindiceerd gekregen....maar ik kon er niet overheen kijken. Vk wilde dat ik weer aan ging leggen, omdat kolven en dan voeden teveel tijd in beslag neemt. Ik moest er niet aan denken en daarbij komt dat hij mijn ene tepel helemaal niet goed pakte en de ander niet meer wilde omdat er steeds bloed uit kwam....dat zag ik niet goedkomen in de 10 extra uur. Dus vriendelijk bedankt en op de fles overgegaan. Helaas...ik vind het wel jammer. Hoe is het verder met Jurre? Is hij al van zijn misselijkheid af? Ik ga maar eens even stofzuigen, net kraambezoek gehad. Vanmiddag nog een bezoekje en de rest van het weekend lekker niets (nou ja....wel zelf bij (schoon)moeder op bezoek natuurlijk). Tot later!
hey juud meer als 10 om op te sturen, dat is veel ja kijk maar als je zelf eens in de buurt komt of dat je liever schoonzus laat opsturen
cadeautje komt ook niet van mannetje maar is in naam van de kindjes (dus ook al van beebje) er zijn ook jaren dat ik alleen een bloemetje krijg maar het meeste blij ben ik met de zelfgemaakte werkjes van de kids