Hier hangt het werkstukje van Mathijs al 2 weken in de kast te wachten op zondag...... ik kan niet wachten!!!!!
Ieder moet gewoon doen wat ie wil he, ik gaf gewoon mijn mening. Ik zal eens zien wat ik met het pakketje kan doen.
Wij vieren moederdag al morgen, want zondag zit Juudman in China, en hij moet toch helpen met het ontbijtje..... Ga nu picknicken met kids in speeltuin!
hier liggen 2 kunstwerkjes verpakt in de kast te wachten @ Juudje, alvast fijne moederdag morgen veel plezier picknicken, leuk hier nieuwe collega op de gang. ze vroeg hoe dat zat met mijn kinderen. Ik vertelde dat ene nu vakantie had en dus oma/pap en bso en jongste kdv. Kijkt ze me aan: nou dat gedoe heb ik GELUKKIG niet, want IK heb GEEN kinderen. Was geheel verrast, en ze was al uit mijn kamertje voor ik kon antwoorden dat ik het er allemaal dubbeldikdwars voor over heb. Kinderen boven werk. Zou ze waarschijnlijk niet snappen als carriere vrouw.
Small wij hebben ook zo'n carrieretijger rondlopen boven op kantoor.... snapt ook niet dat je vrij wil hebben als je kind ziek is of vakantie heeft. Of dat je andere dingen laat staan zodat je meer met je kinderen kan gaan doen... wij denken ook zo alles voor de kinderen en de rest komt later wel
Zo.... goedemorgen! Hier gedoucht, allemaal gegeten, beddengoed hangt buiten te luchten en de was staat al aan... en dan moeten de kraamverzorgsters nog komen. Heb er 2 dit keer, ééntje heeft een 'meeloopronde'. Kleine man is minder misselijk gelukkig. Wel al flink afgevallen. Hopelijk vandaag niet nog meer want dan moet er aan de bel getrokken worden. Fv gaat prima, stuwing iets minder. Al lijkt het vandaag wel minder te zijn al! Jurre blijkt (ook) een buikslapertje te zijn. Gelukkig ben ik er dit keer heel relaxed in en laat ik het gewoon toe. Heb sensormatje er wel onder liggen just in case. Maar zat vannacht even te kijken en hij tilt regelmatig zelf zijn hoofdje op om de andere kant op te liggen dus dat gaat prima! Mooie dag vandaag, als ie niet meer afgevallen is gaan we even wandelen vanmidag! FIjne dag allemaal!
Haha Natjes...jij bezig bijtje. Heb jij geen hoofdschuddende kraamverzorgster dan? Ik ben vorige week heel wat keren terug mijn bed in gestuurd . Fijn dat Jurre wat minder misselijk is en hopelijk niet verder afgevallen, dan lekker vanmiddag voor het eerst naar buiten....heerlijk! Hier gisteren afschuwelijk nieuws gehad. Gistermorgen, toevallig even op hyves, zag ik een nieuwsbericht gepost door een vriend. Het ging over een jongetje wat op vakantie is verdronken in een vijver. Er gingen al wat alarmbellen rinkelen, omdat het gepost was door een moeder van school. Gistermiddag kreeg ik kraambezoek van een kennis waarvan de kinderen ook op dezelfde school zitten en zij bevestigde mijn vermoeden. Het gaat om een jongetje van onze school, een jongetje uit groep 3. Hij heeft twee jaar geleden in de 1/2 groep bij onze dochter in de klas gezeten. Ik blijf zijn koppie maar voor me zien.....zo afschuwelijk verschrikkelijk....7 jaar. Het was zo'n lief, aandoenlijk kereltje. Gisteren ook een email van school gekregen....het zal wel een hele rare morgen worden, maandagochtend. Vlag half stok, iedereen aangeslagen en verdrietig. Hij woonde bij een pleegoma, zo'n lief en hartelijk mens, wat zal ze een verdriet hebben. En zijn ouders....ik heb zijn moeder verschillende keren op school gezien met zijn pleegoma, ze heeft een maand of 3 geleden een dochtertje gekregen...en nu is ze haar zoontje kwijt. Het voelt zo oneerlijk...
Pipa wat een verschrikkelijk nieuws zeg... dat wens je niemand toe..afschuwelijk heb er gewoon kippevel van brrr
@ Pip, gets zeg wat een verschrikkelijk nieuws! Bah! Zo in en in triets en ongelooflijk @ Zuurtje, fijn op de helft jeuj! @ Natjes, zo wat klink jij ook al actief zeg! Hoop dat Jurre niet verder is afgevallen waardoor jullie lekker konden gaan wandelen
Ha, natjes is lekker zichzelf benieuwd wat je kraam ervan vindt Pippa: ik had het nieuws gehoord, bah, dat jij die mensen kent zeg... Knuf! En hoe is het met Sven? Hoest eigenlijk met zwangere Elke? En met de wens van Leo en Tisch en Fem en de anderen?
@pip: wat een verschrikkelijk nieuws zeg... dat is echt je ergste nachtmerrie. @drukke ik: voel me gewoon ontzettend goed. Heb geen last van lijf ofzo, ben niet heel erg moe en ach...ik ben nou eenmaal zo. Kraamverzorgster weet dat ook en laat me lekker mijn ding doen. @jurre: was alweer 80 gram aangekomen, we hebben dus vanmiddag even gelopen met de wandelwagen en grote kleine man op de driewieler! Heerlijk!
Pip..ik weet nog dat ik het krantenbericht las en er al rillingen van kreeg...maar nu helemaal! Wat verschrikkelijk zeg
@ Pip, getzie zeg, dikke knuf @ natjes, wow, wta heb je een energie zeg, heerlijk lijkt me dat allemaal een fijne moederdag. ook de nog net niet zwangere/bijna mama's want in jullie hartje zijn jullie al mama
liefbus! een knuffel, voor alle mamas, maar ook vooral nu voor de mamas in hun hoofd en hart, maar nog steeds niet in hun buik @mila en pvvr: een grote knuffel. ik vind het zo verdrietig dat jullie de laatste nietmamas zijn... ik hoop echt met heel mijn hart dat daar ' snel ' (nou ja, DAT) er verandering in komt. veel liefs! en ook voor de businnen die hun mama* missen.... knuffel!!!!!!
fijne dag vandaag! Dikke knuffel voor iedereen en voor PPver en Milla een onwijs dikke knuffel! En ook een mega-dikke knuffel voor iedereen die haar mama moet missen.
hallo meiden... fijne moedersdag voor allemaal die moeder zijn, ook in hart. *dikke knuffel voor ppver en milla*
voor dragende mamas Marktplaats.nl > Ellaroo Blue Stripes Mei tai - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken