En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Even spieken naar Natjesnieuws..jaaaa:

Natjes van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jurre! Wat is het snel gegaan! Geniet nog maar eventjes van de kraamverzorgster(s)!

Ben weer terug van weekje camping, voor het eerst met de caravan! Superweer gehad alleen de eerste nachten wel kouddd. Ging allemaal goed al ben ik nu wel aan vakantie toe hahaha.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hihi net terug van vakantie en alweer toe aan vakantie, dan gaat er iets niet goed haha!
    Fijn dat het wel geslaagd was!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben weer terug uit het noorden en kindjes op bed. Ben benieuwd naar de komende nacht, want het was een vermoeidende dag (meestal geen goed nieuws voor rustige nachten, gek genoeg)...

Juudman goed aangekomen in Cina, dus ook weer gerust...

@moederdag: gisteren cadeautjes en ontbijt op bed. Maar daarna weer in 'gewone' modus. Ach, knutsels waren leuk en knuffels ook. Als ze zelf nog meer weten wat het is, dan wordt het nog leuker, vind ik. Nu is het nog wat geforceerd (ze moeten wat maken op het KDV, maar snappen nog niet echt waarom...)

Ondanks mijn gevoel erbij: hoop dat alle mama's een fijne moederdag hadden. En dat Milla en Ppver z.s.m. dat moedergevoel kunnen meemaken. En knuff voor mama-gemis of mamazorgen...

En nu naar bed..... *gaap*

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

hier een heerlijk weekendje gehad

ppver en milla voor jullie toch wel een hele dikke knuf

vrijdag 20 weken echo, benieuwd of ons kleintje wil meewerken of dat ie net zo dwars is als ons zoontje toen was

nog een weekje en dan naar centerparcs, heb er eht nood aan om er even tussenuit te zijn

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Hier gaat het 'normale' leven weer beginnen. Vandaag weer naar het werk. Week vrij met Sanne was heerlijk, maar kijk er ook wel weer naar uit om te werken.

@ Moederdag, een prachtige krastekening gekregen van Sanne. Wel met een beetje hulp van oma. Maar was echt een smelt momentje.

@ Radboud, resultaten van het onderzoek gekregen. Ze zijn erg tevreden over haar ontwikkeling. Ze sloten af met: Een gezonde, allerte ex-prematuur.

@ wens tweede, 23 mei aanstaande hebben we een gesprek bij de gynaecoloog. Dan krijgen we te horen hoe en wat als ik zwanger mocht worden.

Verder drukke en nuttige week gehad. Heerlijk in huis aan het poetsen geweest. Geknuffeld en gespeeld met Sanne en bijtanken.
    Aanstaande zondag gaan we trouwens voor het eerst zwemmen met Sanne. Benieuwd hoe ze dat zal vinden. Daarnaast hebben we gisteren besloten in oktober een weekendje weg te gaan met de familie.

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Klinkt goed Miranke! Veel plezier vanmiddag weer op het werk. En spannend, gesprekken, gedachten over tweede....

@Zuurtje: al weer bijna 20-wekenecho! En naar CP? Waar? Leuk!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Vanmorgen zonder al te veel kleerscheuren en moeite kids uit bed, ontbijt en naar KDV. Nu weer aan het werk.... *gaap*.... Heb slecht geslapen want ben alleen altijd dubbel alert en werd ieder uur wakker.... Kids gewoon hele nacht doorgeslapen.......

Maar goed. heb goede motivatie vandaag, ga effe goed aan de slag. Vanmiddag nieuwe laptop ophalen en dan aan de slag met site, want op oude laptop zat te weinig werkgeheugen...???...

Enfin: heb er zin in. En vanaaf met kindjes naar friettent! Op tijd in bed en dan heb ik al weer een goede dag gehad!

Fijne dag voor iedereen!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    miranke spannend een gesprek voor een 2e

juud we gaan naar de vossemeren, kijk er echt naar uit

leuk een nieuwe laptop
    fijn dat de kids hebben doorgeslapen maar jammer dat je ieder uur wakker was

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    CP Vossemeren, dat is toch met dat Piratengebeuren? Keileuk! Daar waren wij in februari, zie album!

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ja met piraten maar ook nog andere leuke activiteiten

eens zien wat de kids willen doen

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik zou eigenlijk confituur moeten maken maar heb pijn in mijn buik
    blijf dus nog maar even rustig en dan zo de schotel met lasagne vullen (saus is klaar en moet enkel de laagjes leggen)

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo,

zo weer terug van een kleine vakantie...

@ klingel: erhm... ja... erhm... was erg kort, maar ik was ook heel druk. Het organiseren van een uitje met familie en heel wat jeugd ging toch niet in de koude kleren zitten. Dus bij deze... yay... zwang en thanks...
    Ik had al een foto geplaatst van haar verjaardag, leek me een leuke manier om te melden, maar ik zal het voortaan

GROOTS

melden.

voor de bus: echo 2de 18 mei, vk 23 mei (het is weer druk hier) en uitgerekende datum 12 nov

13. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Och meiden, dan zit ik hier heel vrolijk te melden hoe goed het allemaal gaat en zelfs aan een tweede denken, en nu.......nu zit ik in tranen. Zelfs op zoek naar andere woonruimte.

Ik kijk even in de geschiedenis van de pc en wat ik daar zag maakte mij niet blij op zijn zachtst gezegd. :x
    Voelt alsof hij vreemd is gegaan, al is het dan virtueel...........
    Misschien geen materiaal om hier neer te zetten, maar ik ben zo verdrietig en weet niet waarmee ik hier naar toe moet gaan.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    jezus miranke!
    :(

wat is er gebeurd?? :(
    niet echt voor op een openbaar forum denk ik :(

je weet me te vinden als je wilt praten :(

:(

knuffell....

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Miranke :( Lieverd....ik las net je andere berichtje en wilde daar op reageren...maar wat een tegenslag zo ineens :(

Wel wil ik zeggen dat ik de opmerking van de kinderarts heel mooi vind! (ex-prematuur!!) Wat een compliment :)

Maar wat een verdriet dat jouw geluk zo ineens de grond inzakt.
    Wat zegt je man erover? Heb je hem al gesproken erover of ben je zelf nog de shock aan het verwerken??
    KNUFFFF

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    knuf miranke

we zijn er voor je

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hm, groots...
    volgens mij had je met eenzelfde aantal woorden (want druk) het wel wat handiger kunnen brengen, met het oog op de vermoedelijke gevoelens voor de laatste NSNZers

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @zuurtje: maak je je eigen jam?
    wow! respect seg!

@miranke: wat een prachtnieuws van sanne, dat verdient toch wel een grote HOERA.
    maar juist wat er nu aan de hand is verdrukt die blijdschap natuurlijk :(

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @juudman: gelukkig, goed geland.
    jij succes ook, naast leuk ook (nu) zwaar denk ik, alleen met de kindjes..

@alice: fijn van goede vakantie, nu maar weer bijkomen van de vakantie dan ;)
    lukt dat?

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @pippa: wat vreselijk.. ik krijg het er koud van :(
    ahhhhh wat een nachtmerrie.... :(

huil....