En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Cin: als baby lekker ligt bij je en lekker in slaap kan vallen terwijl er lawaai is zou ik hem lekker in de draagdoek meenemen en heerlijk tegen je aan laten slapen ;)

eeh mis is een groot woord....hij weet niet wat ik weet dus is het vanaf zijn kant allemaal koek en ei......alleen kwam ik er dus vandaag achter dat het op zijn computer niet allemaal koek en ei is. Dus ga vanavond maar us vragen wat dat allemaal te betekenen heeft...Maar het kan ook zijn dat ik wacht tot we woensdag sinds een tijd weer bij onze therapeut zijn en hem dan confronteer. Hebben toevallig a.s woensdag een afspraak maar dat was om te kijken hoe het nu ging sinds we klaar waren met de therapie....maar denk dat het beter is dat we het maar weer gaan oppakken. ;)

Maar nogmaals...ut ging hierin niet om mij :)....vind het voor Miranke echt heel erg!

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ juud: ik denk dat je gelijk hebt... voel me gewoon errug zwang. zooitje in mijn hoofd en zo... vol frustratie en na een week gezelli nu wel heel alleen

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ kling: wil jij je pb box even legen... kan je niets sturen!

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hangt er vanaf hoe de beeb in de draagdoek is :)
    Ik wist van nikita dat ze makkelijk 2 uur kon slapen erin. Even in een aparte ruimte terugtrekken en voeden, schone luier, even ruggetje/beetjes strekken en dan kon ze weer erin en heerlijk rustig liggen. Was voor mij veel beter dan in een wandelwagen, want dan gingen alle handen en gezichten erin.
    Bij mijn borst deden ze dat toch minder (alhoewel sommige (onbekenden!) echt schaamteloos zijn en zelfs die doek opentrekken, in de supermarkt..;)

Ik zeg: ja. Beeb kan mee.
    Maar soms is het ook lekker (als het kan!) om even de beeb bij een oppas te laten en zelf te gaan zonder bekommering om beeb.

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Eens met Female!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Ameberliek: zou je dat wel doen, confronteren tijdens sessie? Is het niet fijner om vanavond al te praten en dan sessie gebruiken voor eventuele moeilijkheden.

Is mijn idee hoor. Jij moet doen wat goed voelt. En ga je probleem niet kleiner maken dan dat van Miranke. Het is gewoon een ander probleem, maar vanwege de herhaling bij jou vind ik het even naar voor jou.

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wie lezen er nu opeens mee? Gezellig hoor, maar voor mij vreemde namen!:p

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @ cin. beeb in doek!! Is echt veel beter naar mijn idee

9. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @amberliek: Moeilijk. Denk je dat hij niet zal merken dat er iets is en dat je het voor je kunt houden tot woensdag? Aan de ene kant denk ik eerst zelf bepalen wat je wil en dus even wachten met confrontatie, aan de andere kant denk ik 'gooi het direct in de groep'. Maar ik heb er geen ervaring mee dus kan alleen maar praten vanuit 'wat als'.

@bruiloft: kind in doek slaapt over het algemeen altijd, ook door lawaai en rumoer van een verjaardag. Bruiloft hebben we nog niet geprobeerd maar verwacht niet dat het een probleem zal zijn.
    Wandelwagen is sowieso geen optie want daar wil hij niet inliggen, en al helemaal niet als dat ding stilstaat.
    Oppas kan alleen als Cinman vrij kan krijgen. Zou ideaal zijn maar plan B is dus kind mee in doek of thuisblijven.

10. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Oh Mirank...wat een ellende! En dat terwijl nu juist alles zo lekker ging!
    Hele dikke pletknuf voor jou en ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
    Je kunt me altijd pb-en hoor!

Amberliek...jij ook dikke knuf. Je zit wel in een emotionele achtbaan volgens mij. Zo gaat het goed en zo is het weer mis :(. Lijkt me erg zwaar.

@ draagdoek; ik ga vandaag of morgen ook weer even puzzelen. Ik heb een tricot doek en een geweven doek. Voor nu vind ik de tricot doek wel erg fijn.
    Vanmorgen even boodschappen gedaan, maar Britt los laten lopen is niet handig :D. Dus volgende keer Sven in doek en Britt in kar.

Kling; jij ook koelbloedig beebje?! Sven is ook niet van de tropische temperaturen, zit rond de 36.7/36.8. 37.7 is gelukkig niets mis mee. Boven de 40 vind ik altijd wel een beetje eng....nog steeds (en ik heb het inmiddels toch al verschillende keren meegemaakt :p)

11. natjes

natjes Niet meer actief

Jeumig 13 lezers in de bus?

@miranke: jeetje wat heftig... Bah! Was jij bewust op zoek naar iets door een bepaald gevoel of was het echt toeval? Hoop ieder geval echt dat jullie eruit gaan komen.

@amberliek: jeetje zeg..jij komt dus ook al wat tegen op de pc.. Vraagt je bijna af wat er met die mannen is. Ze hebben toch een topvrouw en engeltje van een dochter?? Waarom dan toch... anyway, wel goed dus dat woensdag sessie bij de therapeut gepland staat!

@kling: volgens mij las ik op het forum iets over een draagdoekenbieb. Babybij? of van Dragen en voeden? Iets in die trant. Het is er dus echt!! (via een webshop een doek lenen om te passen)

@maidin: knuf!

@juud: leuk he als ze zo aan het kletsen zijn! En inderdaad maar 20% verstaan (als het niet minder is) hebben we hier ook..hahaha. Maar is wel grappig dat ze vol spanning en sensatie hun verhaal aan het vertellen zijn. *grinnik*

@kleding: net even flinke bestelling op wehkamp gedaan... Heb het morgen binnen. Had echt niets fatsoenlijks meer in kast zonder vlekken of slijtplekken! *schaam*

@Jurre: Hmm.... hij was eerste paar dagen flink afgevallen. (7% geboortegewicht). Hij was eergisteren 80 gram aangekomen...vandaag weer gewogen en NIETS! *GROM*
    Ben dat totaal niet gewend aangezien Tygo alleen maar aankwam en niet eens afviel. Even twijfelmomentje hier dus gehad vanochtend! (doe ik het wel goed enzo..)
    Maar goed, morgen gaan we weer wegen! Hopen dat er dan weer wat bij zit.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    *dikke knuffel* voor miranke en amberliek! Niet leuk. :(
    @ kling, haha ja dat kan ook want dan doe je beeb toch snel genoeg van arm naar in doek ;)
    Misschien is de ouders natuurlijk beurs wat voor jou om te gaan passen. Ik kan helaas niks zeggen over de twee dragers die jij noemde, want die heb ik niet ;)

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @ maiden knuf voor de hormonsters!
    @ drager lenen kan inderdaad via d-en-v, maar dan moet je tenminste 3 maanden lid zijn of bepaald aantal posts

14. natjes

natjes Niet meer actief

Ik weet dat kling flink wat lappen text kan plaatsen.. :D Is het haalbaar om dat op 'korte' termijn te halen...? ;):D

15. natjes

natjes Niet meer actief

...zo en nu die verrotte shirts uit die kast pleuren... Kan natjesman morgen ook niet zeggen "je had toch nog zat in de kast liggen?"... :D

*grinnik*

16. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Heb hem geconfronteerd. Ik moet er niet zwaar aan tillen volgens hem. Hij was er niet op uit om mij te kwetsen, zegt hij. Heb hem gezegd dat ik het erg kwetsend vind en misselijkmakend. Hij geeft aan dat ik er niet zo zwaar aan moet tillen....................................

@ Natjes....hij had een zoekopdracht verkeerd ingetypt (in adresbalk i.p.v. google), daardoor dus geschiedenis gaan verkennen. Filmpjes die ik daar aan trof werd ik naar van.

@ Amberliek, maak je eigen ding niet kleiner....het is naar als je relatie niet loopt zoals je hoopt.

@ Iedereen.......THANKS!!!!! Zou willen zeggen dat ik me beter voel, maar helaas.

17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Pix: :D Cinman trapte helaas niet in mijn 'bruiloft dus nieuwe doek nodig' ;)

@Maidin: Hm, zie dat er aantal posts ge-edit zijn, laat maar dus ;)

@doek lenen: Babybij leent idd doeken en dragers uit, ook nog een optie. Op D&V forum ben ik ook ergens de 'referentievoorwaarde' tegengekomen: iemand (IRL) kennen die wel (lang) genoeg meeschrijft. Weet niet of dat ook voor doeklenen geldt?

@natjes: haha, hier ook kast uitgeruimd en weinig overgehouden. Alleen nog niks nieuws :(

18. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Gelukkig geen abnormale dingen hoor (heb dan toch weer het gevoel dat ik hem moet verdedigen *GROM*), gewoon man en vrouw........maar BAH!!!!!

19. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @ Mirank; niet zo zwaar aan tillen?! Tja...dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou er ook heel erg van schrikken en van walgen eerlijk gezegd. Tjee meis...ik vind het zo naar voor je :(

@ Natjes; hoeveel voedingen van hoeveel cc krijgt Jurre nu?
    Sven krijgt incl. nachtvoeding 6 voedingen (3 van 90 cc en 3 van 105 cc)
    Ik wacht nog steeds op een telefoontje van het cb, ik wil namelijk in een andere plaats dan in woonplaats (liep ik ook met de meiden), maar ze zijn een beetje traag. Ik wil inmiddels ook wel weten of hij al wat aangekomen is.

@ kleding; hier ook niets fatsoenlijks meer in de kast. Wil nog een paar kilo kwijt, dus ben nog even voorzichtig met nieuwe dingen kopen.
    Ik was wel na een week al mijn zwangerschapskilo's (11 in totaal)kwijt. Heb ik nog nooit meegemaakt, duurde altijd minstens 6 maanden.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @cin ai, dat is jammer dat je geen nieuwe doek mag. Waar heb je je oog op? wat voor dds heb je nu?
    Ik denk dat kling wel snel dat aantal vol kletst ;)
    Zou zeggen begin met voorstellen kling. Ook genoeg topics in te kletsen. rapley, borstvoeding, opvoeding,

Deel Deze Pagina