Ja, logisch vanuit haar gezien dan. Maar wel een 'probleem'...hopelij laten ze de stapels niet te ver oplopen...
Juud: dank je voor het meedenken..is idd miss wel de beste oplossing Pip: het is idd niet het makkelijkste in mijn leven...als er geen houden van meer was vanaf mijn kant was het een stuk makkelijker geweest. Ik zie dat je heerlijk geniet van je kleine man!!! super!! Natjes: tja en was het nou alleen dat ene had ik het niet leuk gevonden maar goed c'est la vie! maar helaas is het wel iets meer dan dat....goed moet maar weer zien hoe we hier weer uit komen Niet twijfelen hoor meis...je doet het hartstikke goed met je mannen!!! maar kan me je twijfelmomentje wel voorstellen. Morgen lekker passen en zo...heerlijk weer wat nieuwe kleren passen Miranke: Bah is het zeker! en waarom is de grote vraag....en dat jij er zwaar aan tilt vind ik niet zo raar...jammer dat hij het zo afdoet en er niet verder over wilt praten om een oplossing te vinden in dit verhaal. Juud: mooi gesproken meis! Super Miranke!!! toch nog wat goed nieuws vandaag!! Jee Natjes: hopelijk hoef je geen inhaalslag te maken na je verlof meis!.....maar das zorg voor later...nu eerst lekker van je mannetjes genieten!!!
Wat balen om te horen Natjes! Miranke hele dikke knuffel meid, hopelijk kunnen jullie er goed over praten en kan hij dat nare gevoel bij je weghalen. Amberliek het zit je niet mee meid, hele dikke knuffel! Jd gefeliciteerd! Pipp wat fijn van de zwkilo's! Vandaag weer gewerkt, was superdruk maar vind het dan ook wel weer heerlijk, even wat anders. Zo nu poppie naar bed brengen xx
Nogmaals, voel je door mij niet gedwingen, maar hoop dat je nog een goed gesprek hebt voor de sessie. Dank je, ik schreef het vanuit mijn binnenste.
@Natjes: hoop dat je het een beetje kan loslaten. Tis echt voor later zorg! @laptop: moet nog effe wennen: DU toetsenbord met NL toetsencombinaties. Beetje lastig uitleggen, maar ik moet dus op gevoel typen, want sommige toetsen zeggen niet wat ze zijn: z = y, y= z, dubbele punt zit onder de o-umlaut e.d. Alles zit waar het in het Nederlands zou zitten, alleen staat er nu dus soms wat anders op de toets zelf. Wel fijn en snel ding. Heb alles zelf geinstalleerd net. @kindjes: alles is goed gegaan. Siem had wel wat moeite met inslapen: opwinding, maar nu lijkt alles rustig boven....
Ik ben nu een poosje bezig en het gaat eigenlijk heel goed hoor. Je moet je voorstellen dat als je vaak typt, dat je dan feilloos weet waar de verschillende letters en tekens staan. Dat feilloze gevoel moet ik volgen. Alleen staat op mijn toetsenbord bij de y een z en andersom. En ook op de toetsen voor het apestaartje (boven de 2) of het vraagteken (naast de punt) staan bij mij andere dingen. Maar ik moet dus wél die toetsen hebben! Zoalng ik niet teveel nadenk, gaat het heel goed. Gaat het toch een keer mis, dan heb ik zo weer de juiste toets gevonden hoor!
Even snel voor het slapen gaan...Juud heb gedaan wat je zei en zowaar een geweldig goed en lang gesprek gehad samen!!! 100000xxxx Dank!!! Weltrusten iedereen
Wat geweldig Amberliek. @ Juud, prachtig omschreven. Ik ben het ook helemaal met je eens. Het is MIJN gevoel. Toch hebben we gisteravond niet met elkaar gesproken. Ik had hem gistermiddag aan de telefoon om te zeggen dat mijn contract werd verlengd en tevens vertelde ik hem dat ik nog steeds kwaad was. We zouden er over praten gisteravond. Ik zit nu nog te wachten, want meneer begon er niet over. Ik wil dat er eens dingen uit hem komen. We wachten af, anders knapt bij mij het bommetje wel en wordt er alsnog gesproken. @ Juud, Sanne is helemaal weg van het poppetje wat ze van jou heeft gekregen. Dat staat bij haar op de kamer als symbool van kracht en doorzettingsvermogen. Ze moet het poppetje elke avond even knuffelen voor het slapen gaan.
Dank je. Ik weet inmiddels dat het echt zo werkt, dus wilde het graag met je delen. Wat ik ook weet, is dat wanneer je aan iets wilt werken, dat je (helaas) zelf aan zet bent. Je kunt er nooit vanuit gaan dat de ander hetzelfde denkt als jij. Hij zal er dus waarschijnlijk niet over beginnen. En eigenlijk druk jij daarmee je eigen gevoelens weg. Want je gevoel krijgt geen kans te ventileren. Ik begrijp dat je graag wilt dat het van hem komt, want ik herken dat gevoel ook. Maar ik weet dat Juudman niet zo is, dus ik ben toch vaak zelf degene die begint. Juudman heeft aangegeven dat hij heel blij is dat ik dat doe, want hij vindt dat echt gewoon moeilijk. Nou ja, dan is dat zo. ALS we dan nl. praten, is hij heel open en begripvol. En dat komt door mijn openheid. Kortom, ik ben bang dat je toch zelf de voorzet moet geven. Dat is iig wel de snelste en meest constructieve stap. Wachten tot de bom barst lijkt me namelijk niet zo constructief. Lieverd, hier spreekt iemand die al minstens 20 jaar weinig constructief bezig was, uit allerlei angst en verdriet, maar ik begrijp nu echt dat gewenste verandering echt bij jezelf begint. Knuff en veel succes! @Sanne: wat een eer! Ik ben echt blij dat het zoveel voor jullie betekent. Het was niet eens zo'n mooi poppetje, maar het had vooral symbolische waarde: voor de maakster, de brenger en dus ook voor jullie!
@amberliek: Wat fijn van gesprek! @Miran: Knuf meid! @toetsenbord: Heb op m'n werk een Engels toetsenbord en rest van kantoor typt op azerty maar zoals Juud al zegt: het went en je weet de toetsen wel te vinden. Wat ik wel grappig vind is het gevloek van collega's als ze achter mijn computer zitten
Miranke: wat jammer dat er geen gesprek is geweest...je blijft zo lang met dat rotgevoel zitten en dat is vervelend...Helaas is het zoals juud het al zei bij mannen nou niet zo dat ze denken shit dit moeten we uitpraten dus ik begin maar...Nee ze steken liever hun kop in het zand in de hoop dat het vanzelf verdwijnt...zo werkt het dus niet. Ik zou ook de touwtjes in handen nemen en een gesprek beginnen met hem hoe vervelend het ook is dat het niet van hem afkomt..ik hoop dat jullie eruit komen..sterkte meiske!! Cin: zie je al helemaal zitten...lachend in je vuistje hihi maar goed....ik weet eigenlijk niet of ik me hier er zomaar weer tussen mag/kan proppen na zo'n lange tijd afwezig te zijn geweest...Dus zal me weer beetje afzijdig houden tot ik weet dat iedereen het goed vind. Wens in iedergeval iedereen een hele fijne dag toe! -xx-
Wat zijn we hier toch angstig over.... Er komen zelfs babyrinthers vanuit het niets bij en daar worden we ook goed ontvangen. Oftewel, bussinnen: altijd hier, vaak hier of even weg geweest: wees en blijf welkom!
@ Amberlieke, kom terug @ Miranke, knuf, ik hoop dat jullie het toch kunnen uitpraten. Heb even kortlontje, gekke hormonen. komt door pil/meds. ik slikte pil om van bepaalde klachte af te komen, maar nu maand verder, nog steeds last en schildklier die van slag is. Tja waren klachten weg, dan had ik doorgegaan met afstellen meds. Maar nu nog steeds klachten, dus stoppen pil, snel weer normale schildklier en normaal homonen balans. Maar mis even de energie om te reageren, ik denk wel aan jullie en probeer mee te lezen. Ik hoop zaterdag al weer stukken beter in balans te zijn als Milky komt met lieve Myrthe, heb ik erg veel zin in. Ik heb wel weer wat baksels op mijn blog gezet... eten lukt altijd... soms te goed. :s Staan ook paar foto's van de kindjes op.
Doe niet zo gek! Er werd zelfs regelmatig nog gevraagd naar de verloren bussinnen! We hebben nu een uitbouwbus. Voor babyrinthers en alle bussinnen meer dan genoeg plek!
@amberliek: eens met fem!!!! welkom altijd seg! (als je maar lief bent! ) @fem: hoest met je, vandaag toch uitslag??? sterker nog, zometeen!? DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM @uitvouwbus: dat vind ik echt grappig en bijzonder peer ik m met mijn MMMgewauwel in een apart hoekje, waar aparte (letterlijk ) MMMeiden zich aansluiten, gaan jullie daar meelezen, en zij hier, en zijn we toch weer soortvan een dubbeldekker!
Nou ja seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben denk ik wel de normaalste hoor van het hele spul