En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

@fem: Fijn dat ze het weg hebben kunnen halen!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Female fijn van goede uitslag (slechte uitslag maar goed van alles weggesneden ;))

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Gelukkig Fem (welk boek trouwens?)

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Room

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Het gaat over een 5 jarige jongetje en alles is geschreven vanuit zijn perspectief. Hij leeft in Room. Met zijn Ma. Hij slaapt in Wardrobe en zijn moeder in Bed. Er is ook nog Rug en Chair en TV...
    Alles heet dus letterlijk zo.
    Zijn hele wereld is Room.

Het is werkelijk wonderbaarlijk hoe de schrijfster alles bij elkaar heeft verzonnen. Helaas is het ook te werkelijk vanwege het Jozef Fritzel gebeuren.

Wat ze doen de hele dag, hun hele routine en bezigheden...het is bijna niet voor te stellen...

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai!

@fem: zo is het maar net, weg=weg en we gaan voor een 1.
    zonder zonder te leren ;)

@natjes: fijn dat alles goed gaat, want vindt tygo er nu van?

@juud: SONGFESTIVAL :$ :x
    klingman ook al ;)

maargoed, ik zat volkomen braindead te angrybirden dus wat een intelligenter tijdverdrijf was... ;)

@alice: hee seg, dat badinzetding, is dat voor in groot bad?
    gaak es proberen, want elke x mee in bad is super, maar moet ook zonder papa of mama kunnen! ;)

(willen inmiddels ook??? :D)

@leo: hoest op vakantie? smak!

@allemaal: nog meer smak, ik ga even preventief KOKEN voor vanavond al!

hoe burgerlijk :x

gelukkig dan wel in mijn hysterische streepjesjurkje. :p

*ren*

7. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    fijn dat alles is weggesneden fem!
    Lekker is dat he als een boek je vanaf blz 1 al in z'n greep heeft.

Verders iedereen dikkke knuf..ga er weer van tussen...schoonmoeders komt zo oppassen...ga kleine dreutel uit bed halen en zorgen dat ze tip top is als oma komt ;)

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Female: fijn dat ze alles hebben weggesneden. Ben je nu ook echt helemaal gerust?
    Klinkt als bijzonder boek!

@Kling: gelukkig mag ik zeggen dat ik ook met intelligenter zaken bezig was, want was bezig met bouwen winkel!!! Songefestival was puur geluidsinvulling. En eerlijk: waar kijk je nog naar op TV dezer dagen?

@winkel: zat er zo in; ging pas om 03.30 uur naar bed.... gaaaaaaaap!!!

Vanmorgen goede sessie gehad! Ik zit effe in een goede flow! En daarna even bijgekletst met vriendin. Nu even wat Marktplaatsspullen verzenden en nog even slaapje doen......

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    zandvoorstezeezwaai!

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Haaaai zwaai!!

@ fem: fijn dat t ze het weg hebben kunnen krijgen!
    Knuff! :)

En iedereen nog heel erg bedankt voor alle felicitaties! :D

Dikke smak voor iedereen!

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Fem: Uitslag wat minder, maar gelukkig alles weggehaald. Toch een opluchting en fijn dat ze het in de gaten blijven houden.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

even een teken van leven
    heb de laatste dagen nogal veel last van buikpijn dus even heel erg rustig aan doen en veel plat liggen

fem fijn dat alles nu weg is

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wat een rust vandaag.

*waarschuwing, lange ego*

Wil eigenlijk even melden dat ik vandaag echt een heel goede sessie heb gehad. Ik voel voor het eerst sinds lange tijd niet alleen positiviteit, maar ook vibes van vooruitgang en diepgang. Ik kom helemaal tot wie Juud is en ik voel een innerlijke kracht om door te zetten op deze voet.

Ik realiseer me tegelijkertijd dat het deels komt doordat ik weer een paar dagen alleen ben en helemaal met mezelf kan zijn. Ik ben ergens dus ook wel benieuwd hoe het straks weer zal gaan als Juudman weer thuis is. Kruip ik dan weer in mijn verstopschulp...???

Ik ben er iig niet bang voor. Als dat zo is, dan is dat gewoon zo. Het in niet mogelijk om gedrag van 20 jaar in één keer allemaal te veranderen. Ik ben al zo op de goede weg. Ik spreek me uit, geef mijn echte gevoelens de ruimte, maar trek - als ik het echt even niet meer aankan - nog af en toe een veilig muurtje op. Dat is goed, dat vindt ook mijn therapeut. Zolang ik het maar blijf herkennen, erkennen en serieus blijf nemen. Dan komt het allemaal langzaam weer op rolletjes. Dit zijn niet alleen verstandige woorden, dit voel ik zooooo sterk. Ik heb vanmiddag aan de foon met Juudman ook duidelijk aangegeven dat we allebei nu in een andere emotie zitten. Hij kan niet wachten tot hij terug is, ik ben ergens wel even blij met deze week alleen. Ik vind het wel fijn hoor, dat hij er vanaf vrijdag weer is, maar ik heb het niet als een groot gemis ervaren...

Maar dat gevoel voor hem is weer zo sterk: ik heb besloten dat ik hem vraag om serieus antwoord te geven op mijn vraag of hij nog steeds, en nu met alles erop en eraan, met een oprechte en open Juud én met onze kanjers, met me wil trouwen. En nu met de Juud die hij leerde kennen, nog voordat bij mij de muur werd opgebouwd.
    Zodra de hevigste periode achter de rug is, wil ik het nog een keer helemaal overdoen. Maar dan zoals ik het zelf graag wil, niet zo ingetogen als we destijds (ik zwanger) hebben gedaan. Ik heb toen mijn eigen gevoel opzij geschoven en me totaal aangepast aan een klein feestje (financien en minder romantisch aangelegde Juudman).

Kei-spannend, maar hij zegt vast geen nee, want hij vindt het het heel fijn als ik helemaal in mijn element ben. Hij merkt echt dat hij daar dan zelf zo van opbloeit, dat hij zelf ook een andere kant van zichzelf aanboort (had ik dat eerder geweten...)

Wat denken jullie? :):)

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gaaf Juud! Ik denk DOEN!
    :D

15. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    SUPER JUUD!!!! TOP MEID!!!
    ik zeg ook DOEN DOEN DOEN!!! :D

16. natjes

natjes Niet meer actief

@pix: gefeli met verjaardag!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

pix gefeli met je verjaardag

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Pix ook van mij Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :D

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, wowwie geweldig, wat een super stap.
    Spannend :)

@ Pixje, gefeliciteerd :)

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Juud: wat een fijne ontwikkelingen bij je! Gewoon doen ;)

Pix; van harte!

Smallie: je mag alles op me testen hoor, hou in ieder geval veel van aardbeien, haha ;)

Deel Deze Pagina