@Kling, Leo, Silvia, Female: is dit een collectief iets wat ik volledig heb gemist, of is het toeval dat jullie je avatar veranderd hebben naar een klavertje? *nieuwsgierig Aagje?* @plan: ja, doen dus? Kword al helemaal zenuwlappig......
Juud dat klavertje vier staat Natuurlijk voor Geluk, en we willen allemaal Sikki van het Babyrinth al het geluk geven in haar 8e ronde alweer dus vandaar dat babyrinth en sommige busdames mee doen aan geluk sprokkelen voor Sikki dmv een avatar....
meehelpen moetmagSAL! @pix: felismak! @rest: weer weg! florine beetje koorts, voor eerst in haar leventje! beetje verwennen dus met mamaliefde. maar nu slaapt ze even en gaak huishupsen. zwaai!
Heerlijk de rust is terug hier in huis! Geen visite, kraamhulp weg, Tygo keutelt lekker rond, Jurre is lekker ontspannen, mama ontspannen, papa werken... Is net of het nooit anders geweest is!
Vraag aan de ddmm's: Is het normaal dat je kind de gehele tijd gelukzalig (?) ligt te kreunen tijdens het slapen in de doek? Ben dit namelijk niet gewend van Tygo..
Klinkt goed Natjes, die rust! Enne, dat kreunen is toch heerlijk? Siem doet het ook wel een beetje... Enne, ik klaver mee! PS: hoop wel dat we elkaar allemaal nog herkennen zo!
Ik doe natuurlijk mee met de klavertjes vier voor Sikki! Pix gefeli met je verjaardag!! Natjes, lekker zeg, de rust weergekeerd in huis. Juud spannend zeg!
Oeh, ik moet opzoek naar nieuwe avatar zie ik! @pix: Gefeliciteerd! @juud:doen! @CB: prikjes gehad en weer helemaal goedgekeurd. Ontwikkeling "helemaal goed" en gewicht al op het onderste lijntje van de curve. @Miran: hoe is het daar nu? @kling: koorts? Arm meisje, vertroetel haar maar lekker! @natjes: Jurre niet meer misselijk? Zo, dat was even korte rea. Typt niet echt lekker op iPad...
He meisjes, Even uit het blote hoofdje.... Fem; wat fijn dat ze alles weg hebben kunnen halen. Hopelijk goed nieuws over een half jaar. Pix; gefeliciteerd meis! Natjes; klinkt goed hoor....lieve kreuntjes van geluk Juud; wat gaaf! Ben benieuwd hoe Juudman gaat reageren.....daar kan hij toch geen nee tegen zeggen! Kling; knuf voor je meisje! Sikki; ik klaver mee voor je! Sven; ik heb een stinkdiertje op de wereld gezet ... hij laat de hele dag van die vieze stinkwindjes. Helaas heeft hij volgens mij op het moment ook best wel last van krampjes. Ben vanmiddag de hele middag met hem in de weer geweest. Hij wil alleen meer op schoot met mijn pink in zijn mond. Hij krijgt al bijna 2 weken deze voeding en sinds dinsdagavond lijkt hij kramperig. Heel zielig. Hier eigenlijk een beetje kapot...vooral van alle emoties van vanmorgen. We hebben vanmorgen de afscheidsplechtigheid gehad voor het mannetje van school. Echt gewoon zo afschuwelijk triest allemaal. Gisteren ben ik al even bij zijn pleegoma geweest waar hij woonde. Vandaag ook zijn moeder gezien...zo'n ongelofelijk treurig verhaal. Ze was 18 toen ze in verwachting was...zonder man, huis, werk, verblijfsvergunning en bijna geen woord nederlands...eigenlijk zonder toekomst dus. Ze leerde aan het einde van haar zwangerschap de pleegoma kennen, die haar de oplossing bood om voor haar kindje te zorgen tot ze het zelf weer kon. Geen gemakkelijke beslissing, maar ze koos voor een toekomst voor haar kind. Ze ging keihard werken om te zorgen dat ze zelf weer voor hem kon zorgen en iedere week had ze een vrije dag die ze met hem doorbracht. Nu 7 jaar later heeft ze een man, die een goede vader voor de jongen zou zijn, sinds een maand of 3 een prachtig dochtertje, een leuk huis, een diploma en een rijbewijs. Alle ingredienten voor een mooi gezin, waar de jongen van de zomer weer deel van uit zou gaan maken.....helaas gaat dit dus nooit meer gebeuren. Ik ga even een poosje bankhangen.....en heb waarschijnlijk over 5 minuten de luiken al dicht . Tot later!
Vergeet ik nog te reageren op Cin; Wat super dat je mannetje het zo goed doet. Onderste lijn van de curve klinkt prima. Groot wordt hij vanzelf .
@pip: dikke knuf, wat vreselijk voor die mama en de omgeving Ook een knuf voor Sven z'n krampjes, arm mannetje. EN groeien doet Casper zeker wel, hij heeft bovendien twee jaar om op de curve te komen dus hij loopt voor